Januári Avon újdonságok•

 Sziasztok, köszöntelek újra Titeket a blogon! Itt vannak a januári Avon újdonságai, amik eléggé elvarázsoltak.

Ezúttal három teljesen eltérő terméket próbáltam ki, de ettől függetlenül nekem mind nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Szeretném a véleményemet is természetesen megosztani Veletek a termékekkel kapcsolatban. :)

Szó lesz ebben a bejegyzésben bőrápolásról, tisztálkodásról, és egy fantasztikus illatról is. Ha érdekel Benneteket, akkor jó olvasgatást kívánok. :)

AVON-Far Away Royale parfüm-50ml

Életemben először általános iskola 5. osztályában találkoztam először a Far Away illattal. Az énektanáromnak volt mindig ilyen illata és teljesen beleszerettem a Far Away alapillatába. Ennek már 18 éve, de a parfümös polcomon máig ott csücsül belőle egy üveggel. Azóta több illatváltozata jelent meg, és íme a legújabb verziója a Royale.


Annyira klasszikus hangulatot idéz számomra az üvegcse formája, tapintása is, és az ikonikus kis díszecske is megtalálható az üveg nyakára akasztva. Maga az illat egy elég érzéki, csábító és nagyon nőcis kompozíció lett. Egyszerre vonzó és határozott hangulatot von maga köré.

Főbb illatjegyek:
•koriandermag-olaj
•jázmin
•vanília bab


Először leginkább egy puha, krémes illattal találkozom, majd szépen leszáradás után egy kellemes picit fűszeres vaníliás jellegű aroma marad meg. Tartósságával is meg vagyok elégedve bőrön, viszont textilen sokkal tovább élvezhetjük az illatot. Nagyon megszerettem, szerintem illik is hozzám, és nagyon kellemes hangulatot csempész a mindennapjaimba.


Szerintem érdemes kipróbálni, ha egy izgalmas illatot kerestek. Vagy nézzétek meg a Far Away többi változatát is.

AVON-Vanilla Cupcake-vaníliás süti habfürdő-500ml

Lehet hogy azt már tudjátok rólam, hogy imádok mindent ami cupcake-es és muffin-os cuccli, és próbálok nem elfogultan vélemény alkotni erről a habfürdőről, de egyszerűen imádom, na! :) 


Nagyon cuki a flakon elején ez a kis sütis matrica, igazi vidámságot hoz már a látványa is. 500ml-es kiszerelésben érkezik a fincsi vaníliás sütis illatú habfürdő, ami jó kis habot képez a vízben. Nem szárítja a bőrt, és enyhén érezhető pancsolás után is az illata.


Öntőfején keresztül, pedig könnyen adagolható a megfelelő mennyiség a fürdőzéshez. Nekem nem kellett belőle sokat öntenem, hogy jó kis habot képezzen. Aztán jöhet egy kis relaxáció, már amennyire időm engedi természetesen. :)


Aki hozzám hasonlóan imádja a picit édeskés, akár sütis jellegű illatokat, az imádni fogja ezt az ultra cuki habfürdőt. Próbáljátok ki. :)
-További információ/termékleírás, beszerzési lehetőség-

AVON-Anew Protinol bőrfeltöltő hidrogél maszk-1db/cs.

Mostanában ritkábban használok fátyolmaszkokat, ezért örültem ennek az újdonságnak mert bevallom egy picit hiányzott is már az utóbbi időkben a felkenhető verziók mellett. Az Anew számomra mindig is az Avon egyik luxus almárkájának számított, ezért izgatottan próbáltam ki ezt a terméket is.


Egyébként már a csomagolása is tetszik, ez a holografikus tasak valami eszméletlen szép. Sajnáltam kibontani. :D  Na de szóval mégis kibontottam azért :P A csomagon belül a maszk két részből áll. Egy felső részből, amit a homlok a szem és az orr felületeire kell felhelyezni, és egy alsó részből, amit értelem szerűen a száj és az áll területeire. Tartalmaz két leválasztható védőréteget is, ami közé vannak csomagolva a maszk részei.


Ezeket szépen eltávolítottam majd, meglepődve tapasztaltam, hogy tényleg géles/szilikonos anyagból készült. Tudjátok mint azok a kis szem alá való patch-ok. Nagyon szuper! A színe kicsit lilás-szürkés, passzol a külső csomagoláshoz. Felhelyezni is igen egyszerű, sőt könnyebb mint amikor egyben van a maszk. Egész jól illeszkedik is, mondhatni minden kivágás ott van ahol lennie kell. (szemnek, szájnak) Nagyon kényelmes és egyből hűsítő érzést biztosít. Illata nagyon picit van, amit nem igazán lehet már használat közben érezni.

Mood:


15 percig javasolt fent tartani az arcon. Én eddig is hagytam, majd leválasztottam. Nem túl sok maradék esszencia maradt utána, szerintem szépen beszívta a bőröm mialatt fent volt. Nagyon üde, friss érzésű, puha és feszes lett tőle az arcom, nem húzódik, nem ragad. Imádtam! :)
-További információ/termékleírás, beszerzési lehetőség-

Köszönöm szépen az Avon-nak, a csodás termékeket és a lehetőséget a kipróbálásukra, mindegyik szuper és egyikben sem lehet csalódni, mindenképpen ajánlom őket Nektek is. Ha pedig további szépség cuccok után kutatnátok, csapjátok fel az Avon katalógust, vagy kattintsatok a weboldalra.



Köszönöm szépen hogy velem tartottatok most is, találkozunk a következő bejegyzésben, további tartalmakért kövess social media felületeimen.

Béke és szeretet! B.

A termékeket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•