Super Spring-Pick N Dazzle•

Köszöntök mindenkit, sziasztok! :) Örülök, hogy itt vagytok, és olvastok, rengeteget számít nekem ezekben a nehéz időkben.

Szerintem sokan vagyunk már úgy, hogy lassan kezd tele lenni az a bizonyos "hócipő". Ez lehet a bezártságtól, a bizonytalanságtól, hogy mi is lesz ezután, hogyan is folytatódik majd az életünk, és még sorolhatnám. Szerintem tudjátok, hogy mire gondolok...

Mivel javarészt eddig is itthon voltam mióta megszületett a kisfiam, nem mondanám 100%-an megterhelőnek a #stayhome-ot, viszont most már kezd nekem is be telni a pohár. Próbálom magunkat lefoglalni, elterelni mindenki figyelmét egy kicsit, illetve elkezdtem még jobban oda figyelni a bőrápolásomra és imádok 'csak úgy, random' sminkelgetni. :D 
Ezért is gondoltam, hogy erre itt a remek indok, hogy akkor megmutassam Nektek az áprilisi Pick N Dazzle boxomat, amit most képzeljétek el, hogy akkora akcióval tudtok megrendelni mint a ház! Nem viccelek, akár 75%-al olcsóbb termékre is bukkanhattok, mint előfizető.


Mivel én pici gyerekkel vagyok itthon, esélytelen hogy ki tudjak mozdulni napközben ebben a káoszban, Gábort pedig hiába is küldeném be egy drogériába, szegény azt sem tudja mi fán terem az hogy szemhéjpúder, vagy arclemosó :,D
Szerintem ilyenkor a legjobb döntés, ha itthon maradok a popómon és online intézem el, úgy ahogy én szeretném, azt választom ami kell és tetszik. Ezt Ti is megtehetitek, főleg így, hogy meghoztak bizonyos korlátozásokat a kijárást illetően.


Még mindig Te választhatod ki a termékeket, vagy a saját személyre szabott szépségprofilod alapján a Pick N Dazzle szakértői, hiszen Ők most sem álltak le a munkával. Köszönjük! <3
Én eléggé rápörögtem ebben a hónapban a sminktermékekre, szerintem előléptetem magam: "sminkeld ki magad a gyerekednek" anyukának. :D (mert rendszerint addigra már le szoktam mosni mire Gábor hazaér a munkából)
Azt el szeretném még mondani, hogy remélem azt tudjátok, hogy a blogbejegyzéseket mindig azért írom, és azért részletezek mindent, hogy Ti minél jobban megismerjétek az adott márka, adott termékét. Ezzel is kedveskedve, vagy inkább segítve Nektek/Titeket, ha esetleg félve tennétek a dobozba egy terméket. Én pedig lehet pont arról az egy sminkről, vagy samponról, esetleg krémről, vagy maszkról írok jellemzést, így jobban megismervén a dolgokat talán könnyebb dolgotok lesz. Persze nem azt mondom, hogy ami nekem beválik az másnak is 'jolly joker', de szerintem jó kiindulási pontnak.


De elég is a süketelésemből, jöjjenek a termékek! :) Most is mint mindig, szeretném legjobb tudásom szerint bemutatni az egyes szépségápolási szereket, hogy több mindent sikerüljön róluk megtudnotok. Hogy esetleg megkönnyítsem a választást is.

MISSHA-Super Seed kék áfonyás habzó arclemosó-150ml

Akik még nem hallottak volna a Missha márkáról, azoknak el szeretném mondani, hogy egy elég ismert és jó koreai bőrápolási márkáról van szó. 



Nos, van ez a 10 lépéses koreai arcápolási rutin. Nem tudom mennyit tudtok róla, nagy vonalakban arról szól, hogy 10 lépésben, 10 arctisztítási illetve arcápolási fázison megy keresztül az arcbőrünk (és a nyak területei is). Az 1. lépés minden esetben az olajos alapú arctisztítás. A 2. lépés pedig a habzó lemosóval történik. Nekem már nagyon esedékes volt beszerezni egy habzó lemosót, ugyanis én egy ideje alkalmazom már ezt a 10 lépésből álló rutint. Abszolút beválik, nem tartom soknak a kozmetikumok számát és a hatóanyagok mennyiségét. Fontos a bőr számára a különböző vitaminok és tápanyagok bevitele, így ezt több termékkel tudom csak véghez vinni.



