Tavaszi megújulás a Bonprix-el•


 Sziasztok. Köszönöm, hogy újra itt vagytok, ma be szeretném mutatni a tavaszi Bonprix szerzeményeimet, melyeket a szezonra válogattam össze.

Általában a márka elég sok esetben szokott szezonvégi akciókat tartani, valamint bizonyos időközönként mindig megjelenik valamilyen újdonság a kínálatban. Én két izgalmas szettet tettem össze ezúttal az enyhébb tavaszi napokra.

RAINBOW-Blúz masnira köthető pánttal

Tavaly elképzelhetetlennek tartottam, hogy én egy ilyen sejtelmesen áttetsző blúzt valaha is felvegyek, de bevallom őszintén engem a Bonprix ezzel a cicás mintával és masnira köthető pántjával ellátott blúzzal megvett kilóra. :D


Nagyon könnyed, lenge anyagból készült, szinte olyan érzése van az embernek mintha nem viselne semmit felül. Azaz nagyon kényelmes és nem szúrós az anyaga. Amit azt láthatjátok áttetsző, tehát ha nem húztok alá trikót vagy toppot, a melltartót fogja enyhén mutatni. 


A nyakán található, tulajdonképpen gallér pedig masnira köthető, ami extrán feldobja ezt az amúgy sem hétköznapi darabot. Nagyon szépen ki vannak dolgozva a blúzon található macska fejek, valamint kisebb téglalap alakú pontokkal és hosszanti csíkozásban kis ezüst szálakkal van díszítve. Gombsorral ellátott, és a két ujjrész végződésénél is van 1-1 gomb.
 

Méret: 36
Szín: fekete
Anyag: 99% poliészter, 1% fémszálak 
Cikkszám: 95434581

Nagyon imádom hiszen annyira különleges és egyedi. Ami még szuper benne, hogy nem csak alkalmakra lehet felvenni, hanem sokoldalúan kombinálható és hétköznapokra is jól hordható darabbá lehet varázsolni néhány trükkel.

BODYFLIRT-Nadrág

Kimondottan az újdonságok között szúrtam ki ezt a nadrágot. Imádom a nude árnyalatait és szeretem a szép elegáns darabokat. Ez a nadrág pont ilyen, viszont mellette nagyon komfortos viselni ami nekem nagyon fontos.


Szintén lenge anyagú és szabású nagyon selymes és puha tapintású. Tetszik, hogy a dereka magasra van szabva, és szépen tart. Kissé buggyos az előbb említett terület, amit én nagyon szeretek, mert ha erősebb is vagyok kicsit pocakban, azt nagyon szépen takarja. Szárai szintén lengék és kényelmesek. A nadrágon pedig két oldalt található két zseb is és övnek való pántok is ki vannak alakítva rajta. Vasalni csak óvatosan ajánlott egy plusz textílián keresztül érdemes!



Méret: 36
Szín: keki
Anyag: 100% viszkóz
Cikkszám: 92874495

Nagyon tudom ajánlani, nekem most abszolút kedvenc nadrág egy darabig. :)

BODYFLIRT-Ingruha övvel

Ha jól emlékszem beszéltem már arról, számomra mennyire fontos, hogy egy ruhát lehessen derékban karcsúsítani, ugyanis sokszor festek öv nélküli egyenes szabású ruhákban úgy mintha egy zsákot húznék magamra. Kell az a kis plusz, hogy az én alakom esetében is kiadja az adott darab a nőies vonalakat. (még akkor is ha nem sok jutott belőle :D)


A ruha maga hosszú, nagyon kényelmes, gombsorral ellátott és van hozzá egy mintában és színben passzoló öv, amivel lehet karcsúsítani a ruhát. V-kivágású és egy kisebb gallér is megtalálható rajta.


A ruha két oldalt lépéshasítékkal van ellátva ami eléggé feldobja szerintem. Kissé ruganyos és nem túl vastag az anyaga és puha is nagyon. Ebbe a kockás mintába pedig beleszerettem. A mell résznél található két zseb pedig álzseb.


Az ujjai hosszúak és található rajta 1-1 gomb. Szintén egy olyan darabról van szó amit tudok csinosan és lezser módon viselni. Imádom, nagyon nagyon megszerettem.

Méret: 32/34
Szín: világosbarna-kockás
Anyag: 95% poliészter, 5% elasztán
Cikkszám: 91338181




Köszönöm szépen a Bonprix Csapatának ezeket a csodás darabokat. Nézzetek szét Ti is az oldalon szépséges darabokért. Ne feledjétek, ha regisztráltok %-os kedvezményekben részesülhettek és 100 napig vissza tudjátok küldeni az árút ha mégsem lett jó a rendelt dolog.

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést remélem tetszett és inspiráló volt számotokra. További tartalmakért kövessetek social média felületeimen:

Találkozunk a következő bejegyzésben. :)
Béke és szeretet! B.


A termékeket a Bonprix biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•