Geek&Gorgeous 101•

Sziasztok. A mai bejegyzésben a Geek&Gorgeous magyar márkáról és termékeiről lesz szó. 


A magyar márka, ami lassan bejárja az egész világot. Ebben semmi meglepő nincs, hiszen ami jó és hatékony azt mások is ebben az esetben lassan de biztosan majd hogy nem az egész világon elismerik, pozitívan ítélik meg.  A márkát Rácz Judit alapította, több évnyi előkészület után, 2017-ben pedig három saját fejlesztésű terméket hozott a piacra, innen pedig nem volt megállás. Termékei tiszta, klinikailag bizonyított hatásúak, felesleges adalékoktól mentesek, melyek tartalmazzák a magas mennyiségű hatóanyagokat. A termékek illatanyag mentesek, vegánok és természetesen állatokon sem tesztelik őket!

Az elmúlt 1 hónap során három G&G terméket teszteltem amit ezúton is még egyszer nagyon köszönök a SkinSmart-nak, hiszen eddig csak hallottam a márkáról és olvasgattam utána, egész jó dolgokat tudtam meg róla. Nagyon örülök a lehetőségnek, mert megismerkedhettem testközelből is ezekkel a fantasztikus kencékkel.

Ha kíváncsiak vagytok a tapasztalataimra, akkor jó olvasgatást kívánok nektek! :)

GEEK&GORGEOUS 101-Jelly Joker alacsony pH-értékű arclemosó-150ml

Ennek a terméknek köszönhetően még jobban megszerettem a géles-nem habzó állagot (nyáron pedig főleg preferálom), ugyanis ez a lemosó pont ilyen. Gyengéden szabadít meg a szennyeződésektől, sminktől (ami nem vízálló), felesleges faggyútól, mindezt alacsony bőrbarát pH-val ami a bőr védőrétegét maximálisan kíméli. Minden bőrtípus bátran használhatja.


Kezdeném azzal, hogy nekem nagyon tetszik ez a minimalista design, szerintem nagyon illik a márkához. Maga a  csomagolás is praktikus, a 150 ml-es kiszerelés pedig nagyon megéri, hiszen egy mogyorónyi mennyiséggel tökéletesen el lehet végezni a tisztítási folyamatokat. Géles (sűrűbb) állagú, fehéres-áttetsző színű (hozzáadott színezéket nem tartalmaz), illata nincs. Nekem ez is nagyon tetszik benne. Nem habzik és a szemek körül is lehet használni, hiszen nem irritálja és csípi azokat. Tehát ha érzékenyek a szemeid, egy próbát biztos megér!


Enyhén nedves arcbőrömön szoktam használni, szuperül eldolgozható és a langyos víz is könnyedén oldja. Leöblítés után pedig selymes, bársonyos érzetűvé válik az arcbőröm. Érezhetően tisztábbá és az enyhe zsírosodásra hajlamosságommal is elbánik. Tökéletesen eltávolítja a nap végén a sminkemet és a szennyeződéseket is hatékonyan veszi. Nem vettem észre hogy húzódna utána a bőröm ami azért eddig eléggé jelen volt, és nem szárítja ki a bőrt. Nagyon könnyed, annyira megkedveltem.  



Szerintem újra vevős lesz, mert az ára is nagyon kedvező, és jócskán leköröz egy-két a csilli-villi nagy márkát is. Nektek is ajánlom ha szeretitek a géles-könnyed formulát, a tiszta összetevőit, amik nem irritálják az arcbőrt. 


Állatokon nem tesztelik!

GEEK&GORGEOUS 101-Liquid Hydration

Egy ideje már gondolkodtam rajta, hogy kéne egy hatékony toner, ami nem csak tisztít de hidratál is egyben. A Liquid Hydration 5% panthenolt tartalmaz, ami segít hidratálni és nyugtatni a bőrt. Ami fantasztikus benne, hogy képes segíteni a sebgyógyulást ami nekem kiemelten fontos, ugyanis ha olvastatok már tőlem írást, tudhatjátok, hogy a diabéteszem miatt a hormonális pattanásaim után keletkezett sebek nehezebben gyógyulnak a bőrömön. 


