Bio Oil•

Sziasztok, annyira jó, hogy itt vagytok ismét. A mai bejegyzésem a száraz bőrűeknek különösen hasznos lehet, de mindenkinek ajánlom a következő márkát és annak két termékét.

A Bio Oil két bestseller termékéről fogok írni ma. Azért is írtam a címben, hogy a száraz bőrrel rendelkezőknek hasznos lehet ez a bejegyzés, mert ezek a termékek kimondottan nekünk készültek. Sajnos én is ezt a tábort erősítem már hosszú évek óta, és kis túlzással de leírhatom, hogy sokszor megnehezíti a mindennapokat, a száraz, viszkető, húzódó bőrérzet. Szerintem nem kell részleteznem.

Minden szempontból elismerésre méltó márka, ugyanis vegán, állatkísérlet mentes, laboratórium által tesztel és ellenőrzött összetevőlistával rendelkezik, és a csomagolásra is nagy hangsúlyt fektetnek, fontos számukra a környezetünk védelme, a termékek tégelyei és papír csomagolásai is újrahasznosított anyagok. 
Várandósság alatt is bátran használhatják a kismamák, illetve a 2 éven felüli kisgyermekek bőrén is nyugodt szívvel alkalmazható. :) 


A Bio Oil leginkább a száraz bőr ellen veszi fel a küzdelmet, de ismertebb még a hegek és a striák körében is, azaz előszeretettel ajánlják ezeknek a "problémáknak" az orvoslása érdekében/halványítás céljából is. Mind a két termék több fajta kiszerelésben is elérhető a ceumedika.hu oldalon.
Talán az olaj verziója ismertebb, viszont a gél-olaj is megérdemli a figyelmet. Ha kíváncsiak vagytok erre a két termékre és a véleményemre velük kapcsolatban, akkor tartsatok velem. :)

BIO OIL-Speciális bőrápoló olaj-60ml

Amióta cukorbeteg vagyok, szavakba is nehéz önteni, hogy mit műveltek a hosszú évek a bőrömmel. Leginkább a lábaim, a könyököm területe és a kezem ami hihetetlen módon szinte minden évszakban száraz, olykor hámlik és azon túl, hogy elég kellemetlen, van, hogy viszket is. 
A striákkal nem igazán szoktam bajlódni, a fenekem alatt és a combomon látszik egy picit, számomra nem zavaró. Viszont ami annál inkább azok a hegek...a betegség egyik "mellékterméke" a nehezen gyógyuló sebek és a sokáig meglátszódó hegek. Számomra ez egy valódi bajlódás, hiszen elcsúfítják a mai napig a testem több pontját is (ebbe a császárom természetesen nem tartozik bele, arra büszke vagyok és soha nem tüntetném el!) leginkább a pattanások után maradt foltok/hegek amik ezen a területen zavarnak. De vannak gyerekkoromból is fellelhető a mai napig látszódó "emlékeim".


Olyan olajbázisban oldott növényi kivonatokat (körömvirág-, levendula-, rozmaring- és kamillaolaj) és vitaminokat (A-és E-vitaminok) tartalmaz, melyek komplexen segítik a a striák halványítását, és a még kialakuló félben levő striákra is hatással van. Rendszeres használata során nem csak a friss hegek esetében nyújt segítséget, de kutatások szerint a már régebbi hegekkel szemben is jótékony eredményeket lehet elérni. A gyártási folyamat során minden egyes termékből ami a tégelyekbe kerül, mintákat vesznek a kutatók és képzeljétek el, 5 éven keresztül megfigyelik ezeket. Ez annyira érdekes tény volt számomra, hogy le kellet írnom ide.
Egyébként 2002 óta mióta debütált a márka, összesen 284 alkalommal nyert már valamilyen bőrápolással kapcsolatos díjat.


Egy különleges úgynevezett 'PurCellin Oil' nevű összetevő felelős az olaj állagáért, ami hígabbá teszi a termék textúráját, nem zsírosít és így könnyebben felszívódnak a különböző növényi kivonatok és a benne található vitaminok. Ez egyénként sokkal jobb mint a víz alapú krémek, testápolók, mivel az olajban huzamosabb ideig képesek megmaradni ezek a hozzáadott anyagok tartósítószer nélkül is.


