Júliusi Avon újdonságok•

 Sziasztok, üdv újra a blogon. :) A mostani bejegyzésben elhozom az aktuális Avon újdonságok közül azt a három terméket amiket most próbáltam ki ebben a hónapban.

Nagyon szeretem az Avonban, hogy minden hónapban előrukkolnak valamilyen olyan termékkel ami nem csak az adott hónapra újdonság de az adott évszakhoz is remekül passzol, szóval leginkább nyári termékek fognak most szerepelni, de ez természetesen nem azt jelenti, hogy mondjuk más évszakokban nem állnák meg a helyüket. :)


AVON ANEW-Napvédő arcpermet, SPF 50-100ml

Nagyon fontosnak tartom a nap káros hatásaival szembeni védekezést, de erről már számtalanszor beszéltem és írtam már a blogon. Mindig keresem a szuper és megfizethető termékeket, és kiemelten fontos számomra még a praktikusság is persze a hatékonyság mellett. Mostanában nagyobb prioritást élveznek nálam a folyékony, szórófejes, mondhatni permetes kiszerelésű termékek, legyen az arcpermet, testpermet, toner és így tovább. Azon felül hogy egyszerű és higiénikus a használatuk, gyors és hatékony eredményeket érhetünk el egy-egy ilyen permetes termékkel.


Ez az Anew napvédő termék SPF 50-es szürővel van ellátva ami szinte a legmagasabb védelmet képes nyújtani bőrünknek a káros UV-val szemben. Én nem csak testre de arcra permetezve is használom, smink alá is vagy csak önmagába natúr megjelenéshez is. Antioxidáns formulával gátolja meg a bőr öregedési funkcióit, aránylag egész gyorsan is beszívódik abban az esetben ha csak kb. 2 nyomásnyit alkalmazok (ami arcbőrre bőven elég, hiszen elég nagy hatótávolságban képes permetezni)


Nekem elsőre az tűnt fel vele kapcsolatban, hogy nagyon erős az illata (picit alkoholos) és jobb ha elkerüljük a szem körüli területeket mert irritálhatja. Enyhe zsírozó hatású, tehát nekem érdemes egy mattító arckrémet vagy primert is feltennem felé. Egyébként remekül hidratál és még vízálló is, így strandon is használható vagy izzadás esetén sem kell feltétlenül tartani attól, hogy gyorsan eltűnik a bőrről. (Erről is írtam korábban, hogy milyen gyakran érdemes úgymond frissíteni a fényvédő készítményeket, ha pl. huzamosabb ideig tartózkodunk napon, de az 50-essel tovább ki lehet tolni a napozást, vagy a napon való tartozkodást)


Színe teljesen áttetsző és semmilyen fehér foltot nem hagy maga után, és a ragacsos vagy krémes érzést is elfelejthetjük. Miután beszívódik, a bőrömön én azt az enyhe zsíros érzést érzem amit már említettem de ez könnyen orvosolható ha valakit zavar.


Vizes állaga van ha felfújjuk és könnyedén el lehet dolgozni. Nekem nagyon tetszik, viszont az illata miatt (ami hozzáteszem kellemes, csak számomra elég erős) kevesebbszer használom arcra, de egyébként meg vagyok vele elégedve és a védelemmel is amit nyújt.
Nézzétek meg az oldalon ha esetleg permetes fényvédő készítményt kerestek.
-További információ/termékleírás és beszerzési lehetőség-

AVON-Perceive Silk parfüm-50ml

Számomra a Perceive alapillat, tudjátok a szintén kristályra hasonlító üveg, világoskék színű, tiszta illatú, mindig is az egyik kultikus Avon illatok közé tartozott, nem mellesleg anyukám is használta egy ideig (őt mindig ezzel és a Today Tomorrow Always-el teszem össze)


Ez az illat imádni való. Igazi virágos-gyümölcsös illatkategória, ugyanúgy friss mint az alapillat viszont van egy lágyabb selymesebb utóillata.

Főbb illatjegyek: 
•mandarin
•jázmin
•pézsma


Nagyon tartósnak gondolom és kellemes nőies illatnak vélem. Mindenképp nézzétek meg ha egy igazi nyári friss gyümis illatot kerestek, mert imádni való. :)


AVON Mark.-Oh So Tokyo hidratáló primer-30ml

Az Oh So Tokyo limitált sminkkollekció nem is olyan rég debütált az Avonnál és azt kell hogy mondjam szerintem hatalmasat robbant egyedi színvilágával, különleges és izgalmas textúráival, melyet Tokyo színes és vibráló világa inspirált ami a küldő csomagolásokon is visszaköszön. A kollekcióban szerepel ez a hidratáló géles állagú primer, egy szemhéjtus, egy pirosító és highlighter ami áttűnésévél válik izgalmassá, egy kétfunkciós ajakfény melyet arcra is lehet használni és egy metálfényű szemhéjfesték is. De erre a linkre kattintva meg is nézhetitek a kollekció összes darabját:



Nagyon tetszik a külső csomagolása ennek a terméknek is. Ma a primer géles-vizes állagú és nyomófejes adagolóján keresztül nagyon könnyen és higiénikusan lehet kinyerni belőle a megfelelő mennyiséget. Abszolút nem kell belőle sok, szépen el lehet dolgozni, frissítő érzést kelt. Nagyon hamar beszívódik ez a különleges formula, ami egyébként illatmentes. Kis aranyszemcsékkel van dúsítva, a termék képes visszaverni a fényt ezáltal egy egészséges bőrképet eredményez, ami pedig tökéletes letisztult sminkalapot biztosít. Mindezek mellett pedig még hidratálja is az arcot.


A kis szemcsék pedig nem maradnak eldolgozatlanul a bőrön, csak a swatch miatt hagytam a kézfejemen hogy lássátok micsoda kis extra ez a cucc. :) Számomra nagyon kellemes használni, főleg a nagy melegben.



Nagyon megszerettem és külön tetszik ez az újítás az Avontól. Nézzétek meg a kollekció többi darabját is, és ha van kedvetek jelentkezzetek az Avon sminkkihívására, miszerint 2021. július 26.-ig készítsetek egy Japán ihletésű sminket és osszátok meg valamelyik közösségi platformotokon a @avonhungary #avonohsotokyochallenge #hirdetés taggeket használva, és nyerhettek egy Oh So Tokyo termékekből összeállított csomagot az Avon felajánlásából. Én is jelentkeztem és fel is töltöttem a kis "fantázia" sminkemet az instagram oldalamra. Jó szórakozást mindenkinek! :)
-További információ/termékleírás és beszerzési lehetőség-


Nagyon szépen köszönöm az Avon Csapatának ismételten a lehetőséget és a fantasztikus termékeket. Ha tetszettek akkor a lenti linkekre kattintva az Avon oldalán találjátok magatokat vagy keressétek fel Tanácsadónőtöket bizalommal akik biztosan segíteni fognak bármiben. Vagy katt további szuper dolgokért az Avon Online-ra.

A hónap kedvence:

Percieve-Silk parfüm


Köszönöm hogy velem tartottatok ebben a bejegyzésben, remélem tudtam segíteni a kis jellemzésekkel. :) Találkozunk legközelebb, addig is,

Sziasztok!
Béke és szeretet! B.

A termékeket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•