Turi kincsek•


Az idei év utolsó "turi kincsek" bejegyzése következik. 

Mielőtt még belevágnék, szeretném elújságolni Nektek, hogy még nyáron létre hoztam egy oldalt a Facebook-on ahova a megunt kincseket töltögetem fel. Úgy döntöttem, hogy rengeteg ruhától szeretnék megszabadulni, amiket turiból vadásztam és természetesen nagyon apró pénzekért mennének el. Ha esetleg valakit érdekelne, akkor a "Kell egy jó gönc" nevű oldalamat szívből ajánlom számára. Vagy gyertek az Instagram oldalamra ahová szintén felkerülnek majd a ruhák.

Jelenleg még szortírozás alatt állnak a ruhák, így még csak 1-2 dolog található az oldalon, de hamarosan (egy szabad hétvégén) fel fogom tölteni az összes eladásra kínált turi kincset. Lesznek táskák is és cipők is. 


Elég hosszú ideig nem voltam turizni. Egyrészt ebben közre játszott amit fentebb is említettem, hogy rengeteg mindent felhalmoztam és kicsit le kellett állnom a turizással. Be kell vallanom, hogy elég régóta "szenvedek" ilyesfajta vásárlási lázban. Szerintem jó 7-8 éve biztosan. Mikor elköltöztem a kollégiumból, lehet hogy nem fogjátok elhinni de tényleg igaz, 4 nagy kukás zsáknyi ruhát hagytam ott a szomszéd lánynak, plusz barátnőmnél még kb 2-3 nagy zsáknyi ruhát/táskát/cipőt...amiket röpke pár év alatt halmoztam össze. Voltak benne kincsek amiket még a mai napig siratok ha eszembe jutnak, de sajnos azokat már soha nem fogom tudni visszaszerezni. Na de erről ennyit, most meg szeretném mutatni, hogy miket sikerült beszereznem legutóbb.

1. Beige szövetkabát és kék nagyon puha pulcsi



Kezdem a kabáttal, mert kétség kívül ennek örültem a legeslegjobban!! Pont a méretem, pont mostanában nézegettem divat képeken, pont imádom márka. Szóval ez a Sors keze volt és azt is elmondom hogy a turizás legvégén bukkantam rá, mikor már menni akartunk haza mert Gabikám már hiszti gombóc volt. :D Na szóval tervezem majd ezt a kombót felvéve is megmutatni mert eszmélet jól mutat ez a két árnyalat és fazon egymással.
Finoman ívelt, karcsúsított Naf Naf szövetkabát, gombokkal, két oldalzsebbel. Nagyon csinos. Kb. a vádlim közepéig ér szóval elég hosszú. Nekem ez is meg a színe is nagyon tetszik. Mostanában rá vagyok állva a hosszabb fazonú kabátokra. Viszont nem túl vastag ezért őszre meg tavaszra simán fel tudom venni. De egyébként míg ilyen enyhe telünk van egy vastagabb pulóverrel én be fogom vállalni, mert annyira tetszik, hogy én nem fogok tudni várni egy évszakváltást, hogy viselhessem. :P


A pulcsinak a színe valami eszméletlen szép kék szín, ilyen türkizes kéknek mondanám. Egyébként nagyon finom puha és meleg. Ez egy Knitwear by F&F pulcsi. Szintén nagyon örülök ennek a pulcsinak ugyanis elárulok egy nyilt titkot, 2020-ban a kék színé lesz a főszerep. Jó oké a klasszikus kék színé, de nekem ez nem számít én minden féle kéket viselni fogok!


2. Bélelt farmer kabát és American Horror Story-s felső


Most nagyon ismétli magát a történelem mert egy jó pár éve egy nagyon hasonló farmerkabátot találtam egy kis vintage butikban ahol hülye fejjel visszadobtam szinte ugyanezt a fazont. Azóta hébe-hóba eszembe jutott, hogy "de jó lett volna ha..." Ez egy Topman farmerkabi ami szerintem férfi kabát, de tudjátok, hogy engem ez nem tart vissza és különben is nagyon jól áll nekem, úgyhogy ha én nem mondom el hogy pasi kabát akkor Ti se jöttetek volna rá!



És tessék láss csodát, ez a nap nekem a szerencse napom volt több szempontból is. Mióta kijött az AHS sorozat azóta imádom szinte az össze évadát, és egy csomószor láttam már ezt a feliratos felsőt tök jó képmegosztó oldalakon. Titkon mindig vágytam rá, hogy legyen ilyen felsőm.


A címke sajnos el lett távolítva így nem tudom miféle márka hozhatta ki. A lényeg hogy "a normális emberek megijesztenek" :P :D Az ikonikus felirat Tate Langdom polójáról az 1. éveadból. Ma már teljes kultusszá nőtte ki magát.

