Vásárlás online adok-veszek csoportokból•


Az utolsó ruhás Instagram posztomban azt kérdeztem Tőletek, hogy szoktatok-e online vásárolni adok-veszek csoportokból?!

Nekem kicsit az jött le a véleményekből, hogy ódzkodtok az ilyen jellegű vásárlásoktól. Én sok éve nagyon szeretek így hozzájutni mindenféle dologhoz és az is előfordult már, hogy így adtam el valamit. 

Nem tudom, hogy cikinek gondoljátok-e, de nekem személy szerint egyáltalán nem az, mivel ha már nagy turi fan vagyok akkor ezt a platformot tekinthetem egy nagy online piacnak vagy turkálónak is egyben. Nagyon sok olyan termék van amit esetleg már nem forgalmaznak, vagy itthon nem is kapható. A másik, hogy sokkal olcsóbban hozzá lehet jutni ezáltal sok mindenhez. Nem csak vásárolni szoktam, de csere-berélni is de erről majd később. Azt elárulom, hogy nagyon jó tipp lesz! :)
Pár olyan dolgot szeretnék megmutatni, amit így online vásároltam másoktól, másodkézből.


Ezt a Tophop felsőt már láthattátok nálam Instagram posztban. Teljesen új, rajta a címke is. Ezt akár turkálóban is megvehettem volna, de mivel egyrészt mostanában nem tudtam elmenni így képtelenség lett volna hasonlóba is belefutni, a másik pedig ezt a konkrét darabot valószínűleg nem is találtam volna meg. Ha az eladó is kedves és hajlik rá (mivel el szeretné adni) személyesen is át tudod venni a kívánt terméket. Érdemes helyi csoportokon belül nézelődni, mert akkor lehetőséged van akár egy próbára is, vásárlás előtt le tudod ellenőrizni a minőséget/hibátlanságot.
Úgy tudod lebeszélni a találkozót hogy az mindkettőtöknek megfelelő időpontban és helyszínen történjen.


Erről a képről csak a virág nem online vásárlás. :D Minden más igen! A cipő sztorija annyi, hogy a lánynak aki rendelte, nagy lett a méret így tovább adott rajta. Szóval szintén egy új darab másodkézből olcsón. A legjobb hogy el is mentem személyesen a szakadó esőbe érte, hogy felpróbáljam, és képzeljétek el akkor pont jó volt a lábamra. Mit ad Isten, már használtam már egy ideje és csak nem tetszett a nagylábujjamnak, így én is tovább adtam rajta, persze az árát nem kaptam vissza de ezt nem is vártam el. Fele árban el is vitte egy lány, szép állapotban, tisztán. (Ez nagyon fontos, hogy úgy adjunk túl valamin, ahogy mi magunk is elvárnánk ha valamit kinéztünk és meg szeretnénk venni! Alap igényesség)



Ezt a vintage farmer mellényt is egy adás-vételi csoportból vettem egy idősebb hölgytől. Teljesen megvigyázta, sehol nincs rajta hiba. A másik vintage cucc a képről a Casio óra, ami szintén csoportból jött és működik a mai napig.


Mutatom még miket vettem így:


A garbós felső és a korallszínű szandi is mások által árult darab volt.


Ez a táska egy csere eredménye. Szóval nem is fizettem érte. Ezért mondjuk nem is adtam volt pénzt mert itt-ott már kopottas és kissé megviselt. De ha csere-bere akkor jöjjön az a dolog amit az elején megígértem.
Megmondom az őszintét, most egy nyílt titkot fogok Veletek megosztani. Mégpedig a parfümös csoportokat. Ezekről a csoportokról azt kell tudni, hogy a legtöbbjük (és a jobbak!) ragaszkodnak az eredetiséghez. Fontos kiemelni még, hogy ezekben a csoportokban a hölgyek és még férfiak is! igen, szeretnek eladni-venni-cserélni, nem csak új parfümöket, de használtakat is. Elég nagy kultusz alakult e köré a dolog köré, olyannyira hogy ezek mellett már kiadó parfümöket is találhattok. Ami annyit tesz, hogy pl. van egy baromi drága niche (luxus) parfüm amit nyilván nem engedhetsz meg magadnak hogy megvedd mert kb. fél/egy havi fizetésed ára lenne. Itt viszont vannak olyanok akik vagy kimentek külföldre és olcsóbban hozzájutottak, vagy szorgosan gyűjtögettek, vagy összeálltak páran és összedobtak egy drágább parfümre. A kiadó parfüm ebben az esetben különböző ml-es fújós parfümszóróba kerül, amit aztán értékarányosan olcsóbban be lehet szerezni, akár kipróbálásra is.
Nekem közép kategóriás parfümjeim vannak csere útján ilyen csoportokból. Nálunk Szegeden, egy ilyen helyi csoport létezik aminek én vagyok az adminja :P de én inkább országos szintű csoportokban vagyok benne és a postázás lehetőségét választom. Csere esetében a pk amit meg kell téríteni mindkét félnek.


Cserés parfijaim (kivéve a Mugler-t mert azt 1 fújás hiánnyal vettem!) A Versace azóta lecserélődött ugyanúgy 90ml-es keveset fújt tesójára.

