Pick N Dazzle-Február•

Szuper dolgokat tartalmazott ismételten a februári Pick N Dazzle doboz, amit lehet láthattatok is, Budapesten vettünk át a többi blogger lánnyal, a Pick N Dazzle 1. hivatalos blogger/vlogger találkozóján.

Örülök, hogy életem első ilyen eseményén részt vehettem, és hogy pont a Pick N Dazzle márka által történhetett meg. Nagyszerű Nőkkel találkozhattam, jó hangulatban telt el az a pár óra hossza amit a Moments Hotelben töltöttünk.

-Élménybeszámoló a YouTube-on-


Ismét szuper termékek voltak a dobozban. Aki esetleg még csak most csatlakozna be ebbe az egész történetbe, annak szeretném elmondani, hogy a dobozba olyan válogatott termékek kerülnek melyeket szépségszakértők ajánlanak számunkra a Pick N Dazzle webes felületén. Első körben annyi a dolgotok, hogy létre hozzátok a személyes szépség profilotokat. Nagyon egyszerű de egyben fontos kérdésekre kell választ adnotok, mint pl. milyen bőrproblémákkal kell megküzdenetek, vagy milyen színeket, illatokat részesítetek előnyben, milyen típusú a hajkoronátok stb. 


Ezek alapján fogja a platform feldobálni számotokra a megfelelő, hozzátok illő termékeket, amit a szakértők válogatnak össze!

"Az előfizetésé a jövő"

Ha előfizettek a kozmetikai dobozra, (3 és 6 hónapos lehetőségek vannak) merőben jobban jártok, mint egy, 1 hónapra szóló lehetőséggel. Ugyanis előfizetés során százalékos kedvezményben részesültök, és sokkal olcsóbban juthattok hozzá az adott termékekhez. Így sokkal jobban megéri mintha csak külön-külön vásárolgatnátok az oldalon. Arról nem is beszélve, hogy hónap elején már tűkön lehet ülni, mert izgatottan várjuk, a szépségdobozunkat. De arra is van lehetőségetek, hogy 100%-ban a szépség szakértőkre bízzátok magatokat, így mikor csenget a futár és átveszitek a dobozt, fantasztikus meglepetéseket találhattok és próbálhattok ki, akár az adott hónap újdonságaival.


A februári dobozom vegyesen tartalmazott bőrápolási termékeket, tisztálkodási szereket és sminkeket is, valamit egy extra finom illatú parfümöt. Ja! és a cuki cicafüles fejpántot, amit lassan nem lehet lerobbantani rólam!! :D

Kueshi-regeneráló olaj, tiszta vadrózsából- (50ml)

Kimondhatatlanul megkedveltem ezt a terméket. Egy ideje gondolkodtam abban, hogy keresek egy igazán jó arcolajat magamnak, de nem igazán tudtam merre érdemes elindulni. A problémáimmal tisztában voltam, mint pl, hogy nekem gondjaim vannak a hegesedéssel/sebesedéssel mikor 1-1 pattanás legyógyul. Leginkább ilyen termékre volt szükségem, ami segít ezekben a problémákban. Nem hiába regeneráló olaj a neve, hiszen nem csak a pattanások utáni látható jeleket tünteti el, de a striákkal is fel veszi a harcot.


100%-ban tiszta rózsaszirmokból nyert olajat tartalmaz, nincs hozzá adott illatanyag, ezért csak ilyen olajos natúr illattal rendelkezik. Hozzáadott színezék mentes, színét a rózsaszirmok adják. 
Praktikus csomagolásban kapjuk, 50ml-es kiszerelésű üvegcsében, pipettás adagolóval. Ez a pipetta rész igazán megkönnyíti a használatát, ugyanis a felszívott olajból annyi cseppet tudok juttatni az arcfelületemre (problémás helyekre) amennyire pontosan szükségem van. Nekem az arcomra általában szépen eloszlatva kb 2-3 csepp bőven elegendő.


Ezt a mennyiséget szoktam jó alaposan bemasszírozni, nekem ez egy esti arctornának is elmegy. :) Pár perc alatt finoman beszívódik és egyáltalán nem érezhető utána kellemetlen, tocsogó érzés. Nekem ez kiemelten fontos egy arcolaj esetében. Szuper, hogy végre megtaláltam a számomra tökéletes olajat ami segít a bőrproblémáim orvoslásában. A legjobb, hogy még állatokon sem tesztelték!!


Tudom, hogy kíváncsiak vagytok rá, kattintsatok és nézzétek meg magatoknak!