-TAPASZTALATAIM-
Számomra levendulás illattal rendelkezik, ami kifejezetten nem az az erős és zavaró illat. Pont jónak tartom az olaj állagát is, nem lett az a túl folyós verzió. A csomagolás is elég praktikus, a pici szűkítőn keresztül lehet önteni a bőrünkre a megfelelő mennyiségű olajat.
Képzeljétek, pont ahogy elkezdtem használni az olajat, megégettem a szemhéjamat az új hajsütő vasammal, és jött az ötlet, hogy kipróbálom majd rá a Bio Oil-t, ha a hegesedési fázisnál tart a gyógyulás. Azóta jelenleg is kenegetem és tényleg csodásan gyógyul (gyorsabban mint általában szoktak a sebeim) és nem is keletkezik akkora var a seb felületén mint alapból szokott. Valamint azt is észre vettem, hogy nem fog meglátszódni olyan durván ha begyógyul.


A bőrpuhító és bőrnyugtató tulajdonságai is nagyon tetszenek, valamint extra puha lesz tőle a bőröm. Leginkább azokon a területeken használom, amiket már a legelején is megemlítettem. A hatása egész napon át tart, eléggé jól be is szívódik, viszont érezhető ettől függetlenül, hogy olajjal hidratáltam. Számomra nem okozott semmilyen bőrirritációt, nagyon ajánlom Nektek is! :)

BIO OIL-Gél száraz bőrre-100ml


Számos gél állagú bőrápolót kipróbáltam már életem során, viszont ilyen termékkel még soha nem találkoztam, ami a géles textúrát vegyíti magával az olajjal. Szerintem fantasztikus találmány, és akik esküsznek az olajos termékekre de előnyben részesítik a praktikusságot is használat során, azoknak szerintem hatalmas segítség lehet egy ilyen állagú készítmény. Én nem voltam szkeptikus és nem is gondoltam semmi rosszra első ránézésre, sőt hatalmas elánnal vetettem bele magam a kipróbálásába.


Ez a gél képes arra, hogy sokkal hatékonyabban kösse meg a vizet a bőrben, ezáltal jobban is hidratál. Az átlagos testvajakhoz, krémekhez, testápolókhoz képest sokkal nagyobb százalékban, pontosabban 84%-ban tartalmaz olajat.
Tetszik ez a tégelyes megoldás, nagyon egyszerű így használni, én általában 'krém-kanalat/spatulát' használok, így elkerülhető, hogy bacit vigyek bele a termékbe.
Az illata hasonlóképpen az olajéhoz, szintén levendulás beütésű, talán annyi különbséggel, hogy ennél a terméknél nem érzem annyira intenzívnek.
Az állaga egy sűrűbb gél textúrájához hasonló és pinkes árnyalatú a színe.


Nagyon szépen terül el a bőrön, kellemesen hidratál, és nyugtatja is a viszkető bőrfelszínt. Beszívódni teljes mértékig nem igazán fog, mivel magas az olajtartalma, cserébe extra hidratálttá teszi az igen kiszáradt területeket. Én leginkább az esti órákban szoktam használni, lefekvés előtt, hogy éjszaka ne kelljen az olajos érzéssel foglalkozni, különben is alvás közben sokkal hatékonyabbak számomra legalább is a sűrűbb textúrájú készítmények. Reggel ébredés után is érzem a puhaságot és a hidratált bőrt.


Szerintem nagyon hasznos termék és számomra nem volt csalódás, viszont nem is gondoltam, hogy egy gél állagú hidratáló olaj ilyen jó tud lenni, főleg az extrán száraz területeken. Kisfiam térdecskéjén is kipróbáltam, neki se és nekem sem okozott semmilyen allergiás reakciót. Bátran merem ajánlani, ha minőségi bőrápolót kerestek! :)


Összességében eléggé elégedett vagyok, nagyon szuperek és minőségiek ezek a termékek, valamint formabontónak is mondanám a gél állagú olajat. Érdemes kipróbálni mindkettő verziót, és a legjobb, hogy 2 évnél idősebb gyerekeknek is engedélyezett a használata, ami tőlem hatalmas piros pont, még pluszban természetesen a többi jótékony hatása mellett.


Hálásan köszönöm a Bio Oil Csapatának ezt a csomagot, valamint külön hálás vagyok ezért a vászon kozmetikai szütyőért.♥

Nektek is köszönöm, hogy elolvastátok a cikkem, remélem tetszett és kaptatok hasznos információkat a termékekkel kapcsolatban.
Béke és szeretet! B.
A termékeket a ceumedika.hu biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

O'dore-krémparfüm•

Avon ünnepi újdonságok•

Szabd át-Missguided•