Magas minőségű Hean sminkek•

 Sziasztok, köszöntelek újra a blogom! Örülök, hogy itt vagytok :) Ma igazi beauty-rajongóként szuper minőségű lengyel sminktermékekről fogok írni Nektek, remélem tetszeni fog.

A minőségi lengyel  Hean márka egyes sminktermékeit teszteltem az utóbbi időkben. Képzeljétek el, ezeket a termékeket csak is a Nett-Tus Make Up Shop forgalmazza egyedüliként Magyarországon, és csak is Tőlük szerezhető be, akár személyesen, akár online webshopból. De a Nett-Tus sokkal több mint egy sminktermékeket és bőrápolási szereket árusító bolt!


A shop 2017 tavaszán nyílt Debrecenben a Kálvin téren, ahol nem csak a prémium minőségű termékeket lehet beszerezni, de profi szolgáltatásokban is részesül a kedves vendég. Elérhető sminktanácsadás, sminkelés (előre egyeztetett időpontban), vásárlás előtt van lehetőség kipróbálni a termékeket. A sminknapokon pedig teljeskörűen lehet ismerkedni a készítményekkel. Kapható ajándékkártya és sminkszelvény is, többféle árkategóriában.

Ezeken kívül beszerezhető még a Nett-Tus-tól az imént említett Hean márka termékei (smink, bőrápolás, testápolás, ecsetek, sminkszivacsok, kiegészítők) valamint más magas minőségű termékkel is találkozhattok. 
A forgalmazott termékek saját laboratóriumban és környezetben lettek kifejlesztve és tesztelve, azaz allergiatesztnek és mikrobiológiai vizsgálatoknak is alá vetették a termékeket. Ami számomra még nagyon szimpatikus és pozitív, hogy a forgalmazott készítményeken nem végeztek állatkísérleteket!

Szeretnélek egy kis smink bemutatóra invitálni Titeket és elkalauzolni a Hean professzionális világába. Ha érdekel, tartsatok velem! :)

HEAN-Never Be Better Coverage, alapozó zsíros bőrre-35ml

Az első termék amit be szeretnék mutatni ez a folyékony alapozó lenne. 2018-ban egyébként elnyerte  az Év legjobb terméke díjat 3. helyezettként Lengyelországban, az alapozók kategóriájában. Különlegessége abban rejlik, hogy megfelelően erős fedést biztosít, maszk hatás nélkül. 


Gyönyörű és karakteres matt üvegcsében érkezik a folyékony könnyű állagú alapozó. Kifejezetten zsíros bőrre lett kifejlesztve a formula, mivel képes kontrollálni és visszaszorítani a túlzott faggyú termelést. Akár egész napra biztosítja a matt és sima arcbőrt. Viszont száraz bőrre is alkalmazható, ha előtte megfelelően hidratáljuk a bőrünket. 


5 különböző árnyalatban érhető el a webshopban, én a '102 Glory Beige' nevű árnyalatot használom, és túlzás nélkül mondhatom, hogy tökéletesen illeszkedik az arcom színéhez, olyan hatást kelt mintha a saját bőröm lenne csak szebb kiadásban. Soha nem volt még ennyire jól illeszkedő alapozóm, ami ennyire egybeolvadt volna a bőrömmel. Nagyon természetes hatású. Annak ellenére, hogy maga az alapozó magas fedésű, valóban nem kelt maszkhatást. Csodásan egységesíti és feljavítja az összképet.


A pipettás adagolójával könnyedén fel lehet vinni a megfelelő mennyiséget (egyáltalán nem kell belőle sok) és könnyedén el is lehet dolgozni, akár blenderrel is, ecsettel sem csíkoz, nagyon szépen terül el a bőrön. Én tömött, vastag kabukival is hasonló eredményeket értem el mint a beauty blendert alkalmazva. Már egy réteg is gyönyörűen elfedi a bőrhibákat, viszont nagyon szépen rétegezhető, ha arra van szükség.


Nekem általában az állam és a szám környéke a problémásabb terület, hiszen ott eléggé átlátszódnak az ereim és pár régebbi pattanásom nyoma is ott éktelenkedik. Oda picivel többet szoktam tenni a tökéletes végeredményért. De még így sem kelt túlzó hatást. 


Illata nem igazán van, így azoknak tökéletes választás lehet, akik nem szeretik a parfümös/illatos kozmetikumokat. Nem vettem észre hogy szárítaná a bőröm, viszont azt is alapul veszem és leírom Nektek, hogy használok hidratáló krémet és primert is alapozás előtt. UV-védelemmel nincs ellátva azaz nem tartalmaz UV-szűrőket, így érdemes használni fényvédő készítményeket, hiszen azt már tudjuk, hogy nem csak nyáron jutnak be a bőrünkbe a káros UV-sugarak, hanem egész évben.
Egészen jól bírja a napot, minimális kifényesedést a homlokomon tapasztaltam csak. Egyébként a többi zsírosodásra hajlamos területen (nekem az orrom töve és az állam szokott kifényesedni) nem tapasztaltam hasonlót. Egy jó púder mindent megold ;)


Tökéletesen elégedett vagyok, nagyon nagyon imádom ezt az alapozót, szerintem ennyire természetes hatású és fedésű alapozóm még soha sem volt. Pedig már túl vagyok 1-2 darabon, és nem tegnap kezdtem el sminkelni :D Bátran merem ajánlani Nektek is, számomra nagyon bevált. Egyébként kis plusz információnak meg szeretném említeni, hogy alapozó világosítót és sötétítőt is be tudtok szerezni a Nett-Tus oldalán, ha nem szeretnétek lecserélni az alapozótokat de ráférne egy kis szín korrigálás a már jól bevált terméketekhez. :)

HEAN-High Definition, mattosító rizspúder-9g

Akkor most jöjjön az a púder. :) Én nagyon szeretem a kompakt kiszerelésű púdereket. 5 színben érhető el a webshopban, ez az árnyalat a '302'-es, világos inkább sárgás bőrtónusú lányokhoz tökéletesen passzolhat. Kifejezetten a kifényesedésre hajlamos bőrre kifejlesztve, amivel azonnal és látványosan megszüntethető a probléma.
  

A púder nem szárítja a bőrt, és hosszútávon képes visszaszorítani az arcbőr kifényesedését. Tökéletesen illeszkedik az arcbőr tónusához, és nem képez felesleges, nagy poros réteget. Nagyon egyszerű a használata és mivel enyhén színezett így nem fogja megfesteni a bőrt. Púder ecsettel szoktam felvinni azokra a területekre ahol hajlamosabb a bőröm kifényesedni, azonnal mattít. Nem tömíti el a pórusokat, valamint nagyon puha állagú, és nem kell belőle sok a tökéletes fixáláshoz.


Nem tartalmaz parabéneket azaz semmiféle tartósító szert nem adtak a púderhez, és mindennemű allergén anyagtól is megkímélték. Illata nekem teljesen semleges, így bátran használhatja az is aki nem szereti az illatos/parfümös sminkeket. Tartalmaz marula-olajat is, ami egy igazi értékes összetevő, ugyanis képes feszesíteni a bőrt a hatalmas C-vitamin tartalmának köszönhetően, továbbá ismert E-vitamin tartalmáról is ami szintén csodát művel a bőrrel.


A színével is határozottan elégedett vagyok, általában nyáron sem sokkal barnább az arcbőröm, így nekem inkább a világosabb színek passzolnak, de a kicsit sárgásabb vonalon. Tényleg szuperül illeszkedik és eldolgozás után sem látszik rétegesnek, vagy nagyon porosnak tőle a bőröm.


Nekem teljes mértékben bevált, nagyon elégedett vagyok vele. Szerintem ár-érték arányban is tökéletes és azt nyújtja ez a termék amit elvárunk tőle.

HEAN-Satin Blush arcpirosító-3,6g

Annyira cukiiii!! :) Amilyen kis pici olyannyira hatalmasat szól ez az édes kis arcpír. 6 csodaszép változatban érhető el, én a '6 cappuccino' árnyalatot mutatom most be Nektek.


Szatén puhaságú pirosító ahogy az elnevezése is sugallja, nagyon puha textúrájú és könnyedén feljön a pirosító ecsetre. Azonban érdemes vele óvatosan bánni mert nagyon jól pigmentált a színe, így tényleg nagyon kevés mennyiséggel is szép eredményeket lehet vele elérni.


Gyöngy részeskékkel van megspékelve, ezáltal egy enyhe picit fénylő beütése van. Egyáltalán nem zavaró sőt szinte nem is lehet észre venni, nekem inkább matt a finishe. Ez egy mélyebb barackos, világosabb barnás árnyalat ami szerintem most az őszi hónapokhoz, kinti színvilághoz remekül passzol.


Nagyon szépen kiemeli az arc almácskáit, és gyönyörűen össze lehet mosni a kontúrral. Szeretném majd egy sminkes videóban is szemléltetni Nektek milyen kis csodás ez pirosító. Számomra elengedhetetlen lépés egy szép smink elkészítésekor, főleg ha ilyen jó minőségű termékről van szó, még bátrabban nyúlok érte.


Nézzétek meg a többi árnyalatot is a webshopban, hiszen minden bőrszínhez találtok passzoló terméket. Nagyon elégedett vagyok vele, és külön tetszik, hogy megfelelően pigmentált ezáltal nem kelt foltos hatást felvitelkor.
-További információ és beszerzési lehetőség-

HEAN-Lumi highlighter extra csillogó por (sparkling dust)-7g

Jajj, hogy én a highlightereket is mennyire imádom. :D Ha extrán nagy csillogásra vágysz akkor ezt a csillogó poros állagú terméket Neked találták ki. Tégelyes kiszerelésben érkezik és nagyon egyszerű használni.


Nem egy egyszerű highlighterről van most szó, ugyanis ez a porocska aranyszemekkel van feldobva, ami extra csillogást biztosít a kiemelendő területeknek. Szó szerint szabad szemmel is láthatóak a nagyobb szemű csillámok. Természetesen apró szemű porral van vegyítve így alkalmazkodik a sminkünkhöz és nem leszünk két lábon járó disco gömbök. :)


A tégely egy belső lyukacsos védőkupakkal van ellátva, melyen keresztül lehet adagolni a tégely kupakjába a megfelelő mennyiséget. Én általában széles fejű legyező ecsettel használom a highlighter porokat, leütögetés után. (ezt érdemes a kupak felett végezni, hogy ne vesszen kárba a por)


Gyönyörű és intenzíven pigmentált aranyló fényű. Könnyű poros textúrájú. Érdemes itt is kevesebb mennyiséggel kezdeni, majd ha úgy látjuk akkor lehet rétegezve tovább felvinni a terméket. Szépen építhető, valamint jól tapad és nem potyognak szét a csillámló szemcsék.



Ha intenzíven csillogó és minőségű highlightert kerestek, ezt a port mindenképpen ajánlom a figyelmetekbe.
-További információ és beszerzési lehetőség-

HEAN-Szemceruza, hegyezővel-1,2g

Ha tehetem szemceruzából mindig naturális színeket használok, általában barnát és fehéret. (sajnos a fekete nekem nem opció mert azt vettem észre, hogy öregíti a szemeimet) Szuper, hogy ehhez a szemcerkához egy a kupakba épített hegyező is jár, így akár távol az otthonunktól is bármikor ki tudjuk hegyezni ha éppen tompa és használni szeretnénk.


Összesen 3 árnyalatban érhető el a webshopban, ez a '103'-as verzió, egy gyönyörű csoki barna szín. Ami a legjobban tetszik benne, hogy pont jó az állaga, nem is túl puha és nem is nagyon kemény, ezáltal nem karcol amikor használom. Nem szükséges erősen rányomni a felületre, hiszen egyből szépen és látványosan fog.  


Eléggé tartós is és nem kenődik el, precíz vonal húzható vele a szempillatőbe illetve a vízvonalban is szépen és intenzíven használható. Hozzáadott E-vitamint, kamillát és sárgabarack kivonatot is tartalmaz, amik nyugtató és gyulladásgátló hatással ruházzák fel. Így érzékeny szeműek is használhatják. 


A hegyező pedig praktikusan a kupakban helyezkedik el, gyorsan és könnyen ki tudjuk hegyezni a ceruzát. Igazi csoda szemkontúr ceruza. Nagyon szeretem. :)
-További információ és beszerzési lehetőség-

HEAN-High Definitation Quatro szemhéjpúder paletta-6g

Kedvelem az olyan szemhéjpúder palettákat amiben egymáshoz harmonizáló és jól kombinálható részek találhatók. Ebben a kis palettában 4 csodás földszín helyezkedik el és a '411 Nude' nevet viseli.


Összesen 4 féle verzió közül lehet válogatni az oldalon, amik mind színben egymáshoz passzoló különálló paletták. Ahogy a többi terméknél is, itt is szép letisztult maga a külső csomagolás. Valamint jár a palettához egy kétvégű bársony hatású applikátor. 


Gyönyörűen pigmentált mind a négy szín, puha textúrájú a púderek összetétele, így könnyedén fel lehet venni a sminkecsetre vagy applikátorra a festéket. Nem kell belőle sok, hogy intenzíven látszódjon is a festés. Továbbá szépen építhetők és kombinálhatók a porok.


Nagyon jól tapad (még bázis nélkül is!) és nem potyog le a szemhéjról. Akár egész napon át képes a helyén maradni, fakulás és kopás nélkül, tehát bátran állíthatom, hogy nagyon tartós palettáról beszélünk. 


Engem ez a színkombó erre az őszi hangulatú sminkre inspirált, ami a barna szemen szerintem nagyon szépen mutat. Igazi naturális összeállítás, és nem csak visszafogott smink készíthető vele, hanem akár alkalmi is. Gyertek és nézzétek meg a videómat, amiben ezt a sminket készítem el lépésről-lépésre. :)



Nektek hogy tetszik a smink illetve a paletta? Nekem most nagy kedvenc, mert tartalmazza azokat az alapvető színeket amiket ősszel szívesen használok.

HEAN-Treasures False, dúsító, hosszabbító szempillaspirál-14ml

Szeretem hangsúlyozni a pilláimat, e nélkül szinte el sem indulok otthonról hiszen nekem alapból nagyon keskeny mandula szemeim vannak, mondhatni csíkszemeim :D Viszont ki nem állhatom a műszempillát semmilyen formában. Ezért olyan szempillaspirált választottam ami egyben dúsít, hosszabbít és megemeli a töveknél a pillákat. 


Intenzív fekete színű spirál, ami látványosan és erőteljesen színezi be a szempillákat. Búza proteint és D-panthenolt tartalmaz melyek erősítik és regenerálják a szálakat, ezáltal semmilyen káros következménye nem lesz hosszútávú használata után sem. Masszív, nagy gumi kefével rendelkezik, gumi sörtékkel. Én az utóbbi időkben nagyon megszerettem ezt a típusú kefe fajtát, talán idén év eleje környékén barátkoztam meg végleg ezzel a típussal. 


Nem csomósodik a festék és nem is potyog le. Ennek kimondottan örülök mert sajnos sok spirál esetében találkoztam már ezzel a problémával. Általában pár óra elteltével szokott jelentkezni ez a probléma. Ennél a spirálnál ezt nem tapasztaltam. Tartósan megemelten marad a szempillasor, maximálisan dúsít is és hosszabbít is.


Egy rétegben szolid, két rétegben drámaibb hatást lehet vele elérni. Én az utóbbit jobban kedvelem, a mellékelt képeken is két rétegben láthatjátok hogyan mutat a spirál. Nagyon érdekesek az én sajátos pilláim, mivel a bal és a jobb szememen is másképpen mutat. De egyébként a két szemem sem egyforma, sokszor ha csak az egyik oldalam figyelem meg képeken, olyan mintha két különböző arc nézne vissza rám.


