Pick N Dazzle-az én személyre szabott kozmetikai dobozom•


Egy személyre szabott ajándék mindig ötletesebb, kihasználhatóbb, hasznosabb!

Egy nőnek mindig fontos a szépsége, annak megőrzése, gondozása. De lehet, hogy nem mindig akadnak olyan ötletei vagy információi, amikkel ezt véghez is viheti.

A Pick N Dazzle márka egy olyan lehetőséget kínál nekünk nőknek, ami kiemelkedik a hagyományos sorból. Ugyanis lehetőségünk van a weboldal által saját személyre szabott szépségprofilt készíteni, ahol sok kérdés felmerül rólunk, a tulajdonságainkról, arról hogy pl. milyen színeket szeretünk leginkább viselni, amikor sminkelünk, és még sok hasznos kérdés van, ami alapján egy kialakított profil jön létre. Ide egyszerűen csak regisztrálni kell, és már kezdhetjük is.
Hozzá értő szépség szakemberek lesznek a segítségünkre, akik tanáccsal, javaslattal látnak el, hogy milyen termékek is valók hozzánk, mit ajánlanak a mi típusunkhoz. Ezt a profil alapján teszik meg.
Lehetőségünk van saját magunk összeválogatni a hozzánk legközelebb álló termékekből azokat, amiket szeretnénk ha a dobozunkba tennének. Egyébként ezt a szépség profilt bármikor lehet módosítani. Ami mindenféleképpen említésre méltó, hogy különleges prémium minőségű eredeti termékeket kapunk, amik mind teljes méretű kiszerelésben érkeznek, mintákat csak ajándékként tesznek a dobozba!






Rendelheted a dobozodat akár 6 hónapra, akár 3 hónapra, vagy csak 1 hónapra. (ezek havi szinten megújuló rendelések, minden hónapban új termékek a kínálatban) Választhatsz a dobozok típusai közül is, ugyanis 3 meglévő doboz típus van a cégnél, amik mind minőségi kozmetikumokat tartalmaznak. (Sleek-Alapvető, Dazzling-Igényes és Premium Picks-Luxus) Rendelés után van lehetőséged 24 órán belül módosítani az adott termékeken, ha esetleg meggondolnád magad valamelyikkel kapcsolatban. Ha a prémium csomagot választod (ez árban eltérhet a többitől) akkor erre a módosításra a szállítás előtt 5 nap áll rendelkezésedre. Ezzel kapcsolatban részletesebben is tájékozódhatsz az alábbi linken.
Szuper hogy ingyenesen szállítják a dobozod, és Te határozod meg hogyan szeretnél fizetni.
Ezzel kapcsolatban további információkat a weboldalon olvashatsz!


Én kialakítottam a szépségprofilomat, és kiválogattam azokat a termékeket a felkínáltak közül, amikre szükségem volt és ki szerettem volna próbálni. Alig vártam, hogy megérkezzen hozzám! :) Futárszolgálat hozta ki részemre pár napon belül.

De akkor most nézzük is meg mit tartalmaz az én Pick N Dazzle kozmetikai dobozom.


1. Fragrance shot (8ml)


Rólam tudni kell, hogy nagy parfüm rajongó hírében állok, ezért nem volt kérdés, hogy parfüm is kerülni fog a dobozba! Ehhez szuper ötlete van a cégnek, ugyanis remek parfümök közül lehet válogatni. Ezek a parfümök ebbe az elegáns parfüm szóróba kerülnek majd az új tulajdonosához. (8ml, akár 130 fújás) Még Niche illatokat is fel tudtok fedezni így. Nagyon tetszik a mérete mert bármelyik táskámba tökéletesen bele tudom rejteni. A parfüm szóró érdekessége hogy egy tekeréssel emelkedik ki a fújóka rész. Tehát zárható, hogy a számunkra fontos illat biztonságban maradhasson.
Ha 6 hónapra választasz dobozt, és úgy döntesz, hogy többször is legyen parfüm, akkor tekintsd ajándéknak ezt a parfümszórót és a következő illatod egy praktikus üvegflakonban/töltőben fog érkezni.

Én Jimmy Choo-Illicit nevű illatát választottam ezúttal. Imádom ezt a parfümszórót! Az már biztos, hogy a táskámból nem hiányozhat!
Ide kattintva többet is megtudhatsz róla.

2. Kiflab ajakápoló (10g)


Képzeljétek, ez a kis ajakápoló egy macaron formában érkezett. Annyira aranyos! :) A másik ami még nagyon tetszik ebben a termékben, hogy az összes összetevője természetes eredetű. Naturális olajok és vajak hozzáadásával. Többféle ízben és illatban elérhető. Azért írom így, hogy ízben mert ha hiszitek ha nem nagyon finom íze van! :D Innen is a "gourmet" kifejezés. Én sárgadinnye illatban választottam, amihez íz is jár, finom édeskés. Maga a balzsam egy olajos, nagyon könnyű textúrájú natúr színű ápoló. Számomra lehetne sűrűbb is (erről már írtam nektek máskor is) de egyebekben eléggé puhítja is az ajkakat. Megelőzésképpen szuper készítmény, ezért ne felejtsd napi többször óvni az ajkaidat a szélsőséges időjárás miatt. Több ízben is elérhető az oldalon.


Ide kattintva több mindent megtudhatsz róla!