Ez a tubusos lemosó kezd a kedvencemmé válni. Azt már leszögezném az elején, hogy nagyon keveset kell a tubusból kinyomni, mert szuperül habzik (extra sűrű és puha habzású), így a kis mennyiséget is remekül el lehet oszlatni a teljes arc felületén. Áfonya mag kivonatot tartalmaz ami az illatán is érződik, számomra nagyon kellemes. A sminket is hatékonyan távolítja el, illetve ha alkalmazod a dupla arclemosást, mindenféle maradékot amit az olajos lemosó nem tudott eltávolítani, vagy éppen az olajos lemosó maradványait kell leszedni, akkor számíthatsz rá.
Könnyen oldja a víz, tehát a lemosással sem kell bajlódni. Éreztétek már azt amikor igazán tiszta a bőrötök? Amikor semmi olajos érzet nincs az arcotokon? Brutálisan tiszta arcbőrt eredményez, és titkon ezt reméltem és vártam is tőle. Szerencsére nem volt csalódás!
Nem feszül és húzódik a bőröm utána, ellenben érzem a friss és rugalmas érzést. 



Nem okozott semmiféle allergiás reakciót vagy kiütést, de ebben nem is kételkedtem hiszen összetevői között semmilyen káros anyag nem található meg. Ami a legjobb, hogy állatokon sem tesztelik a termékeiket!!
Nagyon nagyon jó arctisztító, egyszerűen imádom amit nyújt a bőröm számára.
Itt találod meg!

MISSHA-Fátyol maszk, shea vajjal-1 db

Még egy szuper Missha termék, most azonban fátyol maszk formában. A shea vaj már időtlen idők óta a nők egyik csoda fegyvere a bőrápolás terén. Remek bőrpuhító és ápoló tulajdonságairól híres készítmény. Ebben a maszkban pedig extra koncentrátumban találkozhatunk vele.


Puha és közepesen vastag maga a fátyolmaszk. Jó bőven át van itatva cuccal, és a tasakban maradt krémes formulát simán a nyak területeire is fel tudjuk vinni. Kellemes illata van, felhelyezni is végtelenül egyszerű. Kényelmes a viselése. Én 15-20 percig hagytam hatni, hogy bejuthassanak a bőrömbe a megfelelő tápanyagok. Maximális nedvességpótló hatású, bőrpuhító maszk. Nekem nagyon puha, selymes és hidratált lett tőle az arcom. 
Miután levettem, a maradék anyagot ami a bőrünkön még fellelhető, egész nyugodtan bele lehet masszírozni az arc bőrébe. Nem igényel leöblítést, pontosan ez lenne a lényege ezeknek a szérumoknak, amikkel át vannak áztatva a szövetmaszkok. Gazdag hatóanyag tartalommal rendelkeznek ezáltal feltöltik a bőrt élettel.


Nekem nagyon bevált, és biztos vagyok benne, hogy fogok még kipróbálni a Missha-tól maszkokat. Ti is szeretni fogjátok! :)

KUESHI-99% tiszta Aloe Vera gél-250ml

Lehet, hogy emlékeztek (ha régebb óta olvastok), hogy odáig vagyok az Aloe Vera jótékony hatásaiért. Régebben már megosztottam Veletek, hogy akkoriban mikor megismerkedtem az Aloe-val magát a növényt hasznosítottam fel, de idővel rájöttem, hogy sajnos kivitelezhetetlen állandóan új növényt beszerezni, illetve megvárni, hogy kifejlődjön maga a növény. Így ismerkedtem meg az olyan termékekkel amik valóban az Aloe leveleiből kinyert tiszta gélt tartalmazzák.


A Kueshi-től most végre megtaláltam ilyen jó nagy kiszerelésben a 99%-ban tiszta gélemet. Én nem csak magamnak választottam ezt a terméket, hanem az egész család számára. Ugyanis Gábornak a leégett arcát kenem minden évben már tavasztól kezdődően (munkájából kifolyólag sokat van a napon), kisfiamnak pedig alapból szoktam a kis lábát, karját, főleg a térd és a könyök területein ahol neki is kiszárad a bőre. Illetve nyáron ha beszabadul a lakásba egy szúnyog hadsereg, akkor a csípések ellen is hatásosan bevethető csodaszer. 

De szoktam még pattanások után maradt sebek/hegek kezelésére is használni. A száraz, viszkető, irritált bőrt szinte azonnal nyugtatja, hidratálja, ehhez kétség sem fér! Hamar beszívódik, nem hagy ragacsos nyomot, és extra puha bőrt eredményez. Illata nincs, és én különösen szeretem ha egy Aloe gél illatanyag mentes, mert így tudom, hogy semmilyen adalékanyagot nem pakoltak bele. Alapból természetes maga a termék és állatokon sem tesztelnek, ami szintén nagyon fontos!


