Júniusi Avon újdonságok•

 Sziasztok, üdv újra a blogon. Ma elhozom Nektek a júniusi Avon újdonságok közül azt a három terméket, amiket én próbáltam ki az utóbbi időszakban.

Végre itt a várva várt nyár, így próbáltam a meleg bézses árnyalatokhoz hűen, úgy összeválogatni a kozmetikumokat, hogy azok passzoljanak egymáshoz. Illetve a végére tartogatok majd egy csalódást is amiből végül a legjobbat sikerült kihozni, és persze a hónap kedvence is megmutatkozik majd. :) 


Ha kíváncsiak vagytok a következő három termék hogyan teljesített és mik is a tapasztalataim velük, akkor jó olvasgatást kívánok! 

AVON-Sand Storm szemfesték paletta-10.2g

Ebből a paletta családból 3 különböző variáns jelent meg, én a ‘Sand Storm’ nevezetű, barnás meleg földszínekkel teli válogatást próbáltam ki. Az Avon kiemelkedően fontos szerepet vállal a tudatos környezetvédelemben így a paletták kartoncsomagolásban helyezkednek el, ezzel is csökkentve majd a termék kifogyta után a nem lebomló hulladékok keletkezését. 
A külső csomagolás igazán letisztult lett, nagyon egyszerű de mégis mutatós és mondhatni szuper összhang a végeredmény.


Összesen 6 db egymáshoz harmonizáló barnás/bézses szín található meg benne, 3 csillanó szemcsékkel (van köztük enyhe metál is) és 3 teljesen matt árnyalat. A termék tükröt és applikátort nem tartalmaz. Ezeket a színeket tökéletesen lehet kombinálni, nem csak hétköznapokra de egy alkalmi sminket is simán el lehet velük készíteni.


A púderek puhák és könnyedén fel lehet őket venni az ecsetre, így nem kell kapargatni a felületet némi festékért, valamint szépen pigmentáltak, egyből látszanak. Jól tapadnak és intenzíven építhetőek, nem porzanak és potyognak össze-vissza, hanem szépen a helyükön maradnak. Egy szemhéjbázissal pedig akár a legnagyobb melegben is egész nap tartós marad a szemsmink, de használhattok még fixáló spray-t is a tartósság fokozása érdekében.


Gyönyörűek ezek a meleg barna árnyalatok, és én kimondottan szeretem ezeket a naturálisabb színeket minden évszakban az alap mindennapi sminkem elkészítése során. A paletta szerintem nagyon jó lett, nincs benne kivetni való és eléggé meg is szerettem. Egy kis swatch formájában pedig meg is csodálhatjátok a 6 különböző árnyalatot.


Lessétek meg a másik két variációt is, azok is nagyon szépek és jól kombinálható árnyalatokat tartalmaznak.
-Állatkísérlet mentes termék-
-További információ/termékleírás és beszerzési lehetőség-

AVON-Bronzosító gél testre és arcra-100ml

Nekem nagy “mumus” nyáron az áhított barna bőr elérése, szerintem 14 éves korom óta nem voltam rendesen lebarnulva :D Vacakoltam én már önbarnító termékek hadával de a végeredményt szerintem mind jól ismerjük. Sárgás bőr és “máj folt” szerű fura pacák…ilyen azonnali barnaságot adó termékről pedig csak nem rég szereztem tudomást, talán olyan 1-2 éve. Nem is tudtam merre induljak, mit várhatok az ilyen készítményektől, ezért nagyon izgatott voltam mikor az Avon előrukkolt ezzel a géles csodával.


Annyi a lényeg, hogy nem kell órákig a napon feküdni azért hogy egy kicsit nap csókolta hatást érjünk el, ezt tehetjük biztonságosan is, otthon pár perc alatt. (Természetesen ne felejtkezzünk meg a megfelelő fényvédelemről, és a termék használata önmagában nem véd a káros UVA-UVB-sugarakkal szemben, mert nem tartalmaz UV-szűrőket!)
Én mindenekelőtt egy alapos bőrradírozással kezdtem majd egy hatékony hidratálót vetettem be, végül használtam ezt a szuper géles formulát, amit pofon egyszerű eldolgozni a bőrön, nem marad foltos vagy ragacsos, és egyenletesen színezi meg a felületet, mind ezt teljesen természetes hatásban, ami nem tűnik mesterkéltnek. Enyhe csillogást fog adni a bőrnek, valamint egy szép egészséges barnás bőrképet. 


