Szeptemberi Avon újdonságok•

Sziasztok :) Köszönöm, hogy itt vagytok. Ma egy Avonos bejegyzést hozok, mégpedig néhány csuda-klassz újdonságot fogok megmutatni Nektek, és ahogy eddig is, kifejtem a véleményemet a termékekkel kapcsolatosan.


Igazi őszi hangulatban fotóztam be a szeptemberi Avon termékeket, remélem nem bánjátok, mert nekem annyira tetszenek, illetve nagyon szeretem az őszi hónapokat. A mai bejegyzésben szó lesz sminkekről, bőrápolásról is. Ha érdekelnek a termékek tartsatok velem. :)

AVON-Planet Spa Rózsakvarc arcmasszírozó roller-

Nagyon régóta birizgálta már a fantáziámat milyenek is lehetnek ezek az arcmasszírozó rollerek, ráadásul, hogy még féldrágakőből, azaz rózsakvarcból készült még inkább érdekelt. (az egyik kedvenc kövem egyébként) Szuper hogy az Avon Planet Spa almárkán belül mostantól kapható ilyen dolog is. Na de nézzük is meg mire jó, hogyan és mivel érdemes használni és mik a tapasztalataim vele kapcsolatban.


Csodás csiszolt féldrágakő a roller feje, amit használni tudunk az arcunk bőrén, a nyak területén és még a dekoltázsunkon is. Szép és esztétikus rosegold fogó részt kapott, ami szerintem remekül illik ehhez a kristályhoz. Nem akad, nagyon egyszerűen lehet használni. 
Néhány tudnivaló a rózsakvarc kristályról bőrápolás szinten:
nyugtató hatású ásvány
•bőrbetegségekre gyakorolt pozitív hatás
•szerepet játszik a ráncokkal vívott harcban
•fokozza a mikrokeringést
•segít méregteleníteni a bőrt
•megszünteti a bőrpírt
•feszesíti a bőrt
•kezeli a szem alatti duzzadt területet
+1 tipp:
1-2 órára érdemes hűtőszekrénybe tenni (semmi esetre sem mélyhűtőbe!!) és hidegen használni. Hatalmas felfrissülést biztosít. 


Mindig belülről kifelé görgőzzünk vele finom mozdulatokkal. Fantasztikus érzést/élményt nyújt, annyira élvezem, ezt Nektek is meg kell tapasztalnotok. Használhatjuk fátyolmaszkokkal egybekötve, szérumokkal, krémekkel, szemkörnyékápolókkal vagy csak úgy önmagában is. A lényeg, hogy használat előtt és használat után is érdemes megtisztítani, hogy semmiféle szennyeződést ne vigyünk általa az arcbőrünkre. Tisztítása is igen egyszerű.
Nagyon nagyon imádom, azt hiszem mi most legjobb barátnők leszünk. :P Hiszen a rózsakvarc a legnagyobb nőiességet támogató kövünk.
Valamint egy édes kis pink tasak is jár a rollerhez, amit én már be is alkalmaztam, ebben tartom a rollerkét. :)

AVON-Brow Showcase szemöldök formázó paletta-4,2g

Imádom formázni a szemöldökömet. Tinédzserként elkövettem az egyik legnagyobb szépség hibát amit csak lehet. :D Magamnak szedtem ki a szálakat, az akkori butácska fejemmel. Olyannyira sikerült "megkozmetikáznom" magam, hogy a mai napig ritkás itt-ott a szemöldököm. Ezért is szeretem az apróbb réseket kitölteni, kirajzolni, és picit hangsúlyosabbá tenni az ívemet. (szerencsére azért maradt saját szemöldököm) Ez a kis paletta 3 fakkra van osztva az ombre hatás érdekében.


Elegáns kis tárolóban érkezik a paletta, kemény karton és műanyag kombinációban. A nyitófedél belsejében egy rajz is segíti a tájékozódást, hogy melyik színt hogyan érdemes használni. Az 1. szín mehet a szemöldök legelejére, a 2. púder a szemöldök közepére azaz az ív megrajzolásához használható. A 3. pedig egy highlighter rész amellyel kiemelhetjük a szemöldök csontunkat.
Szuper pigmentált mind a három púder, és jól eldolgozható miután kitöltöttük a szemöldökünket. Nem potyog és nem kenődik el. Ez egyébként a medium árnyalat, és szerintem nagyon passzol az eredeti szemöldököm színéhez. 


Visszafogott de erőteljes festést is el lehet vele érni, hiszen jól lehet építeni a porokat. Külön tetszik a kis highlighter benne (arany színű) hiszen, hogyha magaddal is viszed, akkor kompletten kéznél van minden egy jó kis szemöldök korrekcióhoz. Nekem nagyon tetszik, pedig nem nagyon használok port a szemöldökömre. Szerintem még nem találtam meg hozzá a tökéletes ecsetemet, de ami késik az nem múlik. :) 



AVON-Créme Legend krémes ajakrúzs-3,6g

Rúzs imádok figyelem! Ha követitek az Avon termékeit akkor tudhatjátok, hogy a Matte Legend rúzsokat nagyon sokan dicsérték, köztük én is.♥ Most itt vannak a Créme Legend, finom puha krémes állagú és fényű rúzsok, összesen 11 csodálatos színben. 


