Februári Avon újdonságok•

 Sziasztok, örülök, hogy újra itt vagytok a blogon. Ma be szeretném mutatni a februári Avon újdonságok közül a három kipróbált terméket amik érkeztek hozzám.


Mivel most már tényleg rohamosan közeleg a tavasz, le kerülnek a vastag kötött sapik a fejünkről, és bizony a hajunk jobban láthatóvá válik. Szerintem nincs olyan csajszi a Földön akinek a "loboncát" ne viselné meg a téli időszak, így most két hajápolási termék is helyet kapott a listámon, illetve mivel nagyon szeretek sminkelni, kiemelni (nem zombinak kinézni :D) az arcomat, egy csúcs szuper  többfunkciós paletta is segítségemre volt. 

AVON-Blush+Glow arckontúr/pirosító/highlighter paletta-22.4g

Élek halok az ilyen jellegű sminktermékekért, főleg ha tudom, hogy több mindent tartalmaz egy azon termék. Jelen esetben ezzel a csoda palettával pirosíthatunk, bronzosíthatunk és extra fényt adhatunk a sminkünknek, mindezt két árnyalattal, ugyanis az előbb említett púderekből két különböző szín foglal helyet a szettben. Ha érdekel, milyen volt először kipróbálni a terméket, egy videón keresztül megtekinthető.


Korábban említettem már, mennyire szeretem az olyan megoldásokat mint pl. egy ilyen paletta esetében is, mikor jóval kevesebb műanyagot használnak fel a csomagoláshoz. Kemény kartonból készült tokban van  egy kisebb műanyag rész amiben csücsülnek a púderek. Illetve a fedél belső felületén egy tükör is van ami megkönnyíti szerintem a használatot. A paletta a 'Light To Medium' nevet viseli.


Ahogy említettem, mindenből két árnyalat található benne. Egy sötétebb barna színű bronzosító, mely nagyon pigmentált és óvatosan érdemes bánni vele, kisebb gyöngyházas hatása van felkenve.
A másik pedig egy matt, lágyabb világosabb barnás árnyalat. Kevésbé pigmentált mint az előző.
Van benne két édes arcpirosító amik matt hatásúak, ebből az egyik egy extrább pink verzió, amivel csak csínján. :) És egy lágyabb rózsaszín, ami nagyon természetes hatású. A két highlighter pedig szuper fényű, nagyon szép ragyogást adnak. Az egyik egy világosabb pezsgős szín, a másik egy arany változat.


Egyébként az összes púder puha, nem igényel felkarcolgatást. Picit porzik, de tényleg nem vészes. Szépen el lehet őket dolgozni, illetve jól össze lehet őket mosni. Ami még tetszik benne, hogy igazából akár még szemhéjra is alkalmazhatóak a púderek. Sokoldalú szépség. :)


Ajánlom, ha szereted a többfunkciós dolgokat, és keresel egy jó terméket az arc kontúrozásához és akár a szem kiemeléséhez is. 

Nem tesztelik állatokon!
-Hamarosan kapható-

AVON ADVANCE TECHNIQUES-Hajvég ápoló szérum, töredezett hajra-30ml

Imádom a hajvég ápoló olajokat/szereket, pár éve már ugyanazt a terméket használom, viszont régebben már annyit olvastam és hallottam az Avonos hajvég ápolókról, hogy most már én is szerettem volna egy próbát tenni vele. Mivel folyamatosan törik a hajunk és nekem vannak olyan időszakok mikor elég látványosan is (na jó olyankor ollót ragadok) de, jobb elkerülni inkább a roncsolódást, és jó extra ápolást adni a haj végeknek.


Imádom, hogy üvegben érkezik, 30ml-es kiszerelésben, pumpás adagolóval, így roppant egyszerű használni. Hihetetlen finom az illata és nem is kell belőle sok, ebből általában 3 pumpányi mennyiséget alkalmazok, szerintem sokáig ki fog így tartani ez a kis szérum. Crystal Light technológiával ellátott, ami segít fényesség tenni a hajat, segíti a könnyebb kifésülést, valamint összetartja, rendezi és regenerálja a hajvégeket. Kissé olajos de nem sűrű a textúrája és könnyedén eloszlatható a hajon.


Egyszerűen imádom, csúcs szuper hajcucc, valóban látványosan segíti a hajvégeket, és én még száraz hajon is el szoktam egy keveset simítani, főleg ha vasalom vagy göndörítem a hajam. (de ezt csak formázás után javasolt, nehogy bele égessük a szert a hajunkba) Egyáltalán nem állnak össze a tincsek és olyan szép fényes, táplált és jó illatúvá válik tőle a haj. Mindenképpen érdemes a hajtöveket elkerülni, ott gyorsabban zsírosodik a haj, inkább középről induljunk lefelé haladva.


Mindenképpen ajánlom ha hajvég ápoló után kutatsz, hiszen kedvező áron juthatsz minőségi termékhez. Nekem nagyon bevált. :)

Állatokon nem tesztelik!

AVON ADVANCE TECHNIQUES-Hajsűrűség-növelő, öblítést nem igénylő pakolás-100ml

Bevallom nem igazán szoktam különösebben pakolásokat alkalmazni a hajamon, viszont észrevettem, hogy jócskán rám férne az extra ápolás. Mivel nekem vékony szálú és eléggé lelapulásra hajlamos hajam van, nagy örömmel használom ezt a pakolást rá. 


A flakonos, pumpás adagoló fejes pakolás 100ml-es kiszerelésben érkezik, amit szerintem jó sokáig lehet használni, középhosszú hajra pár pumpányi mennyiség is elegendő. Az illata mennyei. Hialuronsav-peptid komplex összetevőt tartalmaz, ami segít látványosan megemelni a hajtövet, illetve fokozza a hajtömeget és a szálak textúráját is képes megnövelni. Az én hajamra kb. 4-5 pumpányi adagot szoktam eloszlatni, törölköző száraz hajon, és még egy 10 percre be is turbánozom a búrám. 


Száradás után érezhető a haj puhasága, jobban ki lehet fésülni a gubancokat is. Én egyébként a vizes hajat nem szeretem fésülni, mert valahol hallottam, hogy a fésű jobban roncsolja a vizes szálakat, így én mindig száradás után fésülködöm. Fényes, dús, illatos könnyű hajkorona az eredmény, és nekem ténylegesen látszik is, hogy megemelte a hajtöveim. Elképesztő a változás, végre nem hippisen lapos hanem csajosan dús!


Tegyetek egy próbát! :) 

Állatokon nem tesztelik!

Köszönöm szépen az Avon mögött álló Csapat támogatását, a termékeket, nem lehetek elég hálás Nektek!♥ Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést, ha pedig megtetszett valami csapjatok le bátran rá, esetleg keresgéljetek a hamarosan megjelenő katalógus oldalain, vagy online számotokra izgalmas termékeket.

Találkozunk a következő bejegyzésben, ha kíváncsi vagy mikkel foglalkozom még, szeretettel várlak további tartalmakkal Instagramra, és YouTube csatornámra. :)
Béke és szeretet! B.
A termékeket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•