Januári Avon újdonságok•

Sziasztok! Nagyon boldog új évet mindenkinek. Az évet egy Avon újdonságokról szóló bejegyzéssel szeretném indítani.

Fantasztikus újdonságokkal ismerkedtem januárban, igazából egy bestseller termékről is fogok írni ami lehet hogy nektek már ismerős, viszont számomra újdonság volt. 



AVON-Pro Colour gyorsan száradó körömlakk-Precious Earth kollekció-10ml

Erről az "1 perces" lakkról már írtam nektek korábban, akkor egy másik árnyalatáról számoltam be. Ebből a csoda földszínekből álló  Precious Earth elnevezésű kollekcióból két árnyalatban jelent meg körömlakk (a többi sminktermék). Ez a szín pedig a Soft Emerald nevet kapta.


Nagyon szép ez a szín, mondhatni számomra a tökéletes zöld árnyalat. Nagyon egyedinek gondolom, és valami csodaszép a fénye, szuper a fedése már egy rétegben is, viszont én mindig két rétegben viszem fel. Valóban gyorsan megszárad, viszont fedőlakk nélkül nem bírja túl sokáig, így természetesen mindig használok hozzá, a tartósság érdekében.




Én már eléggé várom a tavaszt (így január végén :D) szóval szerintem ez tökéletesen passzol majd a tavaszi megújuláshoz. Összesen 25 féle szín közül lehet válogatni, így mindenki megtalálja a hozzá legközelebb állót.

AVON-Supershock Volume Light szempillaspirál-10ml

Meg sem tudom mondani milyen régóta kapható a Supershock szempillaspirál az Avonnál, és eddig mindig csak pozitív véleményeket hallottam róla. A Light verzió is hasonlóan szuper termék lett, melyhez most tápláló E-vitamint is hozzáadtak, ennek köszönhetően hosszútávú használata sem fogja roncsolni a pillák szerkezetét.


Két árnyalatban kapható, én a Brown Black nevű sötétebb barnás színű spirált próbáltam ki. Szerettem volna újítani és még természetesebb hatást elérni, hiszen a hétköznapokban általában fekete spirált használok, nagyon ritkán kéket is, így hajlok egy kis változásra. Bár nem sokban különbözik a feketétől, de valahogy mégis lágyabb és természetesebb lesz a végeredmény.


Innovatív nagy gumi keféje szétválasztja a pillákat és segítségével nem juttat túl sok festéket sem rájuk. Egy rétegben nagyon visszafogott hatást kelt, 2 vagy 3 rétegben már látványosabb és dúsabb az eredmény. Nem csomósodik és nem potyog le a nap végén sem a szem alatti részekre. 


Nekem nagyon tetszik és ha esetleg jelenik meg belőle színes verzió azt tuti be fogom szerezni. :)
-További információ/termékleírás és beszerzési lehetőség-

AVON COLLECTIONS-Local Nature parfüm-Almond-50ml

Annyira szeretem a mandula illatot. Egész kislánykorom óta odáig vagyok a mandula illatú dolgokért és persze a magvacskákért is. :P Nagyon megörültem amikor megláttam a Local Nature parfüm kollekciót, hiszen a levendulás és a jázminos verzió mellett a mandulás változat is kapható.


Először is had mondjam el, hogy imádom a csomagolását, és ez a fa kupak elképesztő szuper. 
Maga a termék pedig rendkívül letisztult és szép. Az illata nagyon kellemes, édeskés jellegű, és tartós is!

Illatkategória: virágos, orientális, gyümölcsös
Főbb illat jegyek: körte, mandulatej, vanília bab

Annyira finom az én orromnak. Felszáradás után veszít erősségéből, ami számomra nem is nagy gond, hiszen az első fújások nagyon intenzívek.



Próbáljátok ki a többi variációt is.


Köszönöm szépen az Avon Csapatának a fantasztikus újdonságokat, most is elégedett vagyok a termékek minőségével. Ti is csapjatok le valamennyi szuper termékre Tanácsadó Nőtök vagy az online tér segítségével.

Köszönöm a figyelmeteket, remélem tetszett nektek a beszámoló, találkozunk a következő bejegyzés alkalmakor.

Sziasztok!
Béke és szeretet! B.
A termékeket az Avon biztosította!
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•