Turi kincsek•


Hivatalosan is megnyitottam, az őszi/téli szezont a gardróbomban.

A héten kettő turkálóba is eljutottam, egy darabárasba és egy kilósba. A kilósban (Háda, tegnap voltam) elég jó kis cuccokat sikerült találnom. 

A darabáras turiban 800ft volt darabja a ruciknak, a kilósban pedig péntekenként 500ft kilója. Na melyik éri meg jobban? :P minőségben eltérés egyáltalán nincs!!!

Jöjjenek a rucik: Hurrá! ♥

1. Szövetkabát és pink pulcsika
Nagyon szeretem az ilyen stílusú kabátokat, és a legjobb hogy kissé nagyobb a szabása így tökéletesen alá lehet öltözni. 


Imádom, hogy ilyen hosszú. Igazi gyapjú kabát, most őszre tökéletes, hiszen nem bélelt, így csak alá kapok egy meleg pulcsit és meg is vagyok.


Az élénk pink pulcsi nagyon nagyon puha kis darab, remek állapotban. Mintha nem is lett volna használva soha. Ez egy New Yorkeres Fishbone pulcsi. 



2. Bézs/barna blézer, csíkos kötött felső
Annyira imádom, hogy ilyen csudi darabokhoz hozzá lehet jutni, szinte fillérekért. Ez a blézer egy Next márkájú darab, derekánál karcsúsított, nagyon elegáns, letisztult hatást kelt.




A kötött felső egy United Colors of Benetton darab. Narancsos csíkokkal ellátva. Igazi őszi feelingem lesz tőle és valamiért a tökszezon jut eszembe róla. :D



3. A sárga kötöttek
Két pulcsit illetve egy kardigánt, és egy nagyon finom puha kötött pulcsit vettem sárgában. 


Egy kis fun fact: :D Képzeljétek el a pom-pomos kapucnis pulcsiba bele volt vezetve egy karácsonyi mini vezeték aminek a végeiből mini izzók álltak ki és ha felkapcsoltad a kis bizgerentyűt akkor kék, piros, zöld, sárga kis ledek villantak fel. :D de már csak a kapucni részén működtek a fények. Nagyon mókás volt hogy ezt valaki beleszerkesztette. Micsoda kreatív elme! :)

4. Poncsó és pink bakancs
 Régen volt már poncsóm, de emlékszem nem igazán szerettem. Utólag rájöttem, hogy azért mert egy rövid fazonú nagy vastag kötött poncsót hordtam. Most viszont egy olyan darabra találtam rá, ami finom vékony kötésű, és aránylag elég hosszú is egyben. Végre egy kényelmes kötött poncsó és a pláne hogy címkés is így tuti kimaradt áru volt a Tu üzletéből.


És akkor végre bemutathatom az új kedvenc bakancsomat. Elárulok egy titkot Nektek, nagyon régóta vágytam már ebben a szín összeállításban egy bakóra. :) Egy Timberland pink bakancsról van szó egyébként. Látszik rajta hogy használt, kopottas, de tudod mit?! Annyira nem izgat mert egy kis renoválás után sokkal szebb lesz mint ahogy rátaláltam. Nem mellesleg annyira minőségi márka hogy még így is egyben van, hogy az előző tulaja látszik hogy használta. 



5. Plusz két pulóver 
Egy szürke ballonujjú pulcsira is nagyon vágytam már, meg hogy puha legyen meg bő meg minden. :P Aztán ez a narancs színű kapucnis felső annyira megfogott. Nincs sok kapucnis felsőm/pulcsim és a narancs szín se sűrűn fordul meg a ruhatáramban így most eléggé beújítottam belőle az őszre. ;)




Szóval ezeket a darabokat sikerült beszereznem a héten. Amúgy egy ideje turi detoxot tartottam, de most úgy éreztem be kell szereznem néhány kényelmes, praktikus, hasznos ruhát, mert ezeket nem csak ősszel de télen is jól tudom kombinálni a megfelelő darabokkal, kiegészítőkkel.
Az összes ruháért, beleértve a bakancsot is 5000ft-ot fizettem!!! Ideje elgondolkodni, hogy ennyi pénzért hol kapsz ennyi ruhát? Plusz az is ad némi felvetést, hogy nem igazán lehet megmondani hogy használt, max azt mondja valaki hogy biztos te használod már egy ideje. 
Ezért is szeretem a turizást, mert amint látható még a szívünk vágyát is megkaphatjuk, mint jelen esetben én a bakancsot. :)

Remélem tetszett a bejegyzés és hasznosnak illetve inspirálónak találtad! Béke és szeretet! B.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•