Naobay-mattító, hidratáló arckrém- (50ml)

A Naobay márkát először itt a Pick N Dazzle-nél volt szerencsém kipróbálni, de már előtte is szemezgettem néhány termékével. Viszont előfizetésben természetesen kedvezményesen juthatunk hozzájuk! Teljesen természetes, organikus összetételű kozmetikumaival, le tud venni a lábamról. Vegán és állatokon sem tesztelt ápoló kozmetikumai még arra is törekednek, hogy környezetünket is óvjuk használatuk közben, ugyanis design-os csomagolásuk 100%-ban újrahasznosítható, a termékek pedig biológiailag is lebomlanak. Mellőzik a vegykezelt összetevőket és az olyan laboratóriumi közeget ahol állatok a tesztalanyok. 


Akinek zsírosodásra hajlamos az arcbőre az tudja, hogy egy jó mattító nélkül nem lehet megteremteni a megfelelő alapot, akár sminkről, akár naturális megjelenésről van szó. Ebben nagy segítség ez a zsírmentes, rizskeményítő hozzáadásával készült arckrém. Természetes formulákkal gazdagított, tiszta illatú, könnyű állagú krém. Nem tartalmaz hozzáadott színezéket, vegyszereket és illatanyagot.
Viszont annál több  gyógynövényt, többek között szerves aloe verát, fucust és borostyánt, amik a feszesítő hatásaikról híresek.


Pumpás adagoló fejének köszönhetően, higiénikus ez a megoldás, valamit könnyedén nyerhetjük ki belőle a megfelelő mennyiséget. Én kb. 2 nyomásnyit bőven elegendőnek tartok, és szépen egyenletesen be tudom dolgozni az arcbőrömbe. Kellemes, lágy textúrájú krém, mely szinte azonnal beszívódik és láthatóan csökkenti a zsíros bőrfelületet. Meglehetősen tartós a hatása, még smink alatt sem fényesedik át. Szuper választás volt, nagyon elégedett vagyok vele.


Szerintem erre sokunknak szüksége lehet, mindenképpen kattintsatok még több infóért.

Mades Tones-Jazzy and crazy kézkrém- (65ml)

Fantasztikus intenzív illat és ápolás, ez a kettő alapvető dolog ami elsőre eszembe jut ezzel a kézkrémmel kapcsolatban. Olyan finom gyümölcsös, hogy legszívesebben beleharapnék a saját kezembe, de akkor nem lenne mit kenni vele, igaz? :D Nagyon sokáig érezhető ez a kellemes illat.


A csomagolása is igazán megnyerő, ebből a termékcsaládból már ajakbalzsamot is próbáltam és hasonlóan szuper termék. Gazdagon ápoló jojoba olajjal és méz kivonattal járul hozzá a kéz száraz bőrének ápolásához. Nekem nagyon bevált, mivel nem csak a hűvösebb évszakokban száraz a kezem, hanem úgy mindig is, így nagyon örültem, hogy ilyen jó ez a kézkrém. Még nagyszerű benne, hogy nem túl nagy (de nem is olyan kicsi ;)) így könnyedén elfér a táskánkban és mikor szükség van egy kis extra ápolásra akkor azonnal kéznél van. Feltűnő külsejétől még vidámabb leszek.


Textúráját tekintve nem az a túl sűrű kézkrém, gyorsan beszívódik és nem érzek ragacsos utóérzést, csak a nagyon finom illatú és hidratált kezeimnek örülhetek. Szuper termék, én nagyon megszerettem.
Szerintem számotokra is érdekes és hasznos lehet, ne feledjetek el kattintani érte.

Treets Traditions-tusfürdő hab- (200ml)

Számomra egy nagyon különleges felfedezés volt ez a tusfürdő hab. Mivel még soha nem próbáltam hasonlót sem, igazi élmény is egyben. A Treets Tradition márka különlegessége, hogy minden egyes kollekciónál törekednek a különböző, tradíciók bemutatására több kultúrából. Termékeik megalkotása során fontos szerepet tölt be a természet ereje és jótékony hatása. Már már ősi hagyományok és receptek kerültek felhasználásra. 


Ez a rózsa és rizskorpa olajjal dúsított hab, kifejezetten relaxáló élményt nyújt zuhanyzás során. Mennyei rózsa illata van, ami nagyon nagyon sokáig érezhető a bőrön, számomra nyugtató hatású, könnyebben megy a pihenés esténként. 
Használata is igen egyszerű, miután lenyomjuk az adagoló fejet, nagy és sűrű hab képződik, melyet szépen el lehet oszlatni a teljes testfelületen. Mivel alapból habos állagú így azonnal megkezdhetjük vele a tisztálkodást. Nem tartalmaz káros anyagokat mint, SLS, SLES (bőr irritációért felelős vegyület), ásványi olajokat, színezéket, parabéneket és szilikont. 


