Avon újdonságok•

Sziasztok, köszöntelek a blogomon. Ma egy beauty téma kap helyet a blogon, mégpedig az Avon legfrissebb újdonságai közül mutatok be 3 terméket.

Nagyon izgalmas volt most is az újdonságok listája, így sok filózás után végül a következő 3 termékre esett a választásom. Lesz itt ínycsiklandozó gyümölcsös illat, arc ápolás és ajak hidratálás is. Ezek talán azok a dolgok amik nyáron szinte kihagyhatatlan lépések egy meleg nap során.


AVON COLLECTIONS-Kölni-Caramapple-50ml

Ízig-vérig gyümölcsös, friss illatot keresel? Ne tévesszen meg a kissé őszies összeállítás, ugyanis ez a kölni utánozhatatlan nyári illat lett. Karamell és alma? Naná!


A képek elkészültekor ez a kölni inspirálta az alap témát amit megálmodtam a termékfotóknak. Ugyanis a retro hatású csomagolás volt ami ebbe az irányba terelt. Barna és zöld karton doboza és az oldalán található “Delicious Sensations” felirat adta meg a kezdő lökést. A kis üvegcse is nagyon édes, szóval az egész külső megjelenése az illatnak nagyon bejön.
Elsőre szembetűnő volt egyből, hogy maga a folyadék picit sűrűbb állagú, így titkon vágytam arra hogy a tartóssága is hosszabb lesz. Ennek eleget is tesz ez a kis kölni, hiszen ahhoz képest hogy nem parfüm, órákon keresztül lehet érezni az illatát és a lecsengési fázisai is kellemesek.


Első spriccentéskor az alma uralja számomra a fő illatot, és később bontakozik ki egy kis karamell is a párolgási időszakban. Nagyon finom, friss, nekem nagyon tetszik. Egyébként ebből a kölniből jelent meg az újdonságok során egy málnás-csokis verzió is, ami szerintem szintúgy csodás illat lehet. Eddig jó véleményt olvastam róla és aki használja elégedetten nyilatkozott arról a verzióról.
Vivi véleményét ide kattintva olvashatjátok!


Szóval telitalálat lett ez a kölni, és igazán fel tudja dobni a forró napokat egy kellemes gyümölcsös illat ami körbe lengi az aurátokat. :)

AVON NUTRAEFFECTS-Hidratáló és védő arcpermet-100ml

Arra már talán emlékeztek, hogy korábban írtam arról mennyire szeretem nyáron az arcpermeteket használni. Van olyan amit sminkelés után alkalmazok és van olyan mint ez a permet is, hogy a bőrápolási rutin fázisaiba illesztem be.


Mindenképpen praktikusnak és higiénikusnak tartom ezt a szórófejes flakonos kiszerelést. Igazán könnyű így a használata. Arra figyeljetek mikor használjátok, hogy szembe ne kerüljön semmiképpen sem mert irritáló hatású lehet. Valamint a megfelelő permetezési távolságot is érdemes betartani, ami kb. 20 cm. Nem kell belőle sok, elég 2-3 nyomásnyi, én általában toner után használom és szépen bele paskolom a bőrömbe. Amit még megemlítenék, hogyha nyílt seb, vagy sebes pattanás található az arcotokon, azt a területet is érdemes elkerülni, mivel a termékben található alkohol bántani/csípni fogja. Ezen kívűl számomra nem zavaró az alkohol tartalma és nem szárító hatású a készítmény.
Hialuron savat és tengeri hínár kivonatot is tartalmaz ami segít hidratálni a bőrt.


Minden bőrtípusra ajánlott. Nem tartalmaz hozzáadott színezéket sem. Beszívódás után nem ragad a bőr. Nekem kifejezetten tetszik az illata is ami ilyen friss illathoz hasonlítható.

AVON CARE-Hidratáló ajakbalzsam-4,5g

Na majd pont egy ajakbalzsam mániás ne mondana véleményt erről az Avon Care balzsamról? :D Az ki van zárva! Kifejezetten száraz ajkakra találták ki a most következő kis stickes ajakápolót. 


Igazi nyári köntösbe bújtatott natúr illatú és színű ajakbalzsam. Én a közepes kategóriába sorolnám a textúráltságát, viszont ehhez képest elég jól bírja fent és aránylag hatékonyan hidratál. Semmilyen íze vagy illata nincsen, egy alap kis balzsam lett. Szerintem nagyon édesek a csomagoláson található nyári hangulatú motívumok.




Szeretném megemlíteni, hogy természetesen az Avon nem tesztel állatokon, amit a megújult csomagolásokon immáron fel is tüntetnek! 
Köszönöm szépen az Avon-nak a szuper újdonságokat és a lehetőséget is a kipróbálásukra, számomra nagyon beváltak és megszerettem őket. Nézzetek szét online vagy a katalógusban további szuper kozmetikumok után kutatva.


Köszönöm, hogy olvastátok a bejegyzést, remélem tetszett és hasznosnak tartottátok a tartalmakat.
Béke és szeretet! B.

A termékeket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•