Holika Holika•

Ismételten egy szuper koreai szépségápolási márkát fogok bemutatni Nektek amit nem mellesleg nagyon szeretek, ez nem más mint a Holika Holika.

A Holika Holikát már régóta ismerem, bár eddig csak ajakápoló formájában használtam. Így nagyon megörültem, hogy a Holika Holika termékeket forgalmazó magyar oldallal lehet a következő kollaborációm, amit ezúton is még egyszer nagyon köszönök! ♥


Három szuper terméket teszteltem az elmúlt hetekben, és tényleg az őszinte véleményemet szeretném megosztani Veletek. Mindig nagy örömmel vágok neki a teszteknek, és általában jó véleménnyel is vagyok az adott kozmetikumokról, mert szerintem a fő cél egy cégnél mindig az, hogy csak is minőségi és jó dolgokat adjon ki a kezei közül, becsülve ezzel a vásárlót.
 Ez az egyik kedvenc koreai kozmetikai márkám és ezek a termékek most ebben még jobban megerősítettek.

Ajándékba kaptam a csomagomba ezt a cuki karácsonyfa díszt! Hát nem aranyos? :)

A termékek közt van egy hámlasztó, egy gél, és egy maszk. Most egyesével, véleményezéssel megmutatom őket Nektek.
Továbbá szeretnénk kedveskedni Nektek egy 10%-os kedvezményes kuponkóddal, ami a teljes árú termékekre vonatkozik. 2020. jan. 15.-ig tudjátok használni az online rendeléseitek mellé. 
Kód: CCXMAS10



1. Holika Holika Smooth Egg Skin Pheeling gel (hámlasztó 140ml)
Az első amit mondanék róla, hogy design díjas, vásárlók kedvence lett ez a kis tojás alakú hámlasztó gél. Annyira különleges és cuki egyben, hogy ilyen formát kapott. Komolyan feldobja az ember kedvét. :D és persze fürdőszobáját. ;)



Soha nem használtam még hámlasztót, de ne tudjátok meg mennyire meglepődtem mikor először kipróbáltam. Elsőre megéreztem a nagyon kellemes finom visszafogott illatát. Áttetsző gélt tartalmaz a tojás belseje, amit a tenyerembe nyomtam majd szépen felvittem az arcomra és körkörös mozdulatokkal elkezdtem használni. Annyira meglepődtem, hogy hirtelen nem tudtam, hogy mi is történik. :D Azonnal darabkákban jött le az arcomról az elhalt hámréteg. Nem habzik, de ennek ellenére tisztít. Az fontos még hogy 1 héten egyszer érdemes hámlasztót használni mert különben megmarja az arcodat a sok réteg lehámlasztása. Ez egy nagyon erős és egyben kíméletes szer is, mert miután végeztem a tisztítással, olyan sima lett az arcom mint a baba popsija. És ez halál komoly, érezhető a különbség. Továbbá a zsírosodásra hajlamosságomat is csökkentette. Este végeztem a pheeling-et, reggelre semmilyen zsírosodást nem tapasztaltam, pedig rendszeresen zsíros orral ébredek.


Nagyon szuper kis kozmetikum és még a csomagolása is muris. Ajánlom hogy próbáljátok ki, főleg ha:
•zsírosodásra hajlamos a bőröd
•ha csökkentenéd a bőröd öregedési folyamatát
•ha szeretnél friss, tiszta, puha arcbőrt
•ha összehúznád a tág pórusaidat

Itt pedig meg tudod rendelni: Holika Holika Smooth Egg hámlasztó és ne feledd a kuponkódot! ♥

2. Holika Holika Aloe Vera 99% Shooting gel (55ml)
Szerintem nincs olyan nő a világon aki ne hallott volna még az aloe jótékony hatásairól. Én azt a tábort erősítem akik használják is. Régen magát a növényt tartottam itthon és vágogattam "megcsonkítottam" szegényt, és eléggé macerás volt újat szerezni minden egyes alkalommal ha "elfogyasztottam" egyet, megvárni mire megnő az nagyon sok idő. Ezért is döntöttem az mellett, hogy palackba zárt aloe géllel könnyebb lesz az élet. Szóval már csak így használok aloe gélt. A Holikától ezt a fajtát még csak mintaként próbáltam, de teljesen meggyőzött hogy ugyanazt tudja mint cserépben éldegélő társaik. Nem hiába 99%-ban tartalmaz aloe vera növényi gélt.


