Pastel magic-Annabelle Minerals•

Sziasztok, köszöntelek Titeket itt nálam! Ma az Annabelle Minerals ásványi szemhéjpúderekre fogok fókuszálni, és remélem meghozom a kedveteket egy pasztell árnyaltú sminkhez is.

Régebben már írtam Nektek az Annabelle Minerals csoda ásványi alapú sminkekről, ha nem olvastátok akkor itt megtehetitek. Októberben a Halloween volt a középpontban, most azonban a tavasz kapja a főszerepet, így egy tavaszi hangulatú sminkkel is készültem.


Még mindig nagy rajongást mutatok ezekért a vegán, ásványi alapú természetes összetevőkből készült púderekért. Hiszen azon felül, hogy magasan pigmentált sminktermékekről van szó, még fehér agyaggal és selyemmel is dúsítva vannak, mika felhasználásával, ami az extra fényességért felelős. Ásványi anyag tartalmának köszönhetően pedig ragyognak ezek a szemhéjpúderek mint egy igazgyöngy.
Nézzetek szét az Annabelle Minerals oldalán, mert nem csak szemhéjpúdereket találtok, de ásványi alapozókat, korrektorokat, pirosítókat, highlightereket, szemöldök terméket, és ecseteket, sminkszivacsokat is. Valamint a környezet tudatosság jegyében a mosható sminkeltávolító korongot is be tudjátok szerezni, amiről lentebb majd bővebben is írok.



LILAC-ásványi szemhéjpúder-

A lila az egyik kedvenc színem, ezért nagyon izgatott voltam mikor kipróbáltam ezt a szemhéjpúdert. A textúrája bársonyosan puha, és igazán könnyű használni.



Picit szórtam belőle a kupakba, majd egy lapos fejű ecsettel kezdtem felvinni a szemhéjamra. Szép intenzív színe van, egyből tapad és nem porzik le a szem alatti részekre. Csillog is ami annyira különlegessé teszi ezt a púdert. Nem csomósodik össze a szem redőiben és eléggé tartós is, mert nem kenődött el, a helyén maradt órákon keresztül.
Természetes összetevői révén nem irritálja a szemeimet, tehát akinek érzékenyek a szemei a festékekre, bátran használhatja ezeket a szemhéjpúdereket. Alkotóelemi közt a természetes mika is fellelhető ami felelős a csillogásért, kaolin és selyem púder is alkotja, amitől a bársonyosságát kapja.



Nedves ecsettel is fel lehet kenni a szemünkre, akkor még intenzívebbé válnak az alapból jól pigmentált termékek. 
Praktikusnak tartom ezt a tégelyes kialakítást is, hiszen ha a záró fedelet elforgatjuk, csak akkor tudjuk "kiönteni" a kis lyukakon keresztül a szemhéjport. Ezt bármikor biztonságosan vissza tudjuk zárni, így biztosan nem fog potyogni a tégelyből a festék. 
Imádom, hihetetlenül lágy és kellemes szín.
Itt megtalálod!

LOLLIPOP-ásványi szemhéjpúder-

A másik igazán kedves szín ami érkezett hozzám a 'Lollipop' nevű ásványi szemhéjpúder. Szintén egy lilás árnyalat, de inkább a pasztell árnyalatok csoportjába tartozik. Ugyanúgy mint az előző terméknél, ez a púder is csodásan puha és intenzíven pigmentált.


Nem potyog le és jól ragaszkodik. Lehet, hogy különösen hangzik mivel teljesen por állagúak, nincsenek préselve mint a nagy átlag. De szerintem pont ennek a szabad poros állagának köszönheti tartósságát. Nekem nagyon bevált és imádom ezeket a púdereket használni.
Aránylag gazdaságos a kiszerelése is, hiszen sokáig elég, megéri beruházni rájuk akár több színben is. Biztos nem fogsz benne csalódni, hiszen ezek minőségi termékek.


Egyébként most az idei év Cosmo Beauty Awards jelöltjei közt is fellelhető néhány Annabelle Minerals termék, ha szeretnétek szavazni rájuk ide kattintva megtehetitek. Én már szavaztam, úgy emlékszem alapozó, pirosító, highlighter és szemöldök termék kategóriában is jelölték. 
Na de vissza térve ez a szín számomra nagyon babás, lágy és visszafogott. Swatchban is megmutatom illetve készítettem egy tavaszi make-up-ot is velük.






Ha pedig érdekel, hogyan készítettem el ezt a sminket, akkor kattints ide! :)

-Mosható arctisztító korong-

Istenem, hogy ez milyen szuper ötlet. Az Annabelle Minerals törekszik a környezetünk védelmére, ezért ezek az extra puha szőrmés lemosó korongok nagyon praktikusak és hasznosak, hiszen használat után csak kimosom és másnap már használhatom is. Ezzel kímélem a környezetem is. Rengeteget spórolhatok ha lecserélem az eldobható, egyszer használatos vatta korongokat.


A színéért plusz pont jár neki, hiszen lilaaaaa. :) Extra puha, nagyon kíméletesen lehet vele tisztítani az arcot. Nem irritál, nem szúr, szuper anyagból készült. 
Mindenképpen megéri váltani szerintem egy ilyen korongra.


Remélem Nektek is tetszenek ezek a dolgok és kedvet kaptatok az Annabelle Minerals sminktermékeihez. Nagyszerű a kínálat, sok minden található náluk, kellékek is. Igazán megéri megnézni az oldalt.

Szeretném megköszönni az Annabelle Minerals Csapatának, hogy ismét lehetőséget kaphattam és kipróbálhattam ezt a két szuper színt, illetve azt is, hogy megismerkedhettem ezzel a finom puha sminklemosó koronggal.
Azt se feledjétek, hogy ezekben a nehéz időkben is van lehetőség az online rendelésre, ugyanis az Annabelle Minerals-nál nem állt meg az élet! ♥

Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést, reménykedem benne, hogy tetszett, és kaptatok ötleteket, inspirációkat.
Béke és szeretet! B.
A termékeket az Annabelle Minerals biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•