Avon-Magix Shine & Oil control•

Sziasztok! A mai bejegyzésben kicsit bővebben szó lesz egy nagyszerű primerről, ami az Avon tárházából érhető el.

Nekem kimondottan olyan a bőr típusom, hogy nem csak alapesetben, de smink alatt is hajlamos a kifényesedésre. Számos terméket kipróbáltam már, hogy megelőzzem ezt a problémát, eddig bevallom egy termék vált be számomra ami egy hidratáló krém.

Viszont egy arckrém sajnos nem mindig tud megfelelő alapot biztosítani a sminkünk számára, így kíváncsian és izgatottan próbáltam ki ezt a bázist, ami a 'Magix Shine & Oil control' nevet viseli az Avon-tól.


Ez egy mattító primer. Ha viszont száraz bőrrel rendelkezel, próbáld ki a párját a Magix primernek ami egy hidratáló verzió a márkától. De most vegyük górcső alá az én kis szépséges bázisomat. :)

AVON-Magix Shine & Oil control primer-30ml

Nem olyan régóta fedeztem fel, hogy mennyire hasznosak tudnak lenni a smink bázisok. Számomra az egyik fő szempont, hogy tartóssá tegyem a sminkem, hiszen majdnem mindennap kifestem magam, a másik tényező ami még igen előnyös lenne, az az, hogy ne fényesedjen át az alapozón keresztül a bőröm. Ennek elérése érdekében használom ezt a primert.


Kezdeném a külső csomagolással, a design-al ami nekem nagyon tetszik, olyan cuki pink és matt a tubusa. Kis extrának a 'magix' felírat csillogós betűkkel lett felapplikálva.
 Igen egyszerű a használata, és nem is kell belőle nagy mennyiség, hogy a teljes arcfelületen el tudjuk oszlatni. Nekem kb. 2 kisebb borsónyi mennyiség elég szokott lenni.


Könnyű textúrájú fehér krémszerű anyagról van szó, amelyet könnyedén lehet kenni, közben bársonyos hatással szívódik be a bőrbe. Érdemes megvárni azt az  1-2 percet míg teljesen beitta a bőr.


Jártam már úgy primerrel, hogy nem vártam meg ennek a folyamatnak a végét, és mikor próbáltam eldolgozni rajta az alapozót, sajnos csomókban elkezdett leválni. Ennél a primernél ilyet szerencsére nem tapasztaltam, de mindenképpen megvárom a teljes beszívódást. Biztos ami biztos alapon. :)
Kellemes lágy illata van, ami később, használat után egyáltalán nem lesz érezhető a bőrön.
Csodás alapot biztosít, segít a faggyútermelés normalizálásában és így láthatóan szünteti meg a kifényesedést. Sőt, hosszabb távú viselésével, sem fenyeget ez a kockázat. Szépen meggátolja az olaj kiülését az arcra.


Láthatóan simítja ki az apróbb ráncokat és pórusokat, ezáltal egységesebb bőrképet adva, valamint a bőrhibáknak is gátat szab. Eldolgozás közben sem csomósodik össze, így szépen gyorsan be is szívja a bőr. Nem marad ragacsos érzet, csak a pihe-puha bababőr.
Nagyon szépen terül el rajta mindenféle alapozó, a kíváncsiság kedvéért 3 típusú alapozóval teszteltem, folyékonnyal, krémes és por állagú termékekkel is kompatibilis. Szóval nekem nagyon elnyerte a tetszésemet és igazán megkedveltem.
Tökéletesen azt hozza ez a termék amit elvárunk tőle, ajánlom ha Neked is olajos a bőröd és szeretnéd háttérbe szorítani ezt a kellemetlen tulajdonságot. Természetesen sokat segíthet még az olyan arcápolási rutin kialakítása ami a bőrtípushoz illik.
-További termékinformáció és beszerzési lehetőség-


Köszönöm szépen az Avon-nak a lehetőséget és a csodás terméket is, nekem nagyon bevált. Ha esetleg az arcápolási rutinodhoz, vagy a 'daily make-up'-hoz keresel termékeket, akkor az avon.hu oldalon mindent megtalálsz hozzá! Valamint lesd meg ennek a primernek a másik változatát , amely segít mélyen hidratálni a bőröd. Fentebb linkeltem is! :)


Köszönöm szépen hogy itt voltatok és olvastatok, remélem kaptatok értékes infókat a termékkel kapcsolatban.
Béke és szeretet! B.
A terméket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•