Csúcs szuper az illata, nagyon könnyű állagú géles formula. Egyből beszívódik és nagyon hatékonyan hidratálja a bőrt. Amiért plusz pont jár és azt remélem tudtátok az aloe veráról, hogy nyugtatja az irritált bőrfelületet. A lábamat szoktam kenni vele, nekem a cukortól viszketni szokott a lábszáram (ez a vese nem megfelelő működésének az egyik mellékhatása) teljesen jó rá. Egyébként az arcomat szoktam még aloe géllel ápolni. Akár az egész család számára használható.
•parabén mentes
•ásványi olaj mentes
•színezék mentes

Nagyon megszerettem ezt a gélt és ajánlom Nektek is a mindennapi bőrápoláshoz.
2 kiszerelésben kapható belinkelem mind a kettőt ide. :)
55ml: Holika Holika aloe vera gél
250ml: Holika Holika aloe vera gél

3. Holika Holika Pure Essence fátyolmaszk fekete ürömmel 
Akik imádják a maszkokat azoknak ezt ki kell próbálniuk. Föleg ha olyan problémákkal kell szembenéznie mint a pattanásos, gyulladásra hajlamos arcbőr. Tökéletesen nyugtat, hidratál. Gyulladáscsökkentő hatásának köszönhetően pedig segít a pattanásoknak hamarabb felszívódni. Elég kb. 15-20 percen keresztül fent hagyni. Kicsit zöldséges illata van de nem zavaró, lehet vele relaxálni. Mikor levettem, nagyon finom puha volt az arcom, egyébként azt még tudni érdemes róla hogy feljavítja az arcbőr állapotát és segít hogy rugalmassá váljon. 


Eléggé jó maszk lett, szeretem az olyan készítményeket amik valamilyen gyógynövény kivonatot tartalmaznak.
Nagyon kedvező áron lehet egyébként hozzá jutni.
Linkelem is Nektek: Holika Holika Pure Essence arcmaszk fekete ürömmel

Ha szeretnétek még körbe nézni milyen maszkok vannak az oldalon akkor tessék:
Holika Holika arcmaszkok

Amit még szeretnék kiemelni, hogy több lehetőség is van az átvétellel kapcsolatosan. Kérheted GLS futárszolgálattal aki személyesen házhoz viszi a csomagodat. Van lehetőséged GLS csomagpontra kérni a rendelést, esetleg személyesen vennéd át, akkor csak is Budapesten a Nyugati Pályudvaron teheted meg. (ezeknek költsége eltérő)
Informálódni a weboldalon tudsz.
12.500Ft feletti rendelés esetén pedig ingyenes a kiszállítás!

Továbbá nézzétek mennyi csudijó termék mintát kaptam ajándékba :) Amiket Ti is megkaphattok vagy választhattok rendelés esetén.


Ajánlanék még néhány szuper terméket:
Holika Holika All Kill Fresh lemosó
Holika Holika aloe soothing essence vízálló fényvédő
Holika Holika aloe vera toner
Holika Holika fényvédők
Holika Holika Seed Blossom olajos lemosó

Nagyon meg vagyok elégedve a termékek minőségével és a hatásukkal is egyaránt. Tényleg próbáljátok ki, és még kedvezményesen is megtehetitek egészen jan. 15.-ig minden teljes árú termékre a fent említett kóddal!

Eredeti Holika Holika termékek

Remélem tetszett a bejegyzés és kedvet kaptatok a Holika Holika szuper koreai kozmetikumaihoz. Béke és szeretet! B.
A termékeket a Holika.hu biztosította.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•