Virágszál gardrób vásár•

Sziasztok. Ma a ruhák világába szeretnék elkalauzolni mindenkit, ugyanis tudjátok rólam, hogy nagyon szeretem a vintage, retro valamint a használt ruhákat, így arra gondoltam a mai bejegyzésben bemutatom nektek a Virágszál gardrób vásár boltocskát és azt a személyt aki mögötte áll.

Az Instagram-on találtunk egymásra Alinkával, pontosabban ő rám, majd elkezdett érdekelni mivel is foglalkozik, mi mozgatja a nézeteit, így kerekedett ez a kis interjú vele, amiben sok dologról mesélt. Fogadjátok szeretettel a vele készített könnyed beszélgetést.

Az interjú végén pedig megmutatom milyen szuper darabokat kaptam Alinkától, amik abszolút kedvencek és különleges darabjaivá váltak a saját kis ruhagyűjteményemben. :)



 Melyik az a 3 szó ami legjobban jellemzi a boltod stílusát?

"Hát még korántsem lehet ezt a kezdeményezést boltnak nevezni. Inkább azt mondanám hogy piac mániám eredménye. :D De akkor hogy a kérdésre válaszoljak a három szó ami most szerintem legjobban jellemzi : - tudatosság -szerelem -öröm"


Mesélnél kicsit magadról?


"Persze, Takács Angelika Alinka vagyok, 19 éves. Egy elég kilógó egyede a társadalmunknak. :D Ötödikes korom óta nem járok iskolába a nyolc általános bizonyítványomat egy alapítvány iskolában szereztem meg, és 16 éves koromban abba hagytam teljesen a tanulást, mármint az iskolai keretek között. Azóta is rengeteg dologban fejlesztem magam. Elég kreatív hajlamú vagyok. Talán ez is közre játszik hogy bele vágtam ebbe a projektbe. Meg persze az hogy már nem fértek el a ruhám a szekrényben."


Mikor döntöttél úgy hogy belevágsz és miért? 


"Erre a kérdésre félig válaszoltam is az előbb. De most akkor pontosan. Mikor döntöttem el? Hát ez így jött már jó pár éve beszélünk róla itthon, hogy lehetne eladni a ruháinkból mert rengeteg olyan darab van amik csodák de mi nem hordjuk őket. Aztán most láttuk anyával úgy hogy eljött az ideje. Itt hozzá tenném hogy igazából ez cseppet sem csak az én érdemem sőt nagyon nagy támaszom benne anyukám mondhatni együtt csináljuk az egészet. A miért az pedig hát lehet helyhiány de inkább az, hogy más embereknek örömet szerezzek ezzel és, hogy segítsek stílusukba kiteljesedni és önmagukra találni. A levendulatoby oldal készítője mondta egyszer, hogy a 'külső nem minden de pont ez a lényeg mert a stílus belülről fakad' és ez a mondata nagyon megfogott."


Milyen jellegű dolgok találhatók meg nálad?


"Nem lehet általánosítani hogy egy fajta irányzata lenne. Nagyon sokszínű úgy mint én. Rengeteg stílus váltásom szüleménye. Szóval nagyon vegyes a felhozatal, megtalálhatóak nagyon régi vintage cuccok de akad Zara, Tally Weijl és hasonló újabb darabok.  De egy közös minden darabban: megláttam bennük a fantáziát."


Mi a koncepciód?


"A célja hogy az értéket megőrizve óvjuk a környezetünket és kerüljük a túlfogyasztást. Emellett azt is támogatja, hogy mindenki találja meg a saját stílusát amiben jól érzi önmagát."


Milyen árfekvésűek a termékek?


"Ezt nem tudom pontosan megválaszolni mert ez is elég változó. Nem mondom hogy olcsó bár ez nagyon relatív az üzleti árakhoz képest mondhatjuk azt. De mivel márkás és különleges darabok vannak így azért nem egy piaci árkategória."


Kinek ajánlanád az üzletet?


Aki szereti a stílust, ki szeretné fejezni a érzéseit az öltözködésén keresztül. Aki kreatív és meglátja a dolgokban a fantáziát. Aki mer példát mutatni. Aki értékes egyedi és időtálló darabokat szeretne a szekrényében viszont látni. És nem utolsó sorban azoknak akik szeretik a bolygónkat, környezettudatosak mivel ez egy nagyszerű módja a túlfogyasztás csökkentésének, mivel ezek minőségi darabok akik szerelmeink lehetnek és nem mennek ki a divatból és mégis csoda darabokkal bővülhet a szekrényünk anélkül, hogy a környezetünknek ártsunk."


Milyen lehetőségek vannak a vásárlásra?


"Jelenleg még csak az Instagram oldal működik mindennaposan. Ott lehet nekem privát üzenetet írni."

-Virágszál Gardrób Vásár Instagram oldala-


Mik a terveid a jövőre nézve?


"Még nem tudom igazán mivé fogja kinőni magát ez a dolog, de amit biztosan szeretnék az egy saját weboldalt létrehozni. Kreatív mivoltomból fakadóan örülnék ha saját készítésű termékek is vissza köszönnének idővel az oldalon, de ez a jövő zenéje, hagyjuk hogy valami sokkal jobb alakulhasson belőle még annál is jobb amit el tudok képzelni."


Köszönöm ezt az interjút Alinka, én nagyon sok sikert kívánok neked a továbbiakban és értékelem a hozzáállásodat, nem csak a ruhaipar elképesztő szennyező tevékenysége ellen vallott nézeteidet, de az egyéni meglátásaidat magáról a stílusról és a ruhák iránti szeretetről. Mert ez nem csak egy hóbort (tapasztalatból mondom, ugyanis én már kb 16-17 éves korom óta rendszeresen vásárolok turkálókban, immáron 13 éve, és kutatom fel a saját kis kincseimet) hanem elmondható, hogy életstílus és életérzés is egyben.


Ahogy a blog elején említettem, szeretném megmutatni én milyen szuper dolgokat kaptam a Virágszál shopból :)


Vintage blúz, variálható nyakmegoldással



Nagyon szuper ez a blúz, extra különleges, nem csak a variálható nyakmegoldása miatt, hanem a mintázata is elég különleges. Az anyaga nagyon lágy és selymes, igazán kényelmes viselet. Ujjai ballon jellegűek ami még jobban szerethetővé teszi számomra ezt a darabot.


Citromsárga bordázott kötött pulóver



Nagyon szép élénk színű kötött, ami a maga egyszerűségének köszönhetően nagyon sokoldalú darabbá válhat és csak fantázia kell ahhoz hogy hogyan is kombináljuk. Ujjai szintén ballon jellegűek, alja enyhén szűkített és bordázott stílusú maga az anyag.


Az érkezett ruhadarabok mindegyike kifogástalan állapotban érkezett, tisztán és összehajtogatva, gondosan becsomagolva. A szállításról és a szállítás költségeiről, illetve az áruk fizetéséről nyugodtan érdeklődjetek Alinkánál privát Instagram üzenetben, mindenkinek készségesen és kedvesen áll rendelkezésére.


Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, és szívesen böngésztek majd, illetve csaptok le majd egyedi darabokra a Virágszál Gardrób vásár oldalán, találkozunk legközelebb.


Sziasztok!

Béke és szeretet! B.



A ruhákat a Virágszál Gardrób Vásár biztosította!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•