Andi Dekor Miniműhely•

Sziasztok! Nagyon nagyon régen volt már tartalom a blogon, így most különösen kedves témával szeretnék visszatérni, amivel egyúttal újra izzítom a blogot is.

Ma egy igazi kézműves kisvállalkozást szeretnék nektek bemutatni, méghozzá Andi személyében az Andi Dekor Miniműhely matricás vállalkozását.

Akik szeretnek minőségi időt tölteni kreatívkodással, esetleg ismerik a bullet journal fogalmát, azoknak különösen tetszeni fog ez a tartalom, hiszen Andi ezekhez a tevékenységekhez is készíti termékeit, amiket egyébként saját maga rajzol egy speciális eszközön. De meséljen ő, hogyan is jött létre ez az egész projekt!



 A munkámat úgy kezdtem, hogy virágos, növényi motívumokat kezdtem el rajzolni digitális formában (ipad-en, Procreate-ben), és elkezdtem kidolgozni, hogyan ölthetnének fizikai formát. Ennek megoldásaként jött az ötlet, hogy mi lenne, ha matricákat készítenék belőlük, hiszen gyerekként is nagyon nagyon imádtam őket, illetve egyre többen készítenek scrapbookot, vagy vezetnek bullet journal naplót, illetve dekorálnak szívesen egyéb naplókat matrica jellegű dekor elemekkel. Így kezdtem el matricázni végül, amiért rettentő hálás vagyok, hogy nagyon kedves visszajelzéseket kaptam az elmúlt év során. Még számomra is döbbenetes, és nagyon jó érzés!”


“Ebből adódóan a növények és virágok világa megmaradt a sajátomnak, a saját stílusomban rajzolom őket. Ez később kibővült partner-együttműködések kapcsán gyermekeknek szóló aranyos stílusú egyéb matricákkal és dekor poszterekkel is.


Elég vegyes a paletta, vannak saját kézzel rajzolt minták és együttműködések által használt minták is egyaránt, amiket matricákká alakítok az itthoni kis mini-műhelyemben. Ez abból áll, hogy megszerkesztem őket Photoshopban körvonalakkal, háttérrel, majd nyomtatom és Cricut Maker plotterrel vágom körbe őket.”



“Alapvetően eddig csak fényes felületű matricákat készítettem, de arra gondoltam, hogy matt változatot is kipróbálnék.


Most talán a vízfestékes dekorokra helyezem a hangsúlyt, azokkal tudok igazán azonosulni. Noha általában gyerekeknek készítek matricákat és posztereket. De ahogy terjedőben van a bullet journal és a scrapbook mánia, esélyem lehet felnőtt(ebb) korosztályt is megcélozni.


Én a 27.-et taposom, de úgy érzem sosem növök fel de nem is baj. A leveleken élem ki a matrica-ragasztgatós mániámat, mindig kidekorálom őket postázás előtt :) Apróság, de szokták szeretni, főleg ha a postán még bélyeget is kapok mellé, na akkor teljesen kimaxolva érzem a levéldekort. Nem mellesleg nagyon nagyon élvezem én is. 



Gondolkodtam már azon is, hogy mi lenne, ha saját bélyegeket is készítenék, ha már matrica, hasonlóan csak dekorációs céllal. Szoktam látni más alkotóknál is és nagyon tetszenek :)”




“Most elhatároztam, hogy magam is el kell készítsem a bemutatkozó oldalamat, az andidekor.hu -t, mert nagyon el van hanyagolva, pedig kellene egy új dizájn és tartalmat sem ártana belevinni, mert ötletem az rengeteg van! Egyelőre most szüneteltetem az egyedi rendeléseket, mert nagy munkákban vagyok az Etsy-vel és a karácsonyi időszakra való előkészületekkel, de januártól szerintem újraindítom. Szoktam kérésre is készíteni matricákat, például céges logókat matricásítani (ha létezik ilyen szó :D) avagy ragacsossá tenni. Egyelőre sajnos vízálló matricákat nem tudok készíteni (pl autós matrica vagy kulacsra stb.) De a későbbiekben ha lehetőségem lesz rá, akkor bővíteni szeretném :) Jelenleg inkább bujoba, scrapbookhoz és gyerekeknek, gyűjteménybe készítem ezeket a matricákat. A fényes felületűek egyébként egész jól bírják a fürdőszobai létet, pl volt egy projektem, amiben mosdóhoz kellett készítsek (nyilván nem oda ahol folyik rá a víz) de a párás helyet ettől függetlenül jól bírják, másfél éve fent vannak és még bírják :)”



“Bár egy nap ez lehetne a főállásom, annyira nagyon szeretem. Egyelőre csak mellékállásban csinálom, és egyéb grafikákat is készítek Etsy-re. Minden vágyam lenne, hogy kreatív munkát végezhessek egy nap. :)


Minden erőmmel azon vagyok, és ha pici időm is engedi, azt is a kreatív munkámban töltöm, mert ez valójában a hobbim, így nem is igazán tekintem munkának, ez egyfajta szerelem számomra.


Most érzem azt életemben először, hogy megtaláltam azt a hivatást, amit tényleg tiszta szívből tudnék csinálni, ezért nem bánom a sok éjszakai műszakot, mert sokszor van úgy, hogy máskor nincs időm rá, csak este/éjjel, de nem akarom, hogy az időhiány hátráltassa azt, amiben teljes szívből hiszek, és hogy egy nap elérhetem azt a célt, amit kitűztem. Legalábbis nagyon bízom benne.”




“A jövőben baba-posztereket is tervezek készíteni, amik előre gyártott dizájnokkal megrendelésre készülnek a megadott adatok alapján. 

Picit elvinni ezt is vízfestékes irányba is, rengeteg ötletem van hozzá, ezek mindenképp lesznek a későbbiekben.


Új matricák változatlanul lesznek, illetve lemosható tetkók is, ebből jelenleg csak 4 féle elérhető, de a későbbiekben ebből is várható több.






Illetve matrica téren még több bujo témát tervezek, amik nem csak dekorációs célt hanem funkciót is betöltenek, szövegesebb formában. Pl. szokás-követők, mert ezeket szoktam magamnak is készíteni, de szeretnék a boltba is feltenni ilyesmiket :)”




 Én további sikereket kívánok neked Andi, és csodás amit véghez viszel, csak így tovább! Nagyon szeretem a stílusod és a technikádat. A használt matricák közül mindegyiket imádtam, de különösen a matt felülettel rendelkezőket kedveltem meg jobban. A mattok vékonyabb papírra készülnek, a fényesek pedig picit vastagabbak, de tulajdonképpen mindkettő verziót könnyen lehet használni, és nem csak scrapbook/art journal/bullet journal -ra, hanem bármi másra amihez kedvetek van.


Andi további munkái:



Valamint nemcsak virágokat és növényeket ábrázoló ívek vannak:

Andi elérhetőségei:

Köszönöm szépen ezeket a csoda matricákat és azt is hogy elkészítettem ezt a bejegyzést a munkádról!♥︎
Keressétek az Andi Dekor matricákat és íveket ha szépséges elemekkel szeretnétek feldobni az egyszerű dolgokat. Ha érdekel miket készítettem már velük akkor a, @vintage.love.letter Instagram oldalamon meg tudjátok lesni.

Köszönöm a figyelmeteket, remélem élveztétek ezt a bejegyzést, találkozunk legközelebb.

Sziasztok!
Béke és szeretet! B.

A matricákat Andi Dekor Miniműhely biztosította.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•