A pumpás adagoló feje pedig nagyon praktikus és egyszerű használatot biztosít, valamint higiéniai szempontból sem utolsó. Nagyon szuper ez a géles ápoló, mindenképpen alapdarabja a kencéim tárházának.

MISS KAY-Pastel Perfect-25ml

Egy újabb mesés illat a Miss Kay-tól. Nem rég írtam már ezekről a kis parfikról, hogy minden egyes illat egy történetet mesél el, egy bizonyos illatkategóriába tartozik, egy hangulatot hoz el számunkra.
Eddig egy igazán cosy illatot birtokoltam a márkától, de úgy voltam vele, mivel jön a nyár be kéne újítani valami gyümisebb finomságot.




'Pastel Perfect' névre hallgat ez az illat. Számomra igazán vidám, friss, gyümölcsös, édeskés, barackos-krémes nyárias illat, el tudom képzelni vele magam egy kellemes nyári napon. Tetszik az illata, tényleg nagyon finom.
Illatjegyei:
•málna
•barack
•citrusos jegyek
•vízi jázmin
•pézsma
•vanília
•szantálfa
Fiatalos és pimasz, csajos és bájos. 


Nagyon megszerettem a Miss Kay illatokat, mert tényleg mindegyik (igaz még csak kettő illatot ismerek) egy történetet mesél el. Valamint a külső csomagolás is annyira cuki, szinte olyan mintha folyna le róla egy pink krém (mintha egy fagyi olvadozna).

TEEEZ-Desert Glow, kompakt púder-7g

Ezt a kollekciót a sivatagi színek és hangulatok ihlették. Tökéletes az esti megjelenés de akár a nappali visszafogottság megalkotásához is. De most nézzük is meg ezt a szépséges kompakt púdert.


A három árnyalat közül én a 'Beige Rose' nevű púdert választottam. Picit rózsaszínes a színe, épp hogy csak egy kevés kell belőle a remek fixáláshoz. Kellemes az illata, igazi jojoba mag olajat tartalmaz a puha textúrájú púder. Könnyen fel lehet vinni a bőrre akár púder ecsettel, akár szivaccsal, vagy púder pamaccsal. Szuperül fixálja a sminket, illetve mattítja is a végeredményt.


A belső fedélben található egy sminktükör is, ami eléggé megkönnyíti a használatát ha pl olyan helyen tartózkodunk ahol nem láthatjuk magunkat. Szeretem az ilyen kompakt kialakításokat. És még egy jó hír, bőven belefér a saját púder pamacsunk is, hogy tényleg bárhová magunkkal vihessük.


Nekem nagyon tetszik, és még a designja is hiszen a külső fedele úgy van kialakítva mintha egy sivatagi dűne buckája cikázna a felületén.Szerintem eléggé különleges darab.

TEEEZ-Desert Glow, csillogó szemkihúzó ceruza-0.3g

Egy kis csillogás mindig kell, és ezekben a különleges szemkihúzókban ez vissza is köszön. 5 csodás színben érhető el, én az 'Oh My Amethyst' nevű kihúzót választottam ami egy mélyebb lila szín.


Nagyon puha a kihúzó festék, nem karcolja a szemhéjat és szépen fog. Nem kell rányomni a szemhéjra. Apróbb csillámok találhatók meg még benne amik látszódnak is miután kihúztuk a szemünket vele. Igazán gyönyörű ez a mély lila árnyalat. 45 másodperc alatt teljesen megszárad, és a legjobb, hogy vízálló, tehát az időjárásnak is ellenáll ha esetleg egy nyári zápor vesz minket célba. (Azt hiszem ezt most elképzeltem és milyen jó érzés lenne most ha csak elkapna az a zápor...persze a szemsminkem megúszná ;))


Lehet tekerni a fejet, így lehet adagolni a kívánt hosszúságot. Ha esetleg füstösebb árnyalást tervezel vele, arra is van lehetőség, ugyanis a másik végén van egy gumis satír, amivel szépen el lehet dolgozni/satírozni magát a festést. És még mindig nincs vége az extráknak, hiszen ha ezt a satírt levesszük a ceruza végéről, egy beépített hegyezőt is találunk benne, amivel akár extra hegyesre is kialakíthatjuk a ceruza végét.



Tényleg szuper tartós és vízálló, nem volt azért olyan könnyű lemosni. Nagyon szép a színe is.

