Októberi Avon újdonságok•

Sziasztok! Fogadjátok sok szeretettel az októberi Avon újdonságokról szóló bejegyzésem.

El sem hiszem hogy lassan vége az ősznek és hamarosan beköszönt a téli zimankó. Nem mondom hogy örülök neki (pedig téli gyerek vagyok :,) ) de ha már úgy sem tudjuk elkerülni az évszakváltást, jöjjenek az új Avon termékek amik elviselhetőbbé teszik számomra ezt az időszakot.


Avon-Naturals Berry Cake testpermet-100ml

Annyira nagyon kedvelem a sütis illatokat, főleg a karácsony közeledtével nyúlok ilyen jellegű illatokhoz. Akik ismerik az Avon Naturals permeteket, azok már tudhatják, hogy mindig intenzív illatúak és elég sokáig is érződnek a bőrön.

 
A fekete szeder és süti kellemes egyvelege egyszerűen fantasztikus kombináció, és szerintem az évszakhoz is remekül passzoló illat. Én általában fürdés után használom és nem csak a bőrömre szoktam belőle fújni hanem a hajamra is. Nyugtatóan hat rám, és lefekvéskor imádok ebben illatozni. 
A bogyós gyümölcsök illata dukál, viszont határozottan kiérezhetőek a sütis jegyek, amik megadják a különlegességét és hangulatát.



Én csak ajánlani tudom, eddig még nem volt sosem csalódás egyik testpermet sem amit kipróbáltam. Imádni való és nagyon szeretem.

Avon True-Power Stay szemfesték stick-1,4g

Nagyon szeretem a krémes állagú termékeket, így nagyon örültem, hogy kipróbálhatom ezt a stick-es kiszerelésű szemfestéket. A csomagoláson látható, hogy akár 16 órán át képes a helyén maradni, de vajon tényleg igaz?


A Power Stay krémes stick-es szemfestéke összesen 12 csodás színben érhető el, én a 'Lavender Glow' nevű árnyalatot választottam. Nagyon szuper ez a tekerős megoldás, hiszen ezzel szinte gyerekjáték használni. Egyébként vékonyabb vonal is húzható vele, és a hegye folyamatosan tartható, hiszen a termék végén egy beépített hegyező található. Én bevallom ezt a funkcióját picit pazarlásnak érzem, viszont egy tipp ha nem szeretnéd hogy kárba menjen a termék, akár használható highlighterként is az arccsonton (természetesen csak a világosabb árnyalatokra gondolok, sötétebbeknél elkenhetjük a teljes szemhéjon a hegyezőről leszedett mennyiséget)


Első használatkor azt tapasztaltam, mint bármelyik krémes állagú terméknél, könnyű felvinni és eldolgozni, viszont pár másodperc múlva éreztem is, hogy elkezd "megkötni" a szemhéjamon a festék, teljesen megszárad és nincs krémes érzés. Ez után már ahogy az ujjammal ellenőriztem, tényleg nem kenődött el, nem fogta be az ujjamat, teljesen érintetlenül fent is maradt. Órákkal később is ugyanúgy fest, és szerencsére a szemhéjráncokba sem ül bele a krém.
Valóban szinte egész napon át képes ugyanúgy fent maradni mint az első pár órában, a nap végén pedig jóformán le kell "robbantani" a szemhéjról, erre a legtökéletesebb szerintem egy olajos lemosó, mert tényleg eléggé ragaszkodik.




Szerintem nagyon szuper kis termék, ha tényleg tartós sminkre vágyunk remekül beválik. Nézzétek meg a többi árnyalatot is.

Köszönöm szépen az Avon Csapatának a termékeket és hogy esélyem nyílt a kipróbálásukra. Továbbra is tudtok nézelődni az Avon Online store-ban vagy keressétek Avon Tanácsadótokat az izgalmas újdonságokért.

Nektek pedig köszönöm a figyelmeteket, remélem tetszett a bejegyzés, találkozunk legközelebb is.


Sziasztok!
Béke és szeretet! B.


A termékeket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•