A rizskorpa olajnak köszönhetően kellemesen hidratálja a bőrt, fürdés után nekem sokszor húzódik a lábamon a bőr és eléggé száraz is, így nagyon örültem mikor azt tapasztaltam, hogy ennél a zuhany habnál ilyen érzést nem kell átélnem.
Mindenképpen érdemes kipróbálni, ennél jobb élményt mostanában zuhanyozás terén nem tudok elképzelni. Kattintsatok a részletekért!

Cougar Beauty-Extrém fogfehérítő gél, aktív szénnel- (50ml)

Ez a termék 100%-ban természetes aktív széntartalommal bír. Fontos számomra a természetesség, ugyanis nekem a fogkrémem is hasonló elveknek tesz eleget. 
Rengeteg kávét fogyasztok mióta megszületett a fiam (na jó előtte sem vetettem meg a koffein nedűt :D) így próbálom megőrizni a fogaim egészségét és színét. Utóbbi kicsit nehézkesebb, mivel rengetek olyan hatásnak vannak kitéve nap mint nap amik elszínezik a fogaimat. Egyenlőre még nem tartok ott, hogy orvosi fogfehérítéshez folyamodjak, inkább maradnék a természetes eljárásoknál, míg nem olyan vészes a dolog.


Ezért is próbáltam ki ezt az aktív szenes fehérítő gélt. Semmilyen kellemetlen ízt nem tapasztaltam. Hatékonyan járul hozzá a fogtisztításhoz is, tökéletesen eltávolítja a lepedéket és a szennyeződéseket.
Használata is egyszerű, pumpás adagoló fejen keresztül lehet a fogkefére juttatni. 2 percen keresztül kell tisztítani vele a fogakat, majd kiöblíthetjük vízzel.


Az eredmény, tiszta és csillogó fogak. Aki hasonlóan nem veti meg a kávét és a színező ételeket/italokat azok kattintsanak még több infóért.

Miss Kay-Soft Cuddle EDT- (25ml)


Minden Miss Kay parfümnek sajátos hangulata és illatvilága van, a márka szerint mindegyik parfüm egy sajátos történetet mesél el, ami minket jellemez. Számomra roppant találó a Soft Cuddle illata, hihetetlen de annyira én vagyok.

Illatjegyei:
•rizs púder
•rózsa
•vízi jázmin
•napraforgó
•pézsma
•borostyán
•tejes jegyek


Tökéletesen puha, kellemes, nem tolakodó, púderes illat, és engem nagyon megfog a maga 'cosy' hangulatával. Azt hiszem, tényleg igaz, hogy az illat amit viselünk azok mi vagyunk. Elég széles a kínálat a Miss Kay parfümjeinél, minden hangulathoz és személyiséghez találtok egy szuper illatot, ami Titeket fog tükrözni. Kattintsatok, és nézzetek szét milyen illatok várnak Rátok!

Miss Cop-kontúr stick, árnyékoló- (6.7g)

Nem az első alkalom, hogy a Miss Cop márka bekerül a dobozomba. Rengeteg féle sminktermék közül lehet válogatni a márkától, fiatalos, friss, lendületes és üde színpalettái feldobják a napi szépítkezést.
Én vallom, hogy egy jó (visszafogott) kontúrozás, keretet ad az arcnak és üdébbé is teszi a megjelenést. A mélyítő vonalaknál tökéletesen lehet használni ezt a stick-et.


Az alján lévő tekerővel lehet beállítani, hogy mennyire szeretnéd nagyra vagy éppen kicsire hagyni, mint egy rúzsnál. Ehhez a barnás sötétebb árnyalathoz, tartozik még egy világos szín is, ők ketten alkotják a kontúrozó párost.


Számomra a színe tökéletes, nem túl sötét és nem is túl világos. Szuperül el lehet dolgozni a vonalakban akár egy puffanccsal, vagy egy tömött ecsettel. Én ecsetet használok hozzá. Puha, krémes könnyen fel lehet vinni, pluszban nem ragacsos ami nagyon tetszik.


Érdemes kipróbálni, kérhetitek akár mindkettő kontúr stick-et a dobozba. Kattintsatok a részletekért!

Miss Cop-Fusion, két tónusú rúzs- (3.2g)

A 01-es NUDE elnevezésű rúzsra esett a választásom. Különlegessége, hogy két színből lett összetéve. Felül található egy finom nude árnyalat, az aljában pedig egy magasfényű ezüstösen csillogó rész helyezkedik el. Ezelőtt még soha nem próbáltam hasonlót, ezért roppant kíváncsi voltam, mit tartogathat számomra egy ilyen rúzs.


Krémes textúra jellemzi és minimális puha fénye van. Én úgy szoktam használni, hogy a nude fázissal kifestem az ajkaim, a csillogós résszel pedig a szám csúcsát emelem ki mint egy highlighterrel. Nem szárít, tényleg puha marad az ajak. Mivel ez egy krémes állagú rúzs, nem árt frissíteni mondjuk egy kávé elfogyasztása után. 


