Szabd át-Missguided•

Sziasztok! :) Talán mióta írom a blogomat még csak egyszer volt ruha átalakítós bejegyzésem, így most arra gondoltam készítek egyet.

Még tavaly vettem a Hádában egy Missguided márkájú nagyon szexi fekete bodyt, amit a mai napig a szekrény fogságában tartottam. Gondoltam majd egyszer átszabom, mert számomra hordhatatlan volt az eredeti formájában.


Túlságosan mélyen dekoltált az anyag elől és hátul is, így azt gondoltam, hogy elől legyen szolid csónak nyaka, a hátára pedig varrok egy kis csipkét. Bár a végeredményen ez nem sokat segített, ugyanis a háta még most is full kivágott, viszont a csipke most már ott virít rajta.



De akkor nézzük meg lépésről-lépésre hogyan is készült el a végleges hátrész. Baromi egyszerű és gyors munka volt, így akár Ti is tudtok hasonló dolgokat alkotni.

Először, levágtam a gumipántokat a bodyról, ne tévesszen meg Titeket az első fénykép, azok a pántok nagyon nem úgy álltak ám ahogy én azt oda tettem a kép kedvéért. Valami hihetetlen összevisszasággal volt odavarrva, az egyik a hát résznek vízszintesen, a másik pedig függőlegesen középen, és egy élet is kevés lett volna, hogy kitaláljam, na akkor ez most hogy is áll?! :D Valamint kivágtam a csücsköket, hogy a karokat át lehessen dugni majd az anyagon.


Majd fogtam egy csipke anyagot és kimértem a megfelelő nagyságot és formát a hátrészhez.




Ez egy félkör alakú kis anyag lett, amit először biztostűkkel tűztem a bodyhoz miután kifordítottam. 


Viszont teljesen elmászott a két anyag egymástól, így egy kis ragasztópisztollyal rögzítettem végül, majd a body szegélyét a csipkéhez varrtam végig körbe. Így állt össze a végleges csipkés hátrész.


Felvéve is megmutatom, habár azt hittem jobban takarja majd a hátat, így is elég merész maradt, viszont elölről annyira tetszik, igazán visszafogott, és nőies lett. 


Kétféleképpen is hordható elölről, lecsúsztatva a vállakra, vagy felhúzva a vállakra, mindkét verzió szuperül a helyén marad.


Arra gondoltam, hogy mivel ez nekem még mindig túl merész és nem fogom úgysem hordani, kidobni pedig nem szeretném, ezért kisorsolom köztetek az Instagram-on. Biztos (vagyis remélem) van köztetek olyan akinek tetszik és játszana érte. A játék menetét keressétek a profilomon a poszt alatt. Remélem örömet tudok szerezni valakinek vele. 
A body XS-S méretű kellemes nyúlós anyagú. 

Köszi, hogy itt voltatok, ha tetszik a body, keressétek az Instámon a játékot. 
Béke és szeretet! B.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•