A kedvenc átlátszó táskám•


"Menj arrébb légyszíves, apád nem volt üveges..."

Ebben az esetben pedig igen, de csak átvitt értelemben :P Eléggé új trendnek mondanám az átlátszó "plasztik" táskák vonalát.



Kicsit olyan ez mintha kirakatba tennénk a táskánk tartalmát, viszont azt ne felejtsük el, hogy ezt is meg tudjuk oldani szofisztikáltabb módon. Az esetek többségében ezeknél a táskáknál mindig van egy rejtekhely az "olyan" dolgoknak, amiket tényleg nem szeretnénk, hogy lássanak mások. 
Nekem nagyon nagyon tetszik ez a stílus, ezért is választottam a @zoetrend oldalról a következő táskát amit most jobban be is mutatok Nektek, illetve magáról az oldalról is ejtek néhány szót.

A zoetrend.hu weboldalon keresztül érhetőek el a táskák, és még sok minden már. Ha kíváncsi vagy katt! Biztosan megtalálod a számodra tökéletes táskát, pénztárcát, a te stílusodhoz mérten. 
A cég próbál fókuszálni a környezettudatos csomagolásra is, hiszen termékeit 100%-ban újrahasznosított papírból előállított kartondobozokban juttatja el új tulajdonosához.


Ráadásul visszafizetési garanciát is vállalnak, ami 14 nap. Kedvesen és közvetlenül kezelik a leendő vásárlókat, akár telefonon, e-mailben, social media felületeken vagy saját online chat rendszerükön keresztül is venné fel a kapcsolatot velük az ember. 

Ami nekem külön pozitív volt az egész várakozási idő alatt, hogy nem volt ilyesmiről szó. :D Ugyanis a feladást követően már másnap megkaptam a táskát, hiszen futárszolgálattal küldték nekem. De van lehetőség csomagautomatás kézbesítésre is! Természetesen mindenről értesítés érkezik.

Mikor elkezdtem kibontani a kis csomagomat, meg is lepődtem mert ez fogadott, és annyira jól esett ez a fajta figyelem. :)

"KÖSZÖNJÜK!"


Megszerettem ezt a táskát, mert tetszik, hogy amit nem a "rejtekbe" teszek az látszik. Én feldobtam egy füzettel és egy cupcake-el :P De önmagában is nagyon jól mutat. Ezért is szuper darab mert kombinálható úgymond a külseje, hogy éppen milyen kedvünk szottyan.


A legjobb pedig, hogy fehér színben elérhető, tehát szinte minden más színnel harmonizál, remekül megy most az én barna-fehér szettemhez is, de akár feketéhez, kékhez piroshoz is nagyon szuper kiegészítőd lehet!


Kivehető belsőrészével pedig egy teljesen átlátszó tatyót kapsz. El tudom képzelni így nyárra is, egy strandolós napra.
De most kanyarodjunk vissza az őszbe...
Szeretem a praktikusságot, főleg mióta meg van a Kisfiam. Lazán a hátamra dobom és a két kezem szabadon teheti a dolgát. Kényelmes és stílusos!


+TIPP: Egy mókás dísszel dobtam fel a táskát. Ezzel a vidám bolyhos pink labdácskával/golyócskával.

Válaszd Te is a zoetrend.hu weboldalról a következő táskádat, kiegészítődet!!

Egy kis inspiráció:








Remélem tetszett a bejegyzés és kedvet kaptál egy kis "átlátszósdihoz". Béke és szeretet! B.

A táskát köszönöm a zoetrend.hu-nak!!!
@zoetrend

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•