A fényes ezüstös részt akár highlighter-ként is lehet alkalmazni, számomra több funkciót is betölt egyetlen rúzs. Finom az illata és nincs kellemetlen íze. 


Ha kipróbálnátok, kattintsatok a részletekért. Mindenképp megéri, főleg ha még nem próbáltatok Ti sem korábban "kétszínű" rúzst.

Copines Line Paris-szájkontúr ceruza- (0.95g)

Nekem elég fontos, ha rúzst készülök használni, hogy megfelelően előkészítsem a terepet, ezért tudom, hogy egy jó szájkontúr ceruza biztosan hű társam lesz. A 08 Soft nude árnyalatú kontúr ceruzát az előbb említett kétfázisú rúzshoz választottam. Tökéletesen kiegészítik egymást szín ügyileg. Egy rúzs és egy kontúr ceruza esetében nekem fontos a harmónia.


Puha végével, szépen meg lehet adni azt a kontúrt az ajkaknak amit elvárunk. A legjobb, hogy nem kell rányomnom, hogy fogjon. Nem karcol, szép természetes színe van de még is látható.



Fa foglalatban van, így könnyű hegyezni ha tompulna. A részletekért mindenképpen kattintsatok, és azt se feledjétek, hogy több árnyalatban elérhető a Copines Line szájkontúr ceruza!

Copines Line Paris-Jumbo filces, tartós szemhéjtus- (2ml)

Ez az a szemhéjtus amit nem lehet megunni! A januári dobozomban ebből a tusból egy barna árnyalat került bele, ami aztán annyira elnyerte a tetszésemet, hogy kékben is ki kellett próbálnom.


Nekem nagyon tetszik ez a "vastag filc" szerű kialakítás, mivel én az ilyen ecsetes végű tusokkal nem tudok szép, ívelt, egyenes vonalat húzni a szempillatőbe. Tehát innen következik, hogy nagyon könnyű vele dolgozni. 


Nagy divat lesz idén tavasszal a visszafogott pasztell árnyalatok mellett az elektrikus, vibráló, hangsúlyos kék cicaszem. Ennek az infónak tudatában (és hogy a barna szemhez jól mennek a kékek) mertem ebben a színben választani a tust.


Extra tartós! Nem viccelek, tényleg úgy kell leimátkozni esténként. :D Ami szerintem egy tartósnak mondott szemhéjtus ismérve. Ami még különösen jó ebben a filces kialakításban, hogy húzhatunk vele vastag, vagy akár vékony vonalat is. Ez már tényleg csak rajtunk áll és a stílusunkon. Két féle kék színben kapható, én ezt a világosabb árnyalatot választottam, 02 Bleu Electrique névre hallgat. De több változatban is megtalálható amint azt már említettem. Parabén mentes!


Nem fogtok csalódni benne, hiszen még esélye sincs elkenődni, teljes mértékben ragaszkodik, és szikla szilárdan ott marad ahova a vonal került. Egy próbát mindenképp megér (látjátok nálam már a második alkalom, ez szerintem magáért beszél :P) Kattintsatok a részletekért, és további színekért!

Pick N Dazzle Beauty tools-cicafüles fejpánt- (one size)

Istenem, hogy ez mennyire cuki és milyen puha. Ráadásul kényelmes is. Nagyon jó, hogy a Pick N Dazzle előrukkolt saját márkás beauty cuccaival, ahol megtalálhatóak a kozmetikai táskák, smink puffok, arc radírozó labdácskák, szilikon arctisztító készülék, körömreszelő és smink tükör is. Ezt a hajpántot lehet használni, pl ha arcmaszkot használok, vagy tusolok, esetleg sminkelek. A hajam tuti nem lesz útban, és nagyon mókás kis darab. Feldobja az ember hangulatát. Nagyon jó minőségű anyagból készült, finom puha. Mosógépben is mosható!


Alap kellék egy beauty rajongó számára. Rajtam láthattátok már, de nem lehet megunni ezért ezzel a képpel szeretném megköszönni a Pick N Dazzle-nek a kiváló minőségű termékeket és Nektek, hogy elolvastátok a bejegyzést. ♥



Nézzétek meg milyen jó kis beauty kellékeket tudtok bele válogatni a dobozotokba. Kattintsatok a többi cuccért!

Bármilyen kérdés esetén nyugodtan írhattok nekem, vagy vegyétek fel a Pick N Dazzle-el a kapcsolatot.
E-mail-ben, Instagram-on, vagy Facebook-on! Készséggel segítségetekre lesznek, ezt garantálom! :)

Remélem tetszett a bejegyzést. Béke és szeretet! B.
A dobozt és tartalmát a Pick N Dazzle biztosította!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•

"Fekete csütörtök" farmerrel•