Novemberi Avon újdonságok•

Sziasztok! A mai bejegyzésben a novemberi Avon újdonságokról lesz szó.

 Leginkább sminktermékekről fogok írni ezúttal, illetve egy igazi karácsonyi hangulatú terméket is megemlítek ebben az összefoglalóban. Ha kíváncsiak vagytok a véleményemre, akkor jó olvasgatást kívánok!

AVON-Unlimited Drama szempillaspirál-10ml

Leginkább az olyan szempillaspirálokat kedvelem amik extrán nagy pillákat képesek kreálni, ebből már évek óta nem engedek. Az Avon új Unlimited Drama spirálja valami elképesztő termék lett.


Enyhén görbített keféje nem vesz fel túl sok festéket, pont annyit amennyit kell, egyszerűen és gyorsan használható és már egy rétegben is látványosan hosszabbítja és íveli a pillákat, erre még egy réteg pedig tényleg drámai hatást kelt. Nem ragasztja össze a szempillákat, természetes hatású de még is brutálisan szépen el lehet vele érni egy műszempillához hasonló look-ot. 


Valamint a nap végére is tart, nem potyog vagy morzsolódik le a szem alatti részekre.
Szemeimet nem irritálja!
Egyszerűen már első használatra szerelem lett. Ezt ki kell próbálnotok.


AVON TRUE POWER STAY-Szemöldökfesték-2g

Nagyon kíváncsi voltam erre a termékre, ugyanis már régóta szemeztem krémes pomádékkal, eddig mindig szemöldökceruzát használtam, ezért is érdekelt nagyon egy ilyen jellegű termék.


Ez a pomádé eléggé kompakt lett, ugyanis a kupakban található egy kis ecset, amit könnyedén fel lehet pattintani magára a kupakra és így egy kényelmes fogású ecsetet kapunk, melynek kialakítása nagyban megkönnyíti a krémes termék felvitelét.


A tégelyben található krémes-géles formula hasonlít a krémes szemhéjtusokra, nem túl lágy az állaga, viszont könnyedén felveszi a kis ecsetke. Én viszonylag nagyon kevés termékkel is elvagyok, így bátran kijelenthetem, hogy ultra sokáig fogom tudni használni a pomádét.
Tartóssága kifogástalan, egész nap a helyén marad, nem maszatolódik el és vízálló. (nyilván nem azt mondom hogy tetováló hatású, de extra tartós az biztos)


Ez az árnyalat pedig nagyon hasonló az én hajam és szemöldököm színéhez is, ami egyébként a ‘Brunette’ nevet viseli és összesen 4 árnyalatban kapható.


Nekem nagyon bevált és annyira tetszik ez a beépített ecset is, mert így nem kell bajlódni pl. azzal ha magaddal viszed, hogy a bermuda-neszesszerben nem találod az ecseted :D

-További információ/termékleírás és beszerzési lehetőség-


AVON NATURALS-Mézeskalács testpermet-100ml

Nagyon vártam ezt a permetet, bolondulok mindenért ami mézeskalács illatú. Kis cuki az egész!


Első illatozásra picit furi volt, mert egy édeskés illatra számítottam, viszont határozottan kellemes a maga fűszeres-fahéjas módján. Talán elsőre olyan volt mikor egy picit odakozmál a mézeskalács a sütőben, de mégsem utálom, nem az a tipikus mézes-mázas cukor szirup illat.


Ami biztos, hogy ennél tartósabb permetem még nem volt! A reggeli órákban fújom és komolyan az esti fürdéskor is érzem magamon, valamint az egész nap folyamán meg-meg csap az illata. Elképesztő cuccli és nagyon szeretem, viszont nem fújom mindennap, pont ezért mert más illattal nem férne össze az intenzitása.

-További információ/termékleírás és beszerzési lehetőség-

AVON-Cream Blush krémes pirosító-2,4g

Annyira bután választottam ebben az esetben az árnyalatot, hogy ez meghatározza a véleményemet is vele kapcsolatban, viszont azt nem veszi el tőlem, hogy imádom a krémes állagú pirosítókat.


Kellemes állaga van, viszont egy barnább bőrhöz ajánlanám a ‘Classic Aura’ árnyalatot. Sajnos az én bőrömön szinte nem is látszik, amit nagyon bánok mert egyébként egy nagyon jó termék lenne.


Így azt kell mondjam, hogy eléggé természetes hatású, talán egy picit látom a színét, de lehet csak bele képzelem, sajnos építeni sem tudom. Van egy enyhe fénye ami nagyon szép. Nekem az illata picit műanyagra emlékeztet, és felvitel után nem igazán “szárad” úgymond meg. Egy kis krémes érzés érezhető egész nap. Viszont elfogom használni szemhéjbázisként, mert nagyon szépen tapadnak rá a poros szemfestékek, valamint azokon a napokon pirosítónak használom mikor a no make-up sminket választom.


Nagyon sajnálom a színválasztást, mert szerintem egy sötétebb verzió remekül mutatott volna rajtam.

-További információ/termékleírás és beszerzési lehetőség-


Novemberi kedvenc:




Köszönöm szépen az Avon Csapatának a lehetőséget és a termékeket is. Ha pedig ti is keresnétek akár az ünnepekre ajándékot, vagy csak meglepnétek magatokat néhány szuper termékkel, keressétek az avononline.hu oldalon, vagy Avon Tanácsadótoknál.

Köszönöm a figyelmeteket, remélem hasznos volt számotokra ez az összefoglaló, találkozunk egy következő bejegyzésben, addig is,

Sziasztok!
Béke és szeretet! B.

A termékeket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•