Bonprix It’s me-őszi/téli HAUL•

Sziasztok, köszöntelek a blogomon! :) Időközben az ősz itt hagyott minket, én pedig arra gondoltam mutatok pár hasznos ruhadarabot a Bonprix jóvoltából.

Ezúttal olyan alap darabokat választottam, amik talán egyikünk gardróbjából sem hiányozhatnak. Olyan kulcsfontosságú ruhák alkotják a mostani rