Hol?Mi?•

Fiatalos, újrahasznosító, eklektikus.

Sziasztok, köszöntelek a blogomon. Ma egy cuki kis vintage vállalkozást fogok bemutatni Nektek, mert hát tudjátok, hogy odáig meg vissza vagyok az ilyen tematikájú dolgokért.


A Hol?Mi? egy igazán bájos kis világot tár elénk, akik szeretik a régi ruhadarabokat, tárgyakat, azoknak kánaán lehet egy-egy ilyen ékszerdobozra bukkanni. Instagram-on találtam rá Patrícia oldalára, akit kicsit ki is faggattam, ha kíváncsiak vagytok egy könnyed beszélgetésre Vele, ahol mesél a kezdetekről, magáról a boltjáról is, akkor jó olvasgatást kívánunk. :) (a képekre kattintva pedig egyből az adott darabhoz juttok)
Patríciát kérdeztem meg néhány aktuális dologról, melyekre a következő válaszok születtek, és amikből több mindent is megtudhattok a boltjáról.
"A bolt egy kis faluban van a Káli-medencében Mindszentkállán. A Káli kapocs és az Abc közötti üzlethelyiségben. Mi 5 éve költöztünk ide, az állandó lakosok száma kb 200 fő, így inkább szezonálisnak nevezném a nyitva tartásunkat. Persze ha valaki bejelentkezik szívesen látjuk az év többi napján is. A berendezés darabjai is mind retro darabok erről @retrolinebudapest gondoskodik. Így csinos nyári kisruha mellé akár egy csillárt is haza vihetnek az ide betérők."
-PATRÍCIA-

 
-Mióta csinálod?
"Kb 5 éve, de eleinte csak ismerősöknek, barátoknak, aztán jött a piac és végül a bolt."
-PATRÍCIA-

 -Honnan jött az ötlet?
"Rengeteget járunk piacokra, (a párom retro dolgokkal foglalkozik) így mindig volt időm turkálni, míg ő a "kincseket" kutatta. Persze eleinte csak magunknak, és szépen lassan már a környezetemben lévőknek is hoztam a ruhákat. Közben adódott egy lehetőség a káptalantóti piacon, megüresedett egy hely ahova kivittem a megmaradt ruhákat, ahol megszerették az emberek, de mivel az csak vasárnap van nyitva, és egyre nagyobb igény lett, hogy máskor is elérjenek, így jött a bolt ötlete."
-PATRÍCIA-

-Milyen dolgokat találhatunk az üzletben?
"Nehéz összefoglalni, gyakran cserélődik az árukészlet. A réz sütőformáktól, nagyobb bútorokig a vintage óráig, napszemüvegig minden :) A ruhák az 50-es évektől egészen napjainkig."
-PATRÍCIA-


"Szeretném, hogy aki bejön hozzánk, találjon magának egy olyan darabot, amit szívesen visel, és egy jó emlék köti hozzá."
-PATRÍCIA-

-Milyen áron érhetők el a kincsek?
"Elég széles skálán mozog, pár száz forinttól a nagyobb tervezői darabokig."
-PATRÍCIA-
-Kinek ajánlanád az üzletet? Interneten lehet vásárolni Tőled?
"Mindenkinek aki a Balaton-felvidéken nyaral. A covid "segített" , hogy legyen. Instagram-on elérhetőek vagyunk."
-PATRÍCIA-
(lentebb az elérhetőségek alatt megtaláljátok a linket)
"Szeretnék több hangsúlyt fektetni az online értékesítésre, sajnos ez nem az erősségem, jobban szeretem a személyes kontaktokat."
-PATRÍCIA-




Én további sikereket és sok elégedett vásárlót kívánok ehhez a szuper vállalkozáshoz, hiszem, hogy amivel foglalkoztok az igazán nemes ügyet képvisel. Sokszor beszélek arról mennyire példaértékűnek tartom azon emberek felfogását, akik szeretik tovább vinni, életben tartani a régi értékeket, és ezt átadni másoknak. Nagyon értékes hozzáállás ez, nem csak a divatiparhoz, de a környezetvédelem szempontjából is igen kedvező. Köszönöm. hogy vagytok!♥

Képzeljétek, nekem is van egy Hol?Mi? darabom, ami egy igazi '70-es évekbeli korhű ruha. Szeretném megmutatni Nektek is. :)

Picit bajban voltunk az elején, ugyanis olyannyira buta voltam, hogy nem kértem előre centiket. (erre azonban van lehetőség) Szerencsére Patrícia nagyon jól és rugalmasan kezelte a dolgot, és ki tudtuk cserélni a ruhákat. De azért lőttem egy flatlay-t arról a csoda nyári overállról, amit azóta visszaküldtem. Fájó szívvel ugyan, de sajnos kicsinek bizonyult. (A Hol?Mi? Instagram oldalán meg is találjátok)


Viszont ami helyette érkezett, az minden képzeletemet felülmúlta. Egyébként környezetkímélő könnyű kartonba csomagolva, szuper gyorsan érkezett meg a ruha postai úton. Kibontva volt egyfajta különleges és megmagyarázhatatlan érzésem, igazi izgalom és libabőr. Erre szoktam mondani, hogy én tuti nem ebben a korban vagyok jelen lelkileg.




Csoda ez a ruha. A mintája, a minősége, az érzés amikor felveszem. Azt sugallja, "hé, te nem ebbe az időbe tartozol..." Imádom. Szerintetek is bele illenék egy '60-as, '70-es évek beli világba? :) Tartozik a ruhához egy anyagban passzoló öv is, aminek különleges lila-arany borítást kapott az övcsatja. Ujj részei enyhén puffosak, amiért extrán oda vagyok.


Picit be vettem a bőségéből, hogy tipikusan az a jó kis passzos, testhez simuló darab váljék belőle. Teljesen magamra formáltam, lehet így is fogalmazni. Gombjai nagyon különlegesek, anyaga tökéletes vastagságú ehhez a bolondos áprilisi időjáráshoz. Fantasztikusan érzem magam ebben a darabban. Plusz ez a különleges lila-kék színkombináció eléggé formabontó, mai divatú ruháknál nem sokszor látni ilyet. 

Köszönöm a lehetőséget, imádtam minden pillanatát a kollaborációnknak, és nem utolsó sorban nagyon nagyon köszönöm Patrícia ezt a különleges retro darabot és a lehetőséget!♥

Ha tehetitek látogassatok el a Káli medencébe és keressétek fel ezt a hangulatos kis üzletet, vagy lessetek rá a Hol?Mi? Instagram oldalára. Biztosan találtok valami szépet.

Elérhetőség:

Nagyon köszönöm a figyelmeteket, bízom benne hogy Ti is értékelni tudjátok ezt a szemléletet, remélem élveztétek a bemutatót, és nyugodt szívvel ajánlom a Hol?Mi? vintage boltot számotokra. :) Találkozunk a következő bejegyzésben.

Sziasztok.
Béke és szeretet! B.


A ruhát a Hol?Mi? biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•