Napvirág Natúrkozmetikum Manufaktúra•

 Sziasztok, üdv. újra a blogomon, köszönöm, hogy ide kattintottatok. A mai témám nagyon izgalmasnak ígérkezik, ugyanis egyre fontosabb szempont a környezetvédelem, a natúr összetevők előtérbe helyezése, mindezt a bőrápolás/tisztálkodás köré építve.

Szeretnék bemutatni Nektek egy magyar vállalkozó céget, akik 100%-ban tiszta, natúr kozmetikumokkal foglalkoznak, akiknek céljuk és küldetésük tenni egy tisztább jövőért, segítve minket, hogy megismerkedhessünk a csomagolás mentességgel vagy akár a minimális csomagolással készült természetes kencékkel, melyek nem tartalmaznak káros vegyületeket.

Szinte mindenre kitaláltak egy alternatívát, amit egyszerűen be lehet építeni a mindennapi tisztálkodás, szépítkezés fogalmába. A Napvirág Natúrkozmetikum Manufaktúra 2013-ban indult útjára, azzal a céllal, hogy magas minőségű, természetes összetevők felhasználásával készült termékekkel örvendeztesse meg vásárlóit. A termékek egyedi saját recept alapján, kézzel készülnek a cég műhelyében, gondosan összeválogatott bio és organikus vajak, hidegen préselt olajok felhasználásával, gyógynövények hozzáadásával.
Leginkább szappanok készítésével foglalkoznak, viszont megtalálható még sok más kiváló minőségű termék is a palettájukon. A kisebbekre is ügyelve, babaápolási termékek is vannak. És még négylábú kedvenceinknek is találhatunk kozmetikumokat, valamint a háztartási dolgokra is gondoltak, hiszen természetes tisztítószerek is fellelhetők a webshopon.

A termékek mentesek a következőktől:
•mesterséges színezékektől és illatanyagoktól
•tartósítószerektől
•szintetikus anyagoktól
•parabénektől
•kőolaj származékoktól
•ásványi olajoktól

A termékek minden esetben állatkísérlet mentesek és csomagolásuk környezetbarát! Valamint itt még megemlíteném, hogy az üvegben érkezett termékek kiürülése után, van lehetőség a visszaváltásra. :)

Egy ideje én is használom a Napvirág néhány természetes szappanját és termékét, amiről most meg is osztom a tapasztalatom Nektek, ha esetleg gondolkoztok azon, milyen alternatívákkal tudnátok felcserélni pár alap higiénés terméket, tiszta és környezettudatosabb változatára.


 Natúr szappan-Hajmosó, sampon, ricinus olajjal és dió olajjal-120g

Lehet, hogy elsőre nagyon furcsának fogjátok érezni, hogy szappannal mostok hajat. Ez teljesen természetes reakció, hiszen nagyon hozzá vagyunk szokva a modern eszközökhöz, a mindent ellepő műanyagokhoz. Pedig ez nem is olyan új keletű dolog, hiszen nagyanyáink és az ő szüleik bizony még szappannal mosták a hajukat annak idején. Annyi különbséggel, hogy ezek a szappanok merőben eltérnek az akkoriaktól, hiszen nem állati eredetű zsírok felhasználásával készülnek és kifejezetten hajra lettek kifejlesztve.


A benne található dió olaj a magas telítetlen zsírsavainak és E-vitamin tartalmának köszönhetően segít helyreállítani a kiszáradt, hámló vagy éppen a zsíros fejbőr természetes struktúráját. A ricinus olaj híres a haj regeneráló képességéről, a szőlőmag olaj pedig fényessé és lágy tapintásúvá varázsolja a szálakat.

A szappan egy 120g-os tömbös kiszerelésben érkezik, melyen minimális újrahasznosítható és lebomló papír csomagolás található. Illata enyhén érezhető, az esszenciális illóolajoknak köszönhetően egy lágy citrusos beütése van. Én elsősorban egy kisebb üveg tálkára tettem és azon tartom, hiszen két használat között érdemes szárazon tartani a szappant. (ezzel elkerülhető a szétmállás esélye)  

Használata igen egyszerű. A már benedvesített hajon szépen elkezdjük simítgatni, enyhén dörzsölgetni a szappant. Ezután bő habot fog képezni a hajunkon, amivel aztán ugyanolyan módon lehet bánni mint a hagyományos samponok esetében. Észre vehetően más tapintásúvá válik a haj öblítés után, olyan érzés mintha nem csúszna, olyan mintha extra tiszta lenne. Mindenképpen érdemes megemlíteni azt is, ha vastagabb hajtömegről van szó, ecetes hígított vízzel is át kell öblíteni a hajat. (a hígítási arányt és részletesebb leírást a lenti linken találjátok)

Az én esetemben nem volt szükség ecetes vízre, használtam azt a balzsamot amit eddig is és szépen megvártam a teljes száradást. Izgatott voltam milyen is lesz az eredmény, hiszen gyerekként dédinél egyszer szappannal mostam hajat és nagyon rossz emlékeim vannak ezzel kapcsolatban.


