Márciusi Avon újdonságok•

 Sziasztok, üdv. újra a blogon. Lassan de biztosan jön a tavasz, aminek én nagyon tudok örülni. Az Avonnál szuper újdonságok voltak ezúttal is, és szeretném megmutatni Nektek miket is próbáltam ki márciusban.



Igazából ezek a termékek már egy ideje fellelhetők a márkánál, viszont jelennek meg különböző változatai az adott termékeknek, illetve újabb és újabb árnyalatok, színek is felbukkannak.

HERSTORY-Love Inspires parfüm-50ml

Ha igazi virágos tavaszi illatot kerestek akkor a Love Inspires parfümben nem fogtok csalódni. Már a karakteres külső csomagolás is be csalogatja a szívünkbe a tavaszt.


Főbb illat jegyek:
•jázmin
•írisz
•praliné

Számomra egy nagyon nőcis, üde és vidám hangulatú illat lett. Elsőre kicsit tömény volt, viszont a lecsengési időszak nagyon kellemes. Amit sajnálok, hogy gyorsan megszokja az orrom. De ezzel ellentétben aránylag tartósnak mondanám, textilián napokkal később is érződik. 


Van egy nagyon különleges balzsamos illata ami nagyon felkelti az érdeklődésemet, és életem során még csak egyszer találkoztam ezzel az illat aromával, határozottan kellemes az összhatása a virágos jegyekkel.

AVON-True Matte Legend ajakrúzs-3.6g

A Matte Legend ajakrúzs tavaly vált igazi nagy kedvencemmé, ugyanis akkoriban ismerkedtem meg ezzel a csoda rúzzsal. Korábban írtam is már róla, ha van kedvetek ide kattintva el tudjátok olvasni. Szintén csak ugyanazt mondhatom mint a legutóbbi alkalommal.


5 csoda árnyalattal bővült a Matte Legend tárháza, én a ‘Sensational’ nevű rúzst próbáltam ki. Szuper krémes formula jellemzi, precízen lehet felvinni az ajkakra ennek a speciális szögletes kialakításnak köszönhetően. Puhítja az ajkak bőrét és hosszútávú viselése sem szárítja ki. Már egy rétegben is szép fedést biztosít és azonnal matt hatású.


Az illata még mindig kellemes, nem zavaró. Nagyon imádom, remélhetőleg hamarosan láthatóvá is tehetem az ajkaimat, hogy mások is lássák milyen szép rúzsom van! :) Tartóssága órákig élvezhető. Maszk alatt is fent marad. Bár az én maszkom nem szokott a számhoz érni, úgy van kialakítva.



Megosztottam én is a saját sztorimat, mégpedig Instagram poszt formájában, hiszen az Avon most egy szuper kampánnyal áll ki mellettünk és hívja fel a figyelmet a saját tapasztalatok megosztására, amely nem csak másokat inspirálhat, de saját magunk számára is terápiás jelleggel bírhat, miszerint ha elmeséljük történetünket azzal mi is felszabadulhatunk és könnyebben vehetjük az akadályokat.

AVON-Pro Colour gyorsan száradó körömlakk-10ml

Szintén egy olyan termék amit már ismerek és bevált, tehát nem volt meglepetés. Ha olvasnátok korábbi írást róla, ide kattintva megtehetitek.


A rúzshoz hasonlóan szintén 5 új árnyalattal találkozhatunk és nem tudom mennyire volt véletlenszerű a választás de még színben is harmonizál egymáshoz a két termék. ‘Inspiring Rose’ névre keresztelt lakk ismérve hogy akár 1 perc alatt képes megszáradni, már az első felvitt réteg is csodásan fest, egyébként tartósságáról (önmagában) nem igen tudok nyilatkozni, hiszen az Avon Ultimate Gel Shine lakkjával használva több mint 1 hét elteltével sem pattogzik látványosan!



Nagyon csodás ez az árnyalat, de a többi változata is megnyerő. Fedezzétek fel a csodás színekből álló gyorsan száradó lakkokat.


Ismételten nagyon szépen köszönöm az Avon mögött álló szuper Csapatnak a lehetőséget a termékek kipróbálására, Nektek pedig hálás vagyok hogy olvastatok! Remélem tetszett a bejegyzés és kaptatok hasznos infókat a szépség cuccokkal kapcsolatban. Ha további szuper termékek után kutatnál, mindenképpen nézz rá az Avon online felületére, vagy kérd Tanácsadó Nődtől a hamarosan megjelenő aktuális katalógust.
Még több tartalomért keressétek fel social média felületeimet:
Instagram és YouTube oldalaimat.

Találkozunk a következő bejegyzésben.
Béke és szeretet! B.


A termékeket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•