A Matte Legend külső borítása tükörfényű ezüst volt, ezek a rúzsok pedig tükörfényű arany színben pompáznak. Ismét egy elegáns külső csomagolás. Szerettem volna így az ősz beköszöntével egy kicsit merészebb színt választani, ilyenkor mindenki a barna, burgundi/bordó/vörös, nude rúzsok után nyúl. Nekem ez a kissé lilás-pinkes élénk On Point árnyalat tetszett meg a legjobban. Hihetetlenül rikító, de a megfelelő szemsminkekkel párosítva igenis ízléses megjelenést tud kölcsönözni. (Picit Malibu Barbie-s :D ) Nem sűrűn lépek ki a jól megszokott (nude) komfortzónámból, de az Avon ebben is segít, hogy egy picit merjünk jobban önmagunk lenni, és merjünk mások lenni. (bocsi tudom hogy maszkolunk, de na...rúzsmániás vagyok)


Kellemes lágy enyhén érezhető kis illata van, a formula is puha és gyengéd az ajkakhoz, és valami baromi jól pigmentált ez a rúzs. Egyébként én több rétegben kentem mert egy picit csíkoz a most cserepes ajkaimon. Utálom hogy mindig kivan száradva a szám időközönként. Köszike cukorbaj :D
Nincs szárító hatása, sőt olyan mintha hidratálna is egyben a krémes textúrájának köszönhetően. Valamint szép precíz vonalat húz és jól ki lehet vele tölteni az ajkakat.  


Nekem nagyon tetszik ez a babás szín és szerintem attól, hogy nem mély tónusú még lehet ősszel használni. Meg különben is, olyat használjatok ami tetszik és jól érzitek benne magatokat! Nem kell mindig a divatot követni hogy stílusosak legyetek. :)


-További információ és beszerzési lehetőség-

AVON-Pro Colour gyorsan száradó körömlakk-10ml

Ha ősz akkor nagyon szeretem a feketét, a lilát, a szürkét kenni a körmeimre. Nekem valamiért a piros sosem volt a kedvencem, ha már ilyen jellegű szín akkor inkább mélybordó. Ja és ha lehet száradjon is gyorsan mert kiskrapek mellett random jönnek a sürgős teendők, amit bizony a kezeimmel kell elvégeznem. Itt vannak az Avon Pro Colour 60mp. alatt száradó körömlakkjai ami szerintem nem csak az anyuciknak remek választás, de mindenkinek aki be szeretne iktatni egy gyors manit a rohanós hétköznapok folyamán. Én személy szerint nem szeretek este 10 után festegetni, mert reggelre ott lesz a párna nyomat a körmeimen.


Összesen 29 gyönyörű árnyalat közül lehet válogatni, én a Glam Rock nevű világos szürke színt próbáltam ki. Nagyon tetszik, hogy nem az a sötét verzió. Szürkéből én mindig is a világosabb árnyalatokat részesítettem előnyben. Könnyű dolgozni az ecsetével még a körömágyhoz közelítve is szép ívet lehet vele festeni. Szeretem ha egy lakk nem túl sűrű de nem is nagyon folyékony. Én mindig két rétegben lakkozok, általában ilyen 10-15 perces száradási idővel. Na most kb 3-5 perc alatt megszáradt annyira az első réteg, hogy kenhettem is a másodikat. (lehet berögződés de inkább tovább vártam 1 percnél) 


Nagyon szépen rétegződik, és tényleg jó gyorsan szárad. Szuper fényes és aránylag tartósnak is mondanám. Szeretek lakkozni, hiszen bármikor is szeretnék váltani, csak lemosom és jöhet egy másik szín. Eltávolítani ugyanolyan könnyű mint bármelyik hagyományos körömlakkot. :)


Válogassatok a további csodaszép színek közül, biztosan találtok olyat köztük ami hozzátok passzol.
-További termékinformáció és beszerzési lehetőség-

AVON-Peach Velvet, selymes barack illatú habfürdő-500ml

Ki imádja még rajtam kívül a barackos illatú termékeket? Én idén kaptam nagyon rá az "ízére". Imádnivaló hangulatba hozza az embert, és még talán egy pici nyári érzést is csempészhetünk általa a fürdőszobánkba. Ritkán jut időm kádfürdőre, de ha nyílik rá alkalmam, szeretem megadni a módját a dolognak. Gyújtok gyertyát, lekapcsolom a nagy villanyt, általában ilyenkor felteszek egy fátyolmaszkot és relaxálok. 


Fantasztikus barack és vanília illattal bír, remekül felhabzik a fürdővízben. Makadám-dió olajat is tartalmaz ami felel a bőr ápolásáért. Fürdőzés után még hosszan érezhető a finom illata, nem szárítja a bőrt, egészen puhává varázsolja. Igazi kényeztető érzést nyújt, és kiszerelésének köszönhetően jó hosszú ideig élvezhetők a pihentető fürdők.


Egyszerűen élmény vele a pancsolás és nem csak én hanem a család többi tagja is kikapcsolhat általa. Nagyon megszerettem, próbáljátok ki ezt, vagy a többi csodás habfürdőt, élvezni fogjátok.
-További információ és beszerzési lehetőség-

Nagyon elégedett vagyok az összes termékkel, egyikben sem csalódtam és ajánlom Nektek is, hiszen azon felül, hogy minőségi kozmetikumokról esik szó, még az áruk sem húzós. (a linkekre kattintva minden ár-infót meg tudtok lesni) Köszönöm szépen az Avon-nak a csodás lehetőséget és a termékeket is. Továbbá online is tudtok nézelődni, ha esetleg nem lenne saját Tanácsadónőtök, az oldal felkínál olyan személyeket akik a közeledben tartózkodnak. 


Köszönöm szépen, ha idáig eljutottál, várlak legközelebb is sok szeretettel. :)
Béke és szeretet! B.


A termékeket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•