A Trussardi My Name is csere keretein belül került hozzám, kb háromnegyede mennyiséggel.


Viszont van egy különlegességem is amit, itthon akkoriban mikor cseréltem nem lehetett kapni. Ez az &Other Stories Bonbon Tree unisex illata. (Úgy tudom idén a márka bejött Magyarországra is)


A másik különlegesség ami a mai napig is csak a Primark-ból beszerezhető, ha egyáltalán még árulják. (látjátok, ezért is megéri ezt csinálni)




Most hogy így benne vagyok, ez a muffinos táska egy országos csopiból jött egy szigetvári hölgytől, és erre azért emlékszem ilyen kristály tisztán mert baromi sokat vártam rá :D
Egyébként egy Reserved táska és már rég nem forgalmazzák.


Telefon tokokat is vettem már így a Jordan 23 tokomat már láttátok.



Egyébként ezt a Berska szakadt farmert is így vettem egy helyi lánytól.

De hogy ne csak ilyen jellegű dolgokat lássatok, érdemes a vegyes kategóriában is szétnézni:
Libris könyv amit egyszer kiolvastak szépen megvigyáztak


Lakás dekor (kép vagy keret) a muffint pedig egy helyi kézműves anyuka készítette, amit úgy láttam meg, hogy babás csoportokban is benne vagyok és a nőci gyerekeknek készít ilyen filc zöldségeket, gyümölcsöket pl egy babakonyhához. Na ott volt ez a kis szépség is amit külön is meg lehetett vásárolni.


Én pedig különös képp rá vagyok állva a muffinos dolgokra hisz gyűjtöm. A kanalat egy szegedi kézműves lány készítette és töltötte fel, több mintázat közül is lehetett választani. Ajánlom, ha van olyan hobbid amit érdemes áruba bocsátani, használj adás-vételi csoportokat, és ne csak helyben gondolkodj, soha nem tudhatod, hogy kinek és honnan tetszik meg az alkotásod.
Ez a cuki cukorszóró, süti dekor pedig két bontatlan darab volt, amit egy csomag Pöttyös túró rudi fejében bizniszeltem le. :P



Szintén egy muffinos témájú vásárlásom.

Amit pedig most mutatok, az az igazi lutri kategória, és nagyon ki kell fogni a becsületes eladót. Ha elektronikai cikket szeretnél használtan venni érdemes körültekintőnek lenni és mindenképpen kipróbálni az adott terméket. Nekem szerencsém volt, de persze én is megnéztem, kipróbáltam a funkciókat mielőtt megvettem volna. Fényképezőgépről van szó. A leírásban szerepelt is hogy keveset használták, vigyáztak rá, működőképes, minden tartozékával együtt eladó. Amúgy lehet találni olyat is amikor még garancia levelet is kapsz hozzá ha esetleg valami probléma adódna.
Ez volt az első ilyen komolyabb jellegű vásárlásom.


Szemüvegeket is vásároltam már használtan.
Ez a képem amúgy benne volt a Glamour magazinban :P A képen látható átlátszó lencsés szemcsit is csoportból vettem.


Ezt a Bershka napszemüveget egy lánytól vettem helyi csoportból.


És ezt a szemüveget is használtan vettem egy lánytól szintén helyben.


Egy valamit viszont tisztázni szeretnék még mielőtt lezárom a bejegyzést! Kozmetikai termékeket, gondolok itt sminkre, krémre, használtan kérlek NE VEGYETEK! Pusztán higiéniai okokból. Nem tapasztalat, csak kerüld el a vírusokat, baktériumokat amiket egy krémből vagy sminkből sajnos nem lehet eltávolítani!!!
Szóval összességében én vállalom és nem szégyenlem az online használt piac előnyeit, mert amit azt láthattátok rengeteg olyan dologhoz jutottam hozzá nagyon kevés pénzért amihez alapjáraton vagy sok pénzt kellett volna kiadnom, vagy külföldre kellett volna érte mennem vagy vissza kellett volna utazzak az időben, hogy az enyém lehessen. :D Utóbbi kicsit abszurd, de értitek. A lényeg az egészben, hogy lehet ami másoknak megunt tárgy/ruha, bármi, az nekünk kincs! És ezt mindig tartsd szem előtt ha vásárolni szeretnél, ezzel semelyik cégnek a hírét vagy megélhetőségét nem fogod rontani, viszont támogatsz olyan embereket akik esetleg kézművesek, vagy pénzt adtak ki egy olyan dologért amire már nincs szükségük, visszaadván ezzel az ár töredékét,neked pedig öröm, hogy kaptál is és adtál is valamilyen úton-módon.
Én egy ilyen kacatos lány vagyok és ezt büszkén vállalom is! :)

Még egy darabot nem mutattam meg pusztán azért mert meglepi lesz, azt remélem várjátok!

Remélem tetszett ez a bejegyzés és inspirálónak találtad, ha bármi kérdés felmerülne írj bátran vagy itt, vagy az Instagramon. (@wear_cupcake) Béke és szeretet! B.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•