3. Miss Cop-Arcpírosító (10g)



A Miss Cop márkán belül több sminktermék közül is lehet válogatni. Én ezt a barackos (02 ABRICOT) árnyalatú arcpirosítót választottam. Kis aranyló pigmenteket tartalmaz, amik kívülről is jól láthatók. Nagyon szép babás pírt kölcsönöz az arcnak. Természetes hatást lehet vele elérni, és hozza azt a színvonalat amit elvár az ember tőle. Nagyon tetszik ez az árnyalat mert pont ilyet kerestem. Enyhén gyöngyház fényű is egyben.


Ide kattintva több mindent meg tudhatsz a márkáról!

4. Naobay szem környékápoló (30ml)


Régóta ki szerettem volna próbálni a Naobay márkát, már egy ideje szemeztem vele egyébként. Nagy vonalakban azt kell tudni a márkáról, hogy 100%-ban természetes növényi összetevőkkel dolgoznak a kozmetikumaik megalkotásakor. Ezért is fogott meg ennyire ez a termék. Ez egy szem környékápoló krémes textúrájú krém speciális összetevőkkel. Lassan de biztosan úgy voltam vele, hogy így közeledve a 3. x felé nekem is el kell kezdenem a szemkörnyéki ráncokkal való küzdelmet. Ez a termék nem tartalmaz semmilyen parfümöt, tehát csak természetes semleges illattal rendelkezik.
Segít a sötét karikákkal szemben, kisimítja a szem alatti bőrt. A pajzsmirigy betegségem miatt (a diabétesz mellett sajnos) sokszor ébredek kissé pufókás szemekkel, amihez párosulnak a karikák, táskák is olykor. Tökéletes segítség számomra, hogy valamivel emberibb kinézettel kezdjem a napot. Nagyon jó krém lett, ajánlom Nektek is ha hasonló problémákkal küszködtök mint én.


Több információt a márkáról ide kattintva találsz! 

5. L'action Glow Restoring éjszakai maszk (12g)


Zöldség kivonatos maszkocska ami az éjszaka folyamán segít az arcbőrnek a megújulásban és a hidratálásban. Egyébként napozás után is ajánlott alkalmazni mert nyugtatja a bőrt. Elég sok maszk közül lehet válogatni kedvező áron, ha gondoljátok nézzetek szét, mert eléggé csábítóak ezek a csomagolások.
Válogassatok a sok maszk közül! Ide kattintva többet is megtudhatsz a márkáról!

6. Phase Zero folyékony matt rúzs (8ml)




Hát ez egy eszmélet jó folyékony matt rúzs lett. Imádom a sminkeket, rúzsok terén pedig a matt árnyalatú folyékony rúzsokat preferálom. Az ünnepekhez méltón a "Gingerbread" nevű árnyalatot választottam. De még milyen jól döntöttem! Nagyon szép intenzív, jól pigmentált rúzs. Gyorsan megszárad, nem hagy ragacsos érzést maga után, és meglepően tartós ugyanis órákon keresztül sértetlen maradt rajtam még úgy is, hogy ettem és ittam a viselése közben. Nem vettem észre hogy szárítana. Ami elég jó tulajdonság, mert sajnos sok olyan mattra száradó rúzs létezik a piacon ami nem tud hidratálni.
Ami még nagyon tetszik, hogy vegán termék az USA-ból, magas minőségű formulákból lett előállítva.
•parabén mentes
•pálmaolaj mentes
Ezek a szempontok nagyon fontosak, hiszen nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket a termékek, pálma olajat sem, ami azért jó mert így kevesebb állat élőhelyét veszélyezteti a cég!


Szivacsos applikátorral lehet felvinni az ajkakra, szépen precízen lehet vele dolgozni.
Nem csak rúzsokat forgalmaznak ám! Nézzetek szét mennyi minden van a kínálatban.
Ide kattintva pedig több infót megtudhatsz a márkáról! 

7. Vivian Gray Red Christmas tusfürdő gél (100ml)



Szuper könnyű tusoló gél, aminek kellemes az illata. Lágyan habzik és megfelelően tisztítja a bőrt. Nem okoz irritációt és nem szárít. Jöhet egy kis esti kényeztetés? Akkor választhatod őt is az esti rutinoshoz. 
Ha Te is beletennéd a dobozodba, katt ide érte!

8.  Rouge fogfehérítő pen (10ml)






Nagyon praktikus kis cucc ez a fogfehérítő gél. Eléggé rá vagyok kattanva a szájápolásra, ami valljuk be nem akkora probléma ;) Ez egy gél hatású ecsetes végű fehérítő, amit kb 15 percen keresztül kell a fogakon hagyni, hogy aktiválódjon. Érdemes este végezni a műveletet, fogmosás után, hogy semmilyen színező étel/ital, esetleg káros szenvedély (ha van) ne tudjon érintkezni a fogakkal! 
Ide kattintva tudhatsz meg többet róla!

Nagyon imádom a dobozomat, és ajánlom Nektek is, hogy próbáljátok ki! Aránylag elég sok terméket tudtok összeválogatni, amikben biztos nem fogtok csalódni. Nagyon elégedett vagyok a termékekkel. Azért is különleges még a Pick N Dazzle, mivel rengeteg olyan márkához tudtok hozzájutni, amit itthon Magyarországon nem igen lehet beszerezni. Így azon belül, hogy újdonságokat is ki lehet próbálni, még a nemzetközi szállítással, költségekkel sem kell bajlódni, hiszen ahogy már az elején is említettem a Pick N Dazzle ingyenesen szállítja házhoz a személyre szabott dobozodat!


Remélem tetszett a bejegyzés és kedvet kaptál, hogy felfedezd a szépségápolás személyre szabott világát! Béke és szeretet! B.
A dobozt a Pick N Dazzle biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•