Na de valami elképesztő lett az eredmény! Fényes, puha, tiszta és dúsabb haj, amit sikerült produkálni az első használat után. Le voltam döbbenve, mert erre bevallom nem számítottam. :) Ami a kiszerelést illeti, gazdaságos és aránylag jó sokáig elég, tehát spórolhatunk is vele. 
Pici negatív tapasztalat (számomra) hogy baromira száll a hajam, de ezt egy kellemes haj ápoló olajjal orvosolom. :)
A termék állatkísérlet mentes és kézműves!

Szilárd sampon, hajhullás ellen, ricinus olajjal, shikakai porral-50g

A következő szilárd sampon ami kifejezetten hajhullás ellen lett kifejlesztve, még jobban tetszik mint az előző. Amióta pajzsmirigy betegségem is van a cukor mellett, észre vettem minden hajmosásnál, hogy igencsak hullik a hajam. Ezt egyébként már látni is lehet a homlokomnál a hajtöveknél. Nagyon örültem, hogy egy ilyen készítmény is érkezett hozzám.


Tartalmaz egy úgynevezett shikakai gyógynövényt, mely hatékonyan veszi fel a harcot a hajhullással, illetve hajnövesztő képességéről is ismeretes. Ezen felül értékes illóolajokban is gazdag, ami erős gombaölő és fertőtlenítő szerként is hat a fejbőrre. Ricinus olaj tartalma pedig képes regenerálni a haj szerkezetét. Minden haj típusra bátran használható és akár 2 flakonnyi sampon kiváltását is elérhetjük vele. Színe a gyógynövény őrlemény miatt barnás, ami a képzett habon is látható, de ettől nem kell megijedni, könnyedén kiöblíthető. 


Kellemes az illata, hajmosás közben nagyon jó sűrű habot képez, és nem is kell sokáig dörzsölni a hajat, hiszen pár pillanat alatt érkezik is a hab. Nagyon alaposan érdemes bedörzsölni a fejbőrbe, én még be is szoktam masszírozni hogy még mélyebbre juttassam a hatóanyagokat. Kiöblíteni is nagyon egyszerű. Teljesen más érzés a már öblített haj mint az előző szappannál, nem különösebben igényel plusz lágyítást, de én szeretek balzsamot használni. 
Száradás után, fényes, puha haj az eredmény, és azt is megfigyeltem, hogy jobban ki tudom általa tolni a két hajmosás közti időt. Nagyon szuper kis szappan, tuti be fogom szerezni még egyszer ha elfogy. (egyébként nagyon jól bírja, gazdaságos megoldás!)

100%-ban vegán, kézműves és állatkísérlet mentes készítmény!

Natúr szappan-Napvirág Lady szappan, természetes tejsavóval és sárgabarackmag olajjal-50g

Női mivoltunk egyik legfontosabb pontjához érkeztünk. Szerintem nem kell senkinek sem ecsetelnem, mennyire fontos női szervünkre odafigyelni nem csak belülről, de kívülről is. Pl. szerintem az sem mindegy milyen készítményekkel tisztálkodunk odalent, hiszen számos olyan összetevő hozzájárulhat akár a természetes PH-érték felborulásához ami aztán kellemetlen tüneteket vonhat maga után. 


A tejsavós Lady szappan kifejezetten ennek az érzékeny területnek az ápolására/tisztán tartására lett kifejlesztve. Segít az ideális intim flóra megtartásában, organikus összetevőkkel, olajokkal, vitaminokkal, ásványi olajokkal. A tejsavó pedig csökkenti a PH-értéket. Használatával elkerülhetőek a fertőzések is. Minden korban lévő hölgynek ajánlott a használata.


Kellemes habot képez, amit aztán könnyedén tudunk alkalmazni az adott területeken, kíméletesen tisztít, nem éreztem semmilyen kellemetlenséget használata közben.
(Egyébként kifejezetten férfiaknak készült termékek is kaphatóak, ha keresnétek olyanokat is)
Illatanyag és állatkísérlet mentes, kézműves, csomagolása lebomló!