Csodaszép eredményeket lehet elérni ezzel a spirállal, viszont érdemes még szétnézni a kínálat között hiszen további szempillaspirálokat is találtok.

HEAN-Luxury Matte, folyékony tartós matt ajakrúzs-8ml

Végül de nem utolsó sorban következzen egy igazán szép nude folyékony állagú matt rúzs a Hean-től. Istenem, hogy én tényleg mekkora rúzs imádó vagyok, és az sem tart vissza hogy maszkolós idők járnak. Noha a szánk javarészt takarva van, ami engem nem nagyon tart vissza attól, hogy felkenjek egy szép színt. Ilyenkor érdemes tartós/csókálló verziókat választani, hogy maszkviselés közben se essen csorba a sminkünkön.


Összesen 10 különböző színben érhető el a weboldalon, találtok köztük a nude-tól a lilás árnyalatokon át, teljesen a pirosas bordós színekig mindenfélét. Ez egy matt finishű folyékony állagú, gyorsan száradó tartós rúzs a '02 Tiramisu' nevet viseli. Ami nem tapasztja össze az ajkakat, selymes borítással fedi be a bőrt és még ápol is közben. 


Nincs szárító érzés sem használat közben sem miután eltávolítottuk, hiszen tartalmaz Limnanthes-olajat (fehér tajtékvirág magjából kivont olaj mely felel a bőr nedvességmegkötő tulajdonságáért), méhviaszt és E-vitamint is amik pedig maximálisan puhítják az ajkak bőrét. 


Már egy rétegben is csodásan fest és intenzív színt kölcsönöz az ajkaknak. A teljes intenzitás kedvéért ezt is két rétegben vittem fel, de ennél több rétegben nem érdemes használni. Nagyon lágy és könnyen kenhető formulája van, könnyű vele dolgozni, hiszen a szivacsos applikátor fej megkönnyíti a felvitelt.


Nagyon finom kakaós jellegű illata van, amit én nagyon szeretek a matt rúzsoknál. Valójában az illat és a szín is harmonizálnak egymással. Ez az illat egyébként nem zavaró és miközben viseljük egyáltalán nem is érezhető. Aránylag egész jól bírja a strapát, evés-ivás téren is jól el lehet vele lenni, persze nem egész nap. Érdemes frissíteni, meg aki még hajlamos nyalogatni a száját annak is :D


Az egyik kedvenc nude árnyalatom ez a világosabb kapucsínós szín, és szerintem a barna hajú lányokon remekül is mutat. (bocsi picit ki vannak most száradva az ajkaim, de még így is milyen szépen rásimul a rúzs és alig észrevehető)


Mindenképpen tegyetek egy próbát ha szeretitek az intenzív szépen pigmentált matt rúzsokat. Nagyon megszerettem őt is.
-További információ és beszerzési lehetőség-

Hihetetlenül elégedett vagyok az összes kipróbált termékkel, maximális minőség a lengyel Hean-től, és itthon pedig ahogy azt már említettem csak a Nett-Tus Make Up Shop debreceni üzletéből vagy online a webshopból beszerezhetők be kedvező áron a termékek és még további számos kozmetikum és kiegészítő.
Ha szeretnétek hasznos információkat kapni a vásárlással és szállítással kapcsolatban akkor Hogyan vásároljunk lapfül alatt tudtok olvasgatni.

Köszönöm szépen Netti ezt a fantasztikus lehetőséget és a termékeket, imádtam leírni a véleményemet, valamint a sminkes videót is élvezettel készítettem el. Majd arra kukkantsatok rá, ha van kedvetek Instagram-on. :)
Valamint ha vásároltok Hean termékeket írjatok nekem kérlek, hogy mi volt a tapasztalatotok, nagyon kíváncsi vagyok más véleményére is. :)



Elérhetőségek:




Köszönöm szépen hogy velem voltatok és azt is hogy el jutottatok idáig. Remélem tetszett a bejegyzés és kaptatok hasznos infókat az egyes termékekkel kapcsolatban! :)
Béke és szeretet! B.


A termékeket a Nett-Tus Make Up Shop biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•

"Fekete csütörtök" farmerrel•