"Fekete csütörtök" farmerrel•


Ismét csütörtök, így indítom a heti black look bejegyzést.

Ma a fekete ruhákat fogom kombinálni a farmer ruhadarabokkal. Nagyon passzolnak egymáshoz ezek az árnyalatok, anyagok. 


Tarts velem, ha szeretnél egy kis inspirációt nyerni, hogy hogyan kombináld össze a farmer darabokat, a fekete ruháiddal.

1. Farmer ing és bőr naci


Nagyon szeretem ezt a farmer ingemet. Elég régi C&A-s darab. A bőr nadrágot gondoltam a szett alapjának. Vagány hatást érhetsz el vele, de mégsem leszel közönséges, hiszen a farmer inggel és a kötött pulcsival lágyíthatod a szettet. A pulcsi egy crop darab ami a képen ugye nem látszik. De érdemes rövidített pulóvert viselni, hogy az ing hosszúsága érvényesülni tudjon.


Csinos is egyaránt, mivel egy fekete magassarkú bokacsizmával spékeltem meg, majd hogy ne legyen olyan egyhangú az outfit, a táskán fel lelhető kis színes virágok talán még jobban lágyítanak ezen a szetten.


Szerintem egy tökéletes street like look lett.
Farmer ing: Canda (C&A)
Pulcsi: New Look
Bőr hatású nadrág: Missguided
Táska és cipő: River Island

2. Garbó, military dzseki és farmer nadrág


Ha szereted a nyakas felsőt az az a garbót, akkor egy világosabb színű farmernadrággal ajánlom felvenni. Szerintem a kettő remek kontrasztot hoz össze, elegáns de laza is egyben.


Ezt a look-ot mindenképpen egy military stílusú dzsekivel tudom elképzelni, és egy fekete-leopárd mintás táskával. Lábbelinek egy félig szandi félig csizma szerű cipőt választottam kis rojtokkal a bohémság nevében. Fekete színben természetesen. A táskán szereplő leopárd minta eléggé passzol a dzseki színéhez, stílusához, így ez sem maradhatott ki.


Dzseki: New Look
Nyakas felső: F&F
Farmer nadrág: Divided (H&M)
Táska: Marks&Spencer
Cipő: River Island

3. Farmer mellény ingruhával


Szerintem egy jó ingruha elengedhetetlen kelléke az ősznek. Még nincs túl hideg ahhoz hogy viseljük. Azonban egy jó bolyhos mellény jó szolgálatot tesz a hűvösebb szelesebb napokon, védve a hátat és a derekat. Mivel ez egy oversize mellény.
Itt egy kis színt csempésztem a szettbe a táska által, tetszik ez a láncos megoldás.


Ahogy említettem, jönnek a hidegebb napok, és itt már nem csak a felső testünket kell megóvnunk, de a virgácsainkat sem árt. Mindenképpen húzz nylon harisnya nadrágot, ha pl. egy ingruhát viselsz!
Most egy egyszerű kényelmes fehér sportcipőt választottam a lezser viselet érdekében.


Ingruha: New Look
Farmer mellény: The Blue Age Carrera
Táska: Forever21
Cipő: Nike Air Huarache

Egy kis inspiráció:









Remélem tetszett a bejegyzés, és hasznosnak találtad! Béke és szeretet! B.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•