Artistry Studio -Parisian Style Edition•

Nem is olyan régen fedeztem fel az Artistry márkát, talán olyan fél éve, hogy először hallottam róla. Már első perctől kezdve elkezdett érdekelni és tetszeni maga a cég filozófiája és a termékek nagyszerűsége.

Ma egy számomra különleges szemhéjpúder paletta bemutatását hozom el Nektek, amely megdobogtatta a szívem, kedves és üde, bájos és csajos színeivel.

A palettát (és még sok más Artistry terméket) nem csak a hivatalos márka boltban tudjátok beszerezni, hanem az ezzel a márkával foglalkozó Instagram profil által is: @arty_cosm 
Üzenetben, vagy e-mail levelezőrendszeren keresztül. 


Aki még nem ismerné esetleg a márkát vagy hasonlóan hozzám nem rég ismerkedik vele, azoknak szeretnék néhány szuper kis ismertetőt átadni, ezáltal remélhetőleg kicsit jobban informáltabbak lesztek és szimpatikusabbá válik a márka (bár utóbbi szerintem nem okoz problémát, hiszen pl. a Parisian Style Edition szuper kis illusztrációkkal ellátott termékei már csak a külsőségekkel megfogják az ember fantáziáját.)
Képzeljétek el, hogy az Artistry olyannyira világszínvonalú prémium minőségű bőrápolási márka, hogy beletartozik a világ 10 vezető legnagyobb forgalmú cégeinek sorába. Ez azt jelenti, hogy megelőzi a Lancome-ot és az Estée Lauder-t is. 
Az összes forgalomba bocsátott termékük, itt gondolok a bőrápolási vagy akár a dekorkozmetikai termékekre, teljesen hipoallergének és bőrbarát összetevőkből épülnek fel, nem tesztelnek állatokon, és a felhasznált alapanyagok mind organikus összetételűek. Most vegyük alapul példának ezt a palettát, a színeket gyümölcssavakból állítják elő. Annyira érdekes és szinte ilyenről még soha nem is hallottam, de szerintem sokan vagyunk még így. :)


Még annyit a márkáról, hogy 2017 óta világelsők ránctalanításban, ehhez egy gépet is a piacra dobtak amivel otthon biztonságosan lehet ránctalanítani mesterszinten (dermasonic gép)
Illetve az amerikai szépségkirálynő választásnak az egyik hivatalos szponzora jelenleg is.
Több száz terméket kínálnak eladásra mindenféle problémákra akár bőrápolás szinten, különböző krémeket, arcápolási szereket. És itt vannak még a sminkek is, alapozók, rúzsok stb.
Nekem még szimpatikusabbá vált most ez a márka hiszen kipróbálhattam ezt a csodás szemhéjpúder palettát tőlük.

ARTISTRY STUDIO-Parisian Style Edition szemhéjpúder paletta-4g (La Palette Macarons)


Szeretném a design-al és a csomagolással kezdeni a bemutatást, mert annyira megfogott benne az, hogy milyen szép rajzokkal vannak ellátva ezek a kiadású termékek.
Ugyanis a 'Parisian Style' kiadásnak nem csak ez a palettája jelent meg, hanem több színkompozíció is, valamint rúzsok, szemöldök formázók, arc-és ajakduók, de még csillámló testzselék illetve smink fixáló spray-k is. 
Ami számomra még különlegessé teszi a külső design-t, csomagolást az Adoile Day szuper aranyos illusztrációi. (ha rákattintotok a névre, az Instagram profilján találjátok magatokat) 
És akkor szerintem nem csigázlak tovább Benneteket, jöjjön a paletta bemutatása.



6 meseszép színt tartalmaz a paletta, amik számomra igazi cukorka/pasztell árnyalatok. Így hogy már benne vagyunk a tavaszban és közeledik a nyár, nekem még kedvesebbé válnak ezek a vidám élénk színek. Én úgy tapasztaltam, hogy a menta és a kék árnyalatok majdnem teljesen mattok, viszont picit fényesnek is látom. A többi picit gyöngyházfényű/kagylós beütésű. Remekül keverhető, összedolgozható, egymáshoz szuperül harmonizáló színek foglalnak helyet a 'La Palette Macarons' nevű változatban.


Nagyon szépen pigmentált, pihe-puha festékek. Nem kell őket felkarcolni vagy felkapirgálni, hogy valami az ecsetre jusson. Felvitel után szépen tapad, nem porzik le és nem ül bele a szemhéj ráncaiba.
Nekem nem irritálta a szememet sem. Mivel most kevesebbet vagyunk a szabadban, így itthon tudtam kipróbálni, és azt tapasztaltam, hogy igen tartós. Reggel készítettem vele egy sminket, amit aztán egész nap magamon hagytam. 
Tartozik a palettához egy teljes belső fedelet befedő tükör, és egy két végű applikátor is, aminek az egyik vége puha szivacsos, a másik pedig egy szintén puha ecsetes rész.


Készítettem egy swatch-ot és egy videó szösszenetet, hogy feltéve is lássátok a színeket és a pigmentáltságát. (bár sajnos fotón, vagy kamerán sok esetben nem úgy jön vissza minden ahogy azt élőben látja az ember)



Nagyon megszerettem ezt a palettát és igazán csodás színekkel tudom magam pingálni általa.
Köszönöm a @arty_cosm Vezetőjének, hogy kipróbálhattam ezt a csodát a márkától, csak ajánlani tudom Nektek is. És ebből már lehet következtetni, hogy bizonyára a többi világvezető termékük is kiemelkedően jó lehet.

Remélem tetszett a bejegyzés, és kedvet kaptatok ehhez a márkához.
Béke és szeretet! B.

A terméket az arty_cosm Instagram oldal biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•