3. Csipke felső és vastag kockás szoknya

Szerettem volna egy csajos szettet is összetenni, így mikor először ezt a különleges ujjú csipke felsőt megleltem tudtam, hogy ehhez jönnie kell egy szoknyának is majd. És jött is, egy tweed anyagú tyúkláb és kocka mintás szoknya formájában.
Elég különleges ez a Quiz márkájú felső, az ujjai valami szuperül végződnek, felvéve nagyon nagyon csinos és elbűvölő összhatást ad. Volt egy Next csipke felsőm amit nagyon sok éven keresztül hurcibáltam magammal (szintén turikincs) De eladtam végül...azt el kell mondjam, hogy utána hiányérzetem volt egy ideig, pedig már nem is viseltem rendszeresen. Ezért most örültem, hogy itt az új örök darabom csipkében, ami jó sokáig el fog kísérni.


Mondtam már hogy imádom a New Look-ot? Szerintem említettem. Ez a tweed szoknya is onnan való. Nem vagyok nagy szoknyás, de ezt azonnal magaménak éreztem és nem hagyhattam ott. Kockás is, tyúkláb mintás is amit kimondottan szeretek, mini is...na ennél a résznél le kell szögeznem, hogy nem hordok miniszoknyát. Hosszú vagy közepes hosszúságú szoknyáim vannak, úgyhogy nem tudom mi ütött belém de ahogy elnézegettem a szoknyás képeimet, arra jöttem rá, hogy nekem vagy a hosszú áll jól, a közepes semmiképp mert kicsit öreges, vagy megpróbálkozom egy mini típussal, hogy kiemeljem a lábaimat, meg hát fiatal is vagyok még. :D Így esett hogy úgy esett ez a szoknya jött velem.

4. A "csúnya" pulcsi

Ugye mondtam hogy nekem is be kell szereznem egy karácsonyi pulcsit! Hát ez kissé ügyefogyott lett mert ha jobban megnézitek akkor a középső vagány rapper hóember répa orrát megette a nyuszika. :D De egyébként még ez is orvosolható valamivel ezt még kitalálom. Amúgy nagyon tetszik ez a pulcsi, tuti hogy karácsonykor ezt is viselni fogom. Amúgy csak zárójelesen megemlítem, hogy vétkeztem és ne harapjátok le a fejemet, de rendeltem a H&M-ből egy angyalkás "Dear Santa" feliratos piros hosszú ujjút. Tényleg ne kövezzetek meg de azt hittem nekem már nem lesz kari felsőm/pulcsim, ezért felbátorodva és felhasználva a 20%-os kuponomat és az ingyenes házhoz szállítást 1340Ft-ért megvettem azt a felsőt. De tuti jó sokáig meg lesz ez a két karis témájú ruhadarabom, és hagyománnyá szeretném tenni, hogy míg rám jönnek addig minden évben ezek lesznek rajtam karácsonykor. :D


5. Kockás kardigán
Nem nagy cucc de szerintem aranyos, kis egyszerű gépi kötött vékony kardigán, akár tavaszra is. Ezt nem kombinálom túl, Vero Moda márkájú.


És hogy a pasik se maradjanak ki megmutatom mit kapott a kispasi és a nagypasi :D

Az én Drága kisnagy Fiam kapott egy nagyon puha és nagyon vastag Paddington Bear-es pulcsi kabi szerűséget, állítom hogy vatta új, vagy max nagyon keveset volt hordva.


Meg persze egy kis bakancsot ami még egy picit nagy rá, de ha be lesz öltöztetve a zimankóban vastag zokni harisnya és társai akkor szerintem pont passzetos lesz a kis lábikájára. 


Az én nagypasim pedig kapott egy szuper pulóvert és egy pihe-puha kockás meleg kabátot.


Gábor szereti ezeket a letisztult egyszerű felsőket, nem az a nagy divatrajongó, így szívesebben hord egyszerű darabokat. Ezért is gondoltam hogy tökéletes lesz számára ez a pulóver. 
A másik egy kicsit hipsteresebb underground feelingű, igazából először magamnak néztem ki :P de aztán inkább neki szántam mert amúgy is férfi ruházat meg halljátok nagyon jól áll neki. Örültem is hogy kicsit végre valami különlegesebb ruhát is fel mer venni, nem csak a jól megszokott fekete-fehér, csíkos cumókat. :D



Nagyjából 7kg volt az összes cucc együttvéve és 7000Ft-ot fizettem mindezért. Ha csak a Naf Naf kabátot nézem ami kb újonnan 24.000Ft (egyébként nagyon újszerű és szép állapotban van minden)
vagy ha a Paddington Bear márkát nézzük ami szintén elég jó gyerek márka és nem mellesleg fullos állapotú a kisruha akkor baromira megérte ez az ár ennyi és ilyen ruhákért.


Remélem tetszett a bejegyzés! Írjátok meg melyik a kedvencetek. (@wear_cupcake)
Béke és szeretet! B.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•