Elég gyorsan felszárad így nem kell aggódni, viszont a világos ruhadarabokon meg fog látszódni így én csak a nehezen barnuló területeken azaz a lábaimon használom és tökéletes. Egyébként könnyű viselni még melegben is, nem érzem hogy elnehezítené a bőrömet a melegben vagy bármi. Illata enyhe alig érezhető, nem zavaró. Használható testre és arcra is egyaránt, nálam nem váltott ki irritációt.



Én tuti újra fogom rendelni ha elfogy mert gyors megoldás természetes köntösben, és nem okozott csalódást! :)
-UV-szűrőket nem tartalmaz, és állatkísérlet mentes termék-

AVON TRUE-Power Stay alapozó-30ml

Mostanában eléggé kísérletezős kedvemben vagyok ha alapozóról van szó, pl. nemrég kipróbáltam szintén egy Avon alapozót, így gondoltam biztos ez is be fog válni. Nagyon sok jót hallottam a Power Stay alapozóról így bátran mertem őt választani, csak azzal nem számoltam, hogy a színválasztásnál csúnyán mellé fogok nyúlni. (Light Orche) Na de sebaj, a géles bronzosító ebben az esetben s megállta a helyét, ugyanis a két terméket összekeverve megkapom a bőrömhöz legközelebb álló árnyalatot, így mégsem vész kárba ez a szuper kence. :)


Már maga a csomagolása is nagyon tetszetős, mindig is szerettem a matt üvegcsével rendelkező kozmetikumokat. Az adagolása is könnyű, hiszen pumpás, így lb. 1 nyomásnyi mennyiség (amit nem nyomok erősen mert akkor jön belőle picit több) elég ahhoz hogy egy kevés bronzosítóval össze tudjam kutyulni. Ami szuper hogy a gél nem ront az alapozó fedésén, viszont önmagában is kipróbáltam és a nagyobb bőrhibákat nem fedi el, mondhatni közepes fedést biztosít, ami remekül építhető, (bár én nem viszem mostanában túlzásba) matt finish-el. (a géllel elkeverve lesz egy természetesen ragyogó bőr hatása, amit imádok)


Nem túl sűrű, viszont krémes állagú, és könnyedén eldolgozható, szépen illeszkedik a bőrre, és egységes bőrképet ad, szinte felragyog tőle az ember lányának reggeli sápadt arca :) A nap végére picit átfényesedik a zsírosodásra hajlamos területeken. Nem szárít amit nagyon szeretek benne és nem kopik amit szintén, maszk alatt sem maszatolódik el. Én bevallom nem vártam ki a teljes 24 órát de egy egész napot tutira ki bírt rajtam.


Végül picit sajnálom hogy a szín nem lett tökéletes, viszont örülök hogy vannak ilyen csajos trükkök amik ilyen esetben bevethetők és tulajdonképpen orvosolhatóak is. Próbáljátok ki ha esetleg így jártok, fogjatok egy sötétebb árnyalatú alapozót vagy éppen egy ilyen szuper bronzosító gélt és kísérletezzétek ki a megfelelő arányt, nekem pár pillanat volt az egész. :) És nagyon király ez az alapozó szerintem őszre be fogok belőle szerezni egy sötétebb árnyalatot.
-UV-szűrőket nem tartalmaz, és állatkísérlet mentes termék-


Júniusi kedvenc: AVON-Bronzosító gél testre és arcra


Köszönöm szépen az Avon Csapatának a lehetőséget és a termékeket is, nagyon szuper az összes kozmetikum minősége, most is elégedett vagyok velük. Ez a bronzosító gél pedig életmentő, jobb ha tudjátok! :D Ha pedig további akciókért, termékekért felcsapjátok a billentyűzetet vagy a friss katalógust, biztosan találtok kedvetekre való nyári újdonságokat, szépségeket ahogyan azt már megszokhattátok az Avonnál.



Köszönöm a figyelmeteket, remélem tetszett ez a bejegyzés Nektek, találkozunk a következő írásom alkalmakor. További kellemes napot mindenkinek.

Sziasztok!
Béke és szeretet! B.
A termékeket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•