TEEEZ-Sugar Rush, Spectrum of Stars szemhéjpúder-2g

Kezdeném azzal, hogy nagyon cuki ennek a szemhéjpúdernek a design-ja. Gömb formájú és tükröződik a külső arany borítása. Szóval engem is felfedezhettek egy-egy képen :D



Összesen 18 színben érhető el a Teeez-től a Spectrum of Stars kollekcióból ez a gömb alakú szemhéjpúder. Én a 'Minty Haze' nevű menta zöld árnyalatot választottam. Brutálisan szép, magasfényű és intenzív. Nagyon szépen lehet vele dolgozni, szuperül tapad, nem porzik le és eléggé tartós is. Nem ül bele a szem ráncaiba. Én bázissal használtam és így még tartósabb és szebb fénye lett.




Nem irritálta a szemeimet, hiszen hozzáadott argán olajat is tartalmaz, ami hidratálja és táplálja a szem vékony bőrét.
Nagyon puha maga a púder, könnyű felvinni az ecsetre belőle, nem kell kapirgálni a festék felületét. 


Készítettem is egyébként egy tavaszi sminket a termékekkel, ha érdekel, kattints ide!



Nagyon megszerettem ezt a különleges szemhéjpúdert, és ha tehetitek szerezzetek be belőle egy csodás árnyalatot.
Itt megtalálod!

TEEEZ-La Isla Chique, Love Triangle matt rúzs-2g

Nem ismételném önmagam azzal, hogy imádom a matt rúzsokat. Szinte minden árnyalatban jöhet, de amit inkább idén tavasszal jobban kedvelek, azok a mély pinkes, lilás beütésű árnyalatok.


Ez az 'Uptown' nevű árnyalat, ami pont telitalálat már amit az imént körbelőttem, hogy milyen árnyalatok jönnek be igazán. 
Annyira finom az illata, és extrém módon hidratál, nagyon krémes/bársonyos a textúrája, egyszerű vele dolgozni. A pigmentáltságával is hihetetlenül meg vagyok elégedve, remekül fog már egy rétegben is.



A csomagolása is nagyon megnyerő, egy vékonyabb, elegánsabb külsővel rendelkezik. Tetszik ez az 'urban style' amit képvisel. A videóban őt használtam a sminkelés végén. Nagyon könnyen siklik az ajkakon, kellemes a használata. Matt finish-t biztosít, sokáig fennmarad.


Gyönyörű a színe is, igazán elnyerte a tetszésemet ez a termék is. Ezzel együtt összesen 7 csodaszép és intenzív matt színben érhető el. Nézzétek meg mindenképp, és tegyetek egy próbát.

MISS COP-Glow Primer, fénylő smink alap/bázis-12.8ml

Jöjjenek a kedvelt Miss Cop termékek. Tudjátok, hogy már egy párszor bizonyítottak ennek a márkának a termékei, hogy mennyire jók is valójában. Most is bizalmat szavaztam neki, és landolt is a dobozban ez a kis fénylő primer. Na de mit is tud? Nézzük meg.


Ott szeretném kezdeni, hogy első körben én eddig csak géles állagú primert használtam, azt is csak kevés ideig, így nagyon viszonyítási alapom sem volt, hogy milyen lehet egy krémes állagú smink bázis. Kellemes illattal rendelkezik, fehér színű, krémes/lágy állagú. A vékonyított adagoló fejen keresztül jól ki lehet a tubusból nyerni a megfelelő mennyiséget. Én nem nyomok belőle sokat, talán olyan 2 kisebb borsónyi mennyiség bőven elég az egész arcom eloszlatására.


Könnyen el is lehet dolgozni, lágyan bele lehet masszírozni az arc bőrébe, nem színezi el. Igazán finom tapintásúvá válik a bőr, enyhén csillogó "glowy" hatása van. Nem csomósodik, és azt is észrevettem, hogy egyenletessé teszi a bőr felületét. E-vitamin hozzáadásával készült, tehát még táplálja is a sminkelni kívánt arcfelszínt. 


Nagyon örülök, hogy kipróbáltam, mert nagyon tetszik és biztosan minden sminkelés előtt használni fogok bázist, mert sokkal szebben mutat rajta az alapozó. Egyenletesebben el lehet dolgozni. Szuper kis kence...hogy én eddig miért nem ismertem? :D

MISS COP-Pearl (gyöngyházfényű) szemhéjpúder bázis-9ml

Na és akkor jön a nagy igazság rólam és a szemhéj alappal kapcsolatban. Soha, de soha nem használtam szemhéjpúder alá való primert. Nem is tudom miért, talán nem hittem abban, hogy majd ettől szebben fest egy szemhéjpúder. De milyen buta is voltam és tudatlan. Nem is emlékszem, hogy most mégis miért adtam be a derekam, lehetséges, hogy a sok sminkes videó csekkolás hatására kedvet kaptam én is, hogy leteszteljek egy szemhéj bázist. És milyen jól tettem.


