Avon so fresh-Április•

Hihetetlenül friss és üde az áprilisi Avon újdonságainak palettája. Tavaszias pasztell árnyalatú szemhéjpúder, menta színű lakk, és egy igazán csajos illat is érkezett hozzám.

Ha kíváncsiak vagytok a következő három újdonságra, akkor tartsatok velem, mert megszeretném mutatni Nektek. :)



Mielőtt még belekezdenék, szeretném elmesélni, hogy az Avon ezekben a nehéz időkben is próbálja a maximumot nyújtani vásárlói felé. A rendelt termékeket szigorú előírásoknak megfelelően és a higiénés követelményekhez mérten csomagolja ügyfelei számára! 
#figyeljünkegymásra #együttazavontanácsadónőkért #együttavásárlókért

Köszönjük!♥

AVON TRUE-Négyes szemhéjpúder paletta-5g (modern glow)

Eszméletlenül vidám, vibráló és kedves színeket tartalmaz ez a szemhéjpúder paletta. A két mostani kedvenc árnyalatom az ami megfogott benne a menta zöld és a pasztell lila, viszont meglepő módon a barnás/nude szemhéjpúderekben is van egy kis csavar.


A 'modern glow' fantázianévre hallgató paletta, alapjáraton eléggé jól harmonizáló színeket tartalmaz. Picit kagylóhéj effektusos púderek, amik csodásan megcsillannak a napsugarak érintkezésével. Nagyon szép kellemes lágy tónusúak, elég szépen fognak. Jól tapadnak a színek és nem poroznak le. A barnás/nude árnyalatoknak van egy pici lilás metálos beütésük amitől olyan különlegessé válik ez a két szín. Ezzel a színkompozícióval és egy narancsos/korallos összeállítással bővül az Avon True négyes szemhéjpúder paletták sokasága. Ugyanis rengeteg egymással jól összekombinálható verzió található meg. Nagyon nagyon imádom, mivel ezek a pasztell árnyalatok vagy fagyi színek, ki hogy hívja őket, totális vidámságot és üdeséget kölcsönöznek akár egy alap sminknek, vagy a kísérletezni vágyóknak.  Tartozik a palettához még egy teljes fedelet befedő tükör és egy kétvégű applikátor is, aminek az egyik vége keskenyebb, hogy még könnyebben lehessen felvinni a festéket akár a szemzugba vagy a nehezen elérhető helyekre.
Készítettem egy swatch-ot is, hogy lássátok illetve egy üde kis tavaszi sminket is a palettával.





Ha érdekel hogyan készült a smink ITT megtalálod! :)
További szín összeállításokban is elérhető a négyes szemhéjpúder, csodáljátok meg és válasszátok ki azt amelyik hozzátok a legközelebb áll. Katt érte! 

AVON-gél hatású körömlakk-10ml (freshly minted)

Húha! Nagyon imádom ezeket a lakkokat, régebbről van még nekem egy pinkes/barackos picit csillogó és egy mélybordó lakkom amiket nagyon szeretek, ezért tudtam ez is főnyeremény lesz. A 'freshly minted' nevű mentazöld színű lakkot választottam, a tavasz jegyében (és a szemhéjpúder paletta miatt is :P) és mennyire szép élénk és fényes! 


Szuperül lehet dolgozni a precíziós ecsettel. Nem csíkoz, és nincs vizes (áttetsző) hatása. Ami a legjobb ezekben a lakkokban, hogy hasonlóan jól pigmentáltak mint az igazi gél lakkok, csak jelen esetben nincs szükség UV-s szárító LED fényre. De a hatás mégis abban egyezik, hogy gyönyörű fényes lesz a felülete és csodásan pigmentált színekben fognak pompázni a körmeid.
Bevallom, ezen az árnyalaton kívül még van egy pár szín ami nagyon tetszik, összesen 26 db nagyon szép és különleges színben érhető el!
És képzeljétek, ezek a lakkok nem roncsolják a köröm felületét, ugyanis nem tartalmaznak káros anyagokat mint pl. a toluol, vagy a formaldehid, formaldehidgyanta, kámfor vagy a lakkok nagy többségéhez hozzáadott dibutil-ftalát (DBP) ami a lakk fényességéért felelős kémiai vegyület.
Tehát még egy plusz pontot érdemel csodás Avon gel shine lakkunk. :)


Én 2 rétegben vittem fel a lakkot a körmeimre és szerintem csoda a fedése és a pigmentáltsága, na meg a fényességéről már ne is beszéljünk. Imádom! Igazi fagyi szín ;) 
Továbbá ugyanúgy eltávolítható hagyományos körömlakk lemosóval, nem igényel speciális oldatot vagy bármilyen súlyos szert. Eléggé tartósnak mondanám, pedig azóta hogy felkentem még takarítottam, mosogattam és főztem is benne. A gyakori kézmosásokat pedig már nem is számítottam bele. :D Viszonylag gyorsan szárad, ezért úgymond érdemes haladni amikor eloszlatjuk a köröm felületén. Ezt onnan is lehet látni, hogy sűrű az állaga. A két réteg között kb 10 percet azért vártam. És a végeredmény nekem nagyon tetszik.
Nézzétek milyen szép:



Ha Nektek is megtetszett, amit nem kétlek, akkor nézzétek meg a többi színt is, válasszátok ki amelyik igazán illik hozzátok. Katt érte!

AVON-Surreal Utopia kölni- 75ml (EDT)

Ó te jó ég! Mennyei gyümölcsös tavaszi, friss illat. A leírás szerint az álmodozó nők illata, akik szeretnek egy kicsit elkalandozni a valóságból egy képzelt utópikus világba. Teljesen engem jellemez, én hajlamos vagyok álmodozni egy más világról, egy képzelt saját magam alkotta világról. Ez az illat totálisan megtestesíti ezt a képet.


Illatjegyek:
•fekete ribiszke
•vaníliavirág
•vanília
Gyümölcsös-orientális-fás illatkategória.


Nekem még egy picit "papiruszos" beütéssel is bír, szerintem ez a fás jegyeknek köszönhető. Nagyon tetszik, igazi tavaszi illat lett. Maga az üveg kialakítása is szép, miszerint felül matt fehér a színezése és ahogy egyre bővül, kerekedik az üveg alja, láthatóvá válik egy mályvás lilás rész, ami igazából a folyadék színét adja vissza.
Könnyed EDT (Eau De Toilette) ami tudjuk nem olyan markáns mint az EDP (Eau De Parfum) de szerintem pont ettől olyan lágy és finom, hogy nem tömény.
Ennek ellenére intenzív az illata és nem illan el olyan gyorsan.


Ajánlom mindenkinek aki finom, könnyed virágos illatra vágyik és szeret kicsit kizökkenni a mindennapok forgatagából. Katt érte!


Ismételten szuperek az Avon újdonságai és most sem csalódtam egyik termékben sem, ahogy ez lenni szokott! Tehát teljes szívemből merem ajánlani akár ezeket, akár más dekorkozmetikai, tisztálkodási, vagy illatszeres termékeiket. De ennél több minden is megtalálható ám az Avonnál ;) Böngésszetek az avon.hu oldalon és biztos találni fogtok valami számotokra különleges terméket.
Én pedig hálásan köszönöm a lehetőséget és a termékeket! :)

Remélem tetszettek a tavaszi újdonságok, és kedvet kaptatok valamihez!
Béke és szeretet! B.
A termékeket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•