Mini turi kincsek•

Bár ez a bejegyzésem nem lesz olyan hosszú, mégis szeretném megmutatni, miket szereztem be fél áron az egyik darabáras Hádában.

Azt ugye már tudjuk, hogy egy darabáron működő használtruha üzletben mindig drágábbak a ruhák, nem kilóra értetendő az áruk, viszont valóban minőségben is eltér sokszor (nem minden esetben!!) egy kilós üzlet darabjaitól. 



Egyébként most sem mondanám, hogy fú de olcsó volt, viszont tényleg újszerű, hibátlan dolgokhoz jutottam, és így fél áron talán még meg is érte. Ha egyedül lettem volna, szerintem még 1-2 ruhadarab landolt volna a kosaramba, de most kivételesen hálás vagyok az én örökmozgómnak, hogy mértéket tudtam tartani és nem igazán foglalkoztam mással, csak azzal, hogy azokat a cuccokat fussam végig amit már elterveztem a fejemben idehaza.

Boohoo szaggatott farmer

Olyan régóta szerettem volna egy lazább stílusú jól "megtépázott" farmernadrágot. Ezért célirányosan vettem az utamat a nadrágok felé. Sikerült is találnom egyet, (egy számmal kisebb mint ami vagyok, de rám jött). Tavasszal fel is avatom. Ugyanis szerintem a lyukak miatt kissé szellős lenne most a hidegben :D Eléggé vagány, és többféle stílushoz is lehet keverni ami különösen tetszik. 4000ft lett volna, így 2000ft-ért jött velem.

Puha anyagú szabadidő nadrág

Ebből a címke ugyan hiányzik, de nem is ez a fontos, hanem hogy annyira kényelmes! Szabadidő nacit is szerettem volna már, igazából szürkében, de ezzel a színnel sincs semmi bajom. Nagyon puha gépi kötött, kényelmes nadrág. 2500ft lett volna, így 1250ft-ért szerintem bőven jó.

Fehér, bojtos kötött sapi

Nincs olyan sok sapkám és fehérben már így is terveztem beszerezni egyet, és mikor mentem a kasszához, letámadta a látóteremet. :D Szinte bevillant a képbe, úgyhogy gyorsan le is kaptam a polcról. Ez viszont akciós volt. Azt tudni kell, hogy ilyenkor mikor 50%-os leértékelés van, az akciósként felcímkézett árukból nem jön le a kedvezmény. Az 50% csak a teljes árú cuccokra érvényes. Ez a sapi így volt 650ft.
Lehet simán viselni, vagy felhajtva a peremét is hordani. 


Ékszerek

Sikerült még gyorsan átbújni az apróságokat. Így láttam meg 2 gyűrűt és egy chokert.
A gyűrűk 100-200ft körül voltak, a choker ami egyébként egy Zara nyakék 400ft volt. Ezek is mind féláron voltak.




A gyűrűk is nagyon tetszenek, szeretem az egyszerű középen díszített verziókat is, így ez a sima fekete "kővel" és a másik közepén egy fehér márványmintás résszel díszített gyűrűk jöttek végül velem. (próbáltam egy nagy aranyozott dísszel ellátott gyűrűt is és alig bírtam leszedni az ujjamról, már kezdtem megijedni, de csak letuszmákoltam magamról és gyorsan vissza tettem :DD )




Végül is ha durván összeszámoljuk, akkor több mint 8500ft-ot kellett volna fizetnem ha nincs az 50%-os akció. Így a fele ár szerintem teljesen korrekt egy darabáras üzlethez mérten.

Ennyi lett volna a "mini turi kincsek" bejegyzésem. Ha van kedvetek menjetek el Ti is néhány kincs után vadászni, mert most hónap végéig minden darabáras és kilós Háda üzletben tart az 50%-os akció. Esetleg ha voltatok és van kedvetek velem megosztani, miket találtatok küldjétek el nekem Instagram oldalamra. (@wear_cupcake)

Béke és szeretet! B.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•