Augusztusi Avon újdonságok•


Sziasztok. A mai bejegyzésben elhozom a legfrissebb Avon újdonságok közül azt a három terméket, amiket én próbáltam ki ebben a hónapban.




AVON Naturals-Vanilla Golden Escape csillogó testápoló-150ml

Ha éreztetek mennyei édeskés, mondhatni cukorka illatot, akkor ez a testápoló lekörözi! Kifejezetten nyárra kerestem egy olyan testápolót ami pici diszkrét csillámokkal van ellátva és emellett még hidratálni is tud, mivel van hasonló termékem de sajnos az nem fejti ki bőrápoló hatását, így izgatott voltam ez miatt a vaníliás csoda miatt.


Nagyon érdekes, kétfázisú formulával készült, van egy barnás és egy fehér része (amik eldolgozás közben összeolvadnak), shea vaj tartalma tökéletesen hidratál és hosszútávon nyújtja a hidratált bőr érzését, valamint C-E-vitaminokkal van felturbózva. Maga a krém egy könnyed állagú, gyorsan beszívódó, nagyon finom illatú (fél napon keresztül biztosan lehet érezni magunkon az illatát) kence lett, és a csillámok is nagyon visszafogottan jelennek meg a termékben.



Szerintem ez a tubusos megoldás is eléggé praktikus lett. Nekem nagyon elnyerte a tetszésemet.


Állatkísérlet mentes termék!
-További információ/termékleírás és beszerzési lehetőség-

AVON-Euphoric Featherlight szempillaspirál-10ml

Kislány korom óta nagy kedvenceim a színes spirálok, mindig bohókás emlékek jutnak eszembe róluk, és nekem is volt kék és emlékszem még csillámlós szempillaspirálom is. :D Hiszen a 2000-es évek is ilyen volt. Nagyon örültem hogy az Avonnál is van színes spirál (ha jól emlékszem egy időben a ColorTrend is előrukkolt színes termékekkel) így nem volt kérdés, hogy az élénk színű kéket fogom kipróbálni.


Összesen 3 színben elérhető ez a fajta spirál, és én a 'Cobalt Blue' nevű színt választottam. Tökéletesen szétválasztja a pillákat, egyáltalán nem nehezíti el (több réteg sem) hosszabbít és dúsít is egyben, valamint látszik is az igazi csodaszép kék szín a pillákon. A nap végére sem potyog le a szem alsó részére és nem csomósodik össze. Azt viszont tapasztaltam hogy olyannyira meghosszabbította a pilláimat hogy mikor picit is hunyorítottam kékben láttam a világot. :D


Tartalmaz ricinus olajat és keratint is amik mind védik és ápolják a pillákat, egyébként egyáltalán nem irritálta a szememet. Nagyon tetszik benne hogy nagy a feje és sok festéket képes felvenni, amit a szempillákra is szépen fel lehet vinni, és csodásan lehet építeni.


Szerintem fantasztikus a végeredmény:


Állatkísérlet mentes termék!

AVON-Oxypure hidratáló és bőrvédő szérum-50ml

A nemrég megjelent Oxypure termékcsalád 5 új kozmetikummal robbant be, én ezek közül ezt a krémes állagú szérumot választottam. Nagyon szeretem ha egy szérum krémes formátumban is fellelhető.


Különleges összetevője az OXYPURE COMPLEX, mely segít a bőrnek visszaszerezni természetes nedvességtartalmát, és képes visszaállítani az egészséges bőrképet, mindezt úgy hogy közben mélyen hidratál és véd is. Hozzáadott alga kivonattal teszi még üdébbé az arcbőrt. Nagyon kellemes visszafogott illata van, én általában estére használom, de van hogy nappalra is felkenem. Nagyon gyorsan beszívódik, és csak pihe-puha bőrérzet marad utána, szerintem az én bőrőm szomjazik is a hidratálók után. 


Tetszik ez a pumpás kiszerelés, igazán megkönnyíti a rutint, valamint nekem 1 erélyesebb nyomásnyi elég az egész arcomra. Könnyedén eldolgozható állaga van. Bár szerencsére nincs érzékeny bőröm de  termék még biztosít minket a bőrnyugtató képességéről is. 



Állatkísérlet mentes termék!
-További információ/termékleírás és beszerzési lehetőség-

E-havi kedvenc: Euphoric Featherlight szempillaspirál



Köszönöm szépen az Avon Csapatának a lehetőséget és a termékeket is, most sem csalódtam egyikben sem, és tiszta szívemből ajánlom őket. Ha bármi megtetszett vagy más szuper termékek után keresnél, irány az •avononline• vagy keresd bizalommal kedves Avon Tanácsadónődet. :)

Nektek pedig közönöm ha idetévedtetek és olvastátok a bejegyzésem, további kellemes napot és találkozunk majd a következő írásom alkalmakor.

Sziasztok,
Béke és szeretet! B.




 A termékeket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•