Én ezt ilyen aranyló árnyalatúnak látom és gyönyörű gyöngyházfényűnek. Egy kevéssel kezdtem, felvittem az ecsetemre és úgy dolgoztam el legelső alkalommal. Krémes a textúrája, és még annál is kevesebb mennyiség elég belőle mint amit első próbálkozásra használtam. És arra a következtetésre jutottam, hogy ujjbeggyel eldolgozva a legegyszerűbb felvinni. Maximum az ecsettel csak előkészítem a terepet.



Ennek a tubuskának is hosszított adagoló feje van, így vékonyan lehet belőle nyomni a terméket. Tényleg egy parányi mennyiség elég, szépen beleütögetős mozdulatokkal vagy óvatos simításokkal szépen el lehet dolgozni. Miután elkentem, megmarad a gyöngyház fénye, és az enyhe aranyló árnyalat. De ez egyáltalán nem befolyásolja majd a szemhéjpúder mivoltját, mert kipróbáltam matt és fénylő púderekkel is és nem változtatott rajta. Viszont észrevettem, hogy tényleg szebben mutat a festék ha van alatta primer. Intenzívebb a színe és jobban is tapad a szemhéjra. Örök hála annak aki kitalálta!


Szuper az biztos. Mostantól mindig használni fogok a szemhéjpúder alá primert. Ha megtetszett akkor:

PHASE ZERO-Lip topper, ragyogó szájfény-8ml

Végül de nem utolsó sorban következzen a másik nagy kedvenc smink márkám, a Phase Zero-tól ez a magasfényű csoda szájfény.


Teljesen másnak képzeltem el mint amilyen valójában, de ezt nem rossz értelemben mondom. Erre mondják, hogy kellemes csalódás. Gyönyörű rosegold színű, 'Prosecco Kiss' névre hallgat. Kellemes illata van, krémes textúrája, és hiperpigmentált magas fénye. Igazi metál hatás. Alapként de fedő rétegként is remekül mutat, simán fel tud dobni egy egyszerű színű rúzst is. Nem ragacsos, tehát nem olyan mint az átlag szájfények. Gyorsan meg is szárad, és tényleg csoda fénye van.



Hasonlóan a többi Phase Zero termékhez amikkel már találkoztam, neki is szivacsos applikátor feje van amivel könnyedén fel lehet vinni a festéket az ajkakra. Tartós is és nem mászik el. Szépen a helyén marad. Nekem nem szárította ki a szám bőrét, de mindig használok ajakápolót, ha kifestem az ajkaimat. Nálam ez egyfajta szokássá nőtte ki magát, mert alapjáraton nagyon ki tud száradni a szám, és most sajnos megint egy ilyen időszakomat élem. Valamikor pihe-puha, de sokszor száraz, hiába ápolom. Viszont azt észrevettem, hogy ez általában a nude árnyalatú rúzsoknál látszik minimálisan, ha olyan színt kenek fel ami kissé vagy nagyon elszínezi a számat, azoknál nem annyira észrevehető.


Nekem bevált ez a kis metálos csoda, szerintem néha sziporkázhatnak az ajkaink is valami extra csillogós árnyalatban. Nézzétek meg a többi Phase Zero terméket is.

Valamint a szokásos termékminta adagomat is megkaptam a box-ba, amivel Titeket is megajándékoz a cég, ha rendeltek tőlük. Így könnyebb a választás, hiszen ki lehet próbálni a minták által azt az adott terméket. De volt már, hogy kaptam kis csokikát is, igazi Lindt svájci csokoládét. :)


Menjetek a Pick N Dazzle oldalára, mert most hatalmas akcióval vár Benneteket, amit az elején is írtam, akár 75%-al olcsóbban juthattok hozzá bizonyos termékekhez ha előfizettek a saját személyes szépség dobozotokra. Amúgy is folyamatos kedvezményekkel kedveskednek mindig. Érdemes most kihasználni a 75%-os akciót! 

Köszönöm a Pick N Dazzle-nek a lehetőséget és a közös munkát. Mindig elkápráztatnak csodás termékeikkel. Én még nem csalódtam egyik kozmetikumukban sem amit kínálnak az internetes platformunkon.♥

Remélem meghoztam a kedveteket, hogy kipróbáljatok egy saját, személyre szabott szépség utazást a Pick N Dazzle-el. Köszönöm, hogy olvastatok, hogy itt voltatok!
Béke és szeretet! B. 
A termékeket a Pick N Dazzle biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•