Szintén szuper minimalista csomagolás, egyszerű és higiénikus öntőfejjel, és persze ebből sem használok nagy mennyiséget, 1-2 kisebb löttyintés a korongra is elég szokott lenni. A maradék szennyeződéseket szépen leszedi, és a nehezebben elérhető területeken is jól lehet használni. Illata neki sincs, teljesen áttetsző folyadék (nem tartalmaz hozzáadott illatanyagokat és színezékeket).  A szemek környékét érdemes kerülni vele, mert nekem első alkalommal picit bántotta őket. 


Érzékeny és vízhiányos bőrtípussal rendelkezők is használhatják, vagy ha hajlamosabb a bőr a kiszáradásra. Egyébként a szemeimen kívül más területeket nem irritál, magát a friss sebet sem csípi, nyugtatja azt. Tisztítás után nem érezhető ragacsos érzés, és fura állag a bőrön. Szuper puhító képességű. Imádom. 


Állatokon nem tesztelik!
-További információ/termékleírás és beszerzési lehetőség-

GEEK&GORGEOUS 101-Stress Less

Nagy kedvencem lett a nyári hőség alatt ez a szérum, ami egyébként nem rég jelent meg új berobbanóként a márkánál. Különlegessége a magas hatóanyagokban rejlik és géles textúrájában, ami extrán frissítő hatással volt rám a nagy nyári melegben. De még van belőle, így ősszel is biztos fogom használni. 


Szintén rendelkezik egy sebgyógyító tulajdonsággal a magas Beta-Glucan tartalmának köszönhetően (0.2%) ami pluszban még bőr öregedés gátlóként és hidratálóként is megállja a helyét. 0.3%-ban pedig tartalmaz egy Madecassoside nevű növényi kivonatot amit "cica"-ként vagy ázsiai gázlóként is ismerhettek. Népszerű a koreai termékek összetevői között is, hiszen antioxidáns forrás, regenerál, hidratál, nyugtat is egyben. Tartalmaz még természetesen előforduló C-vitamint is.


Szuper pipettás adagolóval rendelkezik, én nem szoktam a bőrömhöz hozzáérinteni a pipettát, a tenyerembe szoktam csöppenteni egy kisebb mennyiséget, könnyed állagú és szinte azonnal beissza a bőröm, illata neki sincs hiszen nem tartalmaz hozzáadott illatanyagokat és színezéket sem, így színe is áttetsző. Maximálisan puhít és nem érezhető ragacsos érzet sem használat után. Szinte kisimítja reggelente a gyűrött pofimat, frissebben veszem vele a reggelt. Nyugtatja a kipirosodást és a viszketést.  



Minden bőrtípusra ajánlott. Nekem látványosan javult a bőrképem mióta együttesen használom ezt a három terméket minden nap, és külön örülök hogy ezek a termékek elősegítik a bőr regenerációját, hiszen nekem fokozottabban nagyobb szükségem is van rá.





Összességében, nagyon nagyon elégedett vagyok a márka termékeivel és hálás a bőröm is. Mindenképpen ismerkedjetek meg a Geek&Gorgeous-al ha még nem tettétek, mert azon felül hogy hazai vállalatot támogatunk, minőségi termékeket is kapunk, remek ár-érték arányban. Én biztosan hűséges maradok és beállok a G&G-lányok táborába. A márka többi termékét is csekkoljátok a skinsmart.hu oldalon.


Köszönöm a figyelmeteket, remélem tetszett nektek ez az írás, találkozunk a legközelebbi bejegyzésben.

Sziasztok!
Béke és szeretet! B.


 A termékeket a Skinsmart biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

O'dore-krémparfüm•

Avon ünnepi újdonságok•

Szabd át-Missguided•