Testápoló szilárd, organikus shea- és kakaó vajjal-50g

Evezzünk át kicsit a bőrápoláshoz. Na kinek extra száraz még a bőre ebben az időszakban? Na jó, nekem mindig. Egy időben én is kísérleteztem anno, bio boltban vásárolt vajakkal, akkor ismerkedtem meg a szilárd formában érkező shea vajjal és kakaó vajjal is. Remekül tudtam őket olvasztani, aztán felhasználni őket házilag készített fürdőbombába, testradírba stb. Mikor megláttam a Napvirág szilárd testápolóját, nagyon megörültem, hiszen ismerem, használtam már és nagyon meg is szerettem ezeket az összetevőket.

 
Szépséges újrafelhasználható csomagolásban érkezik a szappan kinézetű szilárd testápoló. Organikus vajakból lett megalkotva, mint pl. a kakaóvaj és a shea vaj. Extra bőrpuhító tulajdonságokkal rendelkeznek, és maximális hidratáltságot eredményeznek.  Semmilyen mesterséges adalékanyagot nem tartalmaz a készítmény, minden bőrtípusra alkalmazható, egész évben használhatjuk, sőt tavasszal előnapozás alkalmával is ajánlott. Akik ismerik a shea vaj természetes illatát, azok felismerhetik ennél a terméknél ezt az aromát. Parabén és színezék mentes!


Használni is nagyon egyszerű, tulajdonképpen a bőr melegére fog "olvadni" a testápoló. Én szépen végig simítom vele a felületeket, majd jól bemasszírozom a bőrbe. Azt tudni érdemes, hogy hasonlóan az olajokhoz, ez is olajos érzést biztosít és némiképp nehezebben szívódik be a bőrbe mint egy átlag testápoló krém. Éppen ezért én este, lefekvés előtt szoktam használni.


Reggel ébredés után pedig extra puha és hidratált bőrrel kelek. Nagyon jól beszívódik az éjszaka folyamán és egyáltalán nem érezhető már az az olajos érzés. Mindenképpen ajánlom, hogy próbáljátok ki, azt nem tudom tudjátok-e, de Afrikában a shea vaj igazi kuriózumnak, csoda szernek számít, és többen az ott élők közül foglalkoznak shea vaj kitermeléssel/készítéssel.

A termék kézműves, 100% vegán, és állatkísérlet mentes!

Dezodor, frissítő extra szűz kókuszolajjal, citromfű, teafa illattal-30g

Soha eddigi életem alatt nem próbáltam még hasonló készítmény, mint ez a krémes állagú, kenhető dezodor. Az az igazság, hogy nem féltem tőle, inkább nagyon izgatott voltam, hogy kipróbálhassam. Sok éve már, hogy nem használok aeroszolos spray-ket, régóta csak stiftes verziókat kenek a hónaljamba. Ennek több oka van, egyrészt az aeroszol rettentően káros az ózon rétegre, másrészt eléggé irritálta is a bőröm, harmadrészt befogta a sötét színű ruháimat és a fehéreket besárgította, valamint nem utolsó sorban az alumínium is környezetszennyező, amit nem csak a palackok de a benne megtalálható szer is tartalmaz ami pedig egészségkárosító hatású. (akár szervi elégtelenséghez is vezethet) Na ezek után érdemes megfontolni szerintem, mit is részesítsünk előnyben!


Egy nagyon cuki üvegben érkezik a dezodor, amit egyébként vissza lehet küldeni és újra fel tudják használni ha már kiürült, valamint van lehetőség újra töltetni. Én a citromfű és teafa illatú dezodort próbáltam ki, és tényleg nagyon kellemes az illata. (egyébként kapható még bergamott, levendula illatú kombinációban is, ha esetleg valaki nem kedvelné a citrusos jellegű illatokat)


Tartalmaz extra-szűz kókusz olajat és shea vajat, melyek gazdagon ápolják az érzékeny területet, a teafa olajnak, citromfűnek és a fenyő olajnak köszönhetően fertőtlenítő és gombaölő, frissítő tulajdonsága is van, a szódabikarbóna segít elhárítani a szagok kialakulását, a cink oxid pedig gyulladás csökkentő, fertőtlenít is, felveszi a harcot a környezeti hatásokkal szemben, bőr-összehúzó és sebgyógyító tulajdonságokkal is bír. 


