Bio Oil-Testápoló

Sziasztok! Megjelent a Bio Oil legújabb terméke: egy olajfúziós testápoló

A bejegyzésben szeretném bemutatni nektek a terméket és elmondani a vele kapcsolatos tapasztalataimat.


Izgatottan próbáltam ki a Bio Oil újdonságát, amely hazánkban vadonatúj, és az elsők között próbálhattam ki. Különlegessége szerintem abban rejlik, hogy gyorsan képes beszívódni a bőrbe, remekül hidratál anélkül, hogy ragacsos, olajos érzetet hagyna a bőrön. 

Az állaga nagyon híg (használat előtt mindenképpen felrázandó, ez egy olyan technológia, ami biztosítja azt, hogy a termék egyszerre legyen magas olajtartalmú és egyben ultrakönnyű is) tejszerű, így elég kevés mennyiséget kell alkalmazni a bőrön. 



Könnyen használható öntőfejjel van ellátva, praktikus és letisztult a külső csomagolása. Én napi kétszer használom, és egész nap érzem jótékony hatását. 



Illata nincs és semmilyen irritációt nem tapasztaltam a használata során. Azt érdemes tudni, hogy ez a készítmény nem a striák halványításában fog segíteni (erre ott vannak a Bio-Oil olajos ápolók melyek ezekre a problémákra is megoldást nyújthatnak, erről korábban már írtam, IDE kattintva el tudjátok olvasni).

 

Azt is meg kell említenem, hogy jobb, ha sérült bőrfelületen nem használjátok, ezt a gyártó cég is feltünteti. 

 

Nagyon elégedett vagyok a termékkel, mert egy könnyed állagú folyékony krémes formulát szívesebben használok a nyári meleg során, mint például egy sűrűbbnehezebb testvajat.

 

Ajánlom nektek is, hogy tegyetek egy próbát vele. A www.ceumedika.hu oldalon tudjátok beszerezni.

 

Köszönöm a figyelmeteket. :)

 

Betti

 

A terméket a ceumedika.hu biztosította.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•