Avon újdonságok•

 Sziasztok, köszöntelek a blogomon. A mai bejegyzés a várva-várt Avon újdonságokról fog szólni, amit most nem csak én, hanem mi, fogunk véleményezni részben. :)


Most is nagyon izgalmas volt a választék, mint az már megszokott, hogy az Avon mindig előrukkol néhány különleges újdonsággal. Ez alkalommal nem csak magamnak, hanem Gábornak is választottam valamit (amit ezúton is hálásan köszönünk) hiszen most ünnepeljük az évfordulónkat novemberben (picit előre szaladtam az izgalomtól). Az Avon Luck parfümöt évekkel ezelőtt használtam és nagy kedvenc volt, így mikor megláttam, hogy kijött a legújabb kiadása, izgalmas illat párosban, nagyon megörültem.
Szó lesz még egy szuper fedőlakkról is, ha érdekelnek Benneteket a termékek, akkor jó olvasgatást kívánok! :)



AVON-Luck Lucky Me for Her parfüm-50ml

Érzéki, nőies és extra finom illat, ami fokozatosan érzékelteti különleges illatjegyeit a nap folyamán. Szerintem ez az illat annyira fantasztikusra sikerült, ami sokunk nagy kedvencévé fog válni.


Kezdeném az elegáns üvegcsével, ami már önmagában meghatározza, hogy egy csodás illat lakozik benne. Nagyon szép ez a "szteppelt" hatású nyomat az üvegen, a rózsaszínbe torkolló lila és az aranyló részletek. 
Magát az illatot hihetetlenül imádom. Számomra édeskés, viszont szerencsére nem az az émelyítő verzió, picit púderes és lágyan vaníliás. Extra tartós, olyannyira, hogy a napokkal ezelőtt felfújt illat is intenzíven érezhető a kabátomon. Mikor elindulok otthonról és felveszem a kabátom, egyből érezhető a már kellemes, lágy lecsengett púderes vanília illat. (Kétszer meggondolom, hogy most kell-e fújnom, vagy sem :D) 


Főbb illatjegyek:
•vaníliabab
•aranyló ámbra
•pezsgő akkord
Egész napon át tart a lecsengés, és minden pillanata élvezhető. Számomra a leginkább kiérezhető illat belőle a vanília. Mennyei kompozíció lett és nagyon boldog leszek tőle ha megérzem az illatát, mert teljesen bearanyozza a napomat. 


Keressétek önmagában, vagy párban és illatozzatok mennyei minőségi igazi nőcis illatfelhőben.

AVON-Luck Lucky Me for Him kölni-75ml

Imádom ha egy férfi illat nem annyira erőteljes és töményen fűszeres. Ez a kölni valami istenien hat Gáboron, szerintem minden ember bőre egyedi, és egyedi illatot áraszt magából, amit aztán egy jól megválasztott illattal tökéletesen elegyíthet.


Szintén tetszik a színátmenet az üvegcsén, kétféle kéket figyelhetünk meg, plusz ezüstös részleteket kapott pl a felirat vagy a kupak és fújó rész. Tetszik ez a kontraszt a két termék között.

Főbb illatjegyek:
•timut bors
•ámbra
•rozmaring

Ez az enyhén fűszeres illat szerencsére nem az a tipikusan túl erős "férfias" illat, hanem valami sokkal kellemesebb, "pasis" aroma. Nagyon tetszik ahogy fokozatosan mindig más illatát mutatja, ez szerintem a sajátos feromonoknak is köszönhető amit nem csak mi nők hanem a férfiak is bocsátanak ki magukból. Szintén tartós nem csak bőrön de a textíliákon is még napokkal később is érezhető, enyhén.


Szuperül kiegészíti egymást ez az illat páros, a női vonzerő és a férfias erő találkozása. Szerintem remek ajándék lehet az "erősebbik nem" képviselőinek. Nagyon imádjuk mindketten. Tökéletesen passzolnak ezek az illatok hozzánk. Gabi még meg is jegyezte, hogy tiszta gentleman-es illat. :) Nagyon aranyos volt, és örül ennek a csodás kölninek. Tényleg hálásak vagyunk érte. Mindkettőnk aktuális kedvenc illata lett.


Nem éri meg kihagyni, és most akciósan lehet lecsapni mindkét illatra, akár külön-külön, akár egyben. Irány az oldal:

AVON-Powerstay gél állagú fedőlakk-10ml

Számomra elég fontos, hogyha kifestem a körmeim, azok látványosan tartósak is maradjanak. Az utóbbi időben nem nagyon használtam ilyeneket, pedig tudom, hogy egy jó fedő lakkal tovább tündökölhetnek hibátlanul a körmeim. Ezért izgatottan próbáltam ki ezt a Powerstay gél állagú lakkot, ami hosszan tartó fényt és tartósságot ígér a körmöknek. 


Hasonlóan egy UV lakkhoz a csomagolás teljesen fekete üvegcsét kapott, viszont UV lámpa nélkül magától szárad a körmökre. Sűrűbb állagának köszönhetően pedig jól be is fedi a felületet. Extra tartóssá és szuper fényessé téve a körmöket. Nagyon szeretem mert hosszabban élvezhetem a csodás manikűrt. Még a házimunkát is bírja. Szuper kis fejlesztés lett az Avontól. Önmagában pedig még körömerősítőnek is használható. 


Próbáljátok ki ha szép tartós és fényes végeredményre vágytok. :)
-További termékinformáció és rendelési lehetőség-

Köszönöm szépen az Avonnak ezeket a gyönyörű termékeket, nagyon megszerettem őket és nem csalódtam egyikben sem. Szuper minőség, ahogy azt már az Avontól megszokhattuk! Nézzetek fel az Avon oldalára ahol további fantasztikus termékekre és akciókra bukkanhattok.

Köszönöm szépen ha idáig eljutottatok, remélem tetszett a bejegyzés.
Béke és szeretet! B.

A termékeket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•