A krém állaga puha, jól kenhető egyben. Nem kell belőle sok, amit pedig fel szoktam kenni azt elég jól el lehet dolgozni a bőrön. Pici szemcséket véltem felfedezni benne, ez a szódabikarbóna és cink oxid lehet, de egyáltalán nem zavaró, ezek kis idő elteltével "lemorzsolódnak". Először marad egy pici fehéres réteg felkenés után, de ez is elég hamar eltűnik. Kellemes érzést kel, az illata is nagyon üde. Nem irritálja a bőröm, és érezhető a vízlepergető hatása is.


Viszont számomra egy nap többször is kell használni a megfelelő hatás érdekében, ilyenkor le szoktam törölni vagy mosni (mikor mire van lehetőség, éppen hol vagyok) és újra kenem. De cserébe tényleg használ és hozza azt amit várok tőle. A természetes illóolajok pedig órákig érezhetőek. A természetes izzadást elég jól visszaszorítja, ezt is több óráig ki lehet tolni. Nyilván fizikai megterheléskor ez változik. Ezt mindig érdemes belekalkulálni. De ez a hagyományos dezodoroknál is megfigyelhető. Ezek a készítmények semmiben sem rosszabbak azoknál, sőt, teljesen természetesek, nem károsak az egészségünkre, sem a környezetünkre.

Kézműves, 100% vegán és állatkísérlet mentes termék!

Fogkrém természetes, menta illóolajjal-60g

Hogy ez is milyen csúcs szuper és innovatív megoldás. Szintén az előzőhöz hasonlóan még nem volt dolgom ilyen természetes fogkrémmel sem. Nagyon tetszik maga a külseje is hogy egy kis üvegcsében van, valamint maga a termék is nagyon bevált számomra.


Elsősorban fontosnak tartom megemlíteni, hogy a termék teljesen organikus növényi összetételű és semmilyen mesterséges vagy káros adalékanyagot nem tartalmaz, valamint kíméletesen és hatékonyan tisztítja a fogakat és védi a fogínyt. Enyhe mentolos illatát és ízét, organikus menta illóolajnak köszönheti ami nem csak frissíti de fertőtleníti is a szájüreget.


Tartalmaz zöld agyagot, ami természetes úton segít megtisztítani a fogakat az ételmaradékoktól., szennyeződésektől és lerakódásoktól.  Mindennemű káros vegyülettől mentes, amelyek a hagyományos fogkrémekben jelen vannak és szájüregen keresztül képesek felszívódni a szervezetben. Természetesen ez a tégely is visszaváltható és újra töltethető. 


Tartalmaz még kálcium karbonátot ami hatékonyan tisztítja a fogakat, és szódabikarbónát is amely erős szagtalanító is egyben. 
Én mindenképpen egy spatula segítségével szoktam kinyerni a fogkrémet a tégelyéből, ezzel könnyedén rá tudom helyezni a fogkefére is. Elsőre nagyon lágy és enyhén sós ízt érzek, természetesen egy enyhe mentollal fűszerezve. Nagyon jó kis habot képez használat közben, és tényleg remekül tisztítja a fogakat. 


A fogkrémet nem ajánlatos lenyelni! Egyébként én nagyon megszerettem, és bátran ajánlom hogy tegyetek egy próbát vele. :) Továbbá ezen kívül kapható még egy változatban, természetes kamillával, citrus-fahéj illattal. Szuper lehet az is.
A termék 100% vegán, állatkísérlet mentes és kézműves!


Köszönöm szépen a Napvirág Natúrkozmetikum Manufaktúra Csapatának a termékeket, hogy megismerkedhettem a márkával és a nemes céllal amit képviselnek! Szerintem csodálatos és példaértékű amit csinálnak, és mind ezt szívvel-lélekkel teszik. Tegyetek egy próbát termékeikkel, biztosan nem fogtok csalódni! :)

Elérhetőségek:




Nektek is köszönöm, hogy itt voltatok, olvastatok, remélem hasznos volt számotokra a beszámolóm. Találkozunk a következő bejegyzésben.
Béke és szeretet! B.

A termékeket a Napvirág Natúrkozmetikum Manufaktúra biztosította!

Megjegyzések

  1. Örülök,hogy ilyen termèket is mutatsz,sok csomagolásmentes boltban kapni ilyet én hasznàlom a fogkrémet ès nagyon jó főleg,hogy természetes alapanyagú.Krémdezodort is hasznàlok csak nem ezt a fajtàt,de ezek a termékek is biztos nagyon jók :)
    A szilàrd samponokkal sajnos még nem tudtam megbékélni,nem találtam még meg a megfelelőt, szilárd samponból csak Mannàt használtam ami sajnos nem segített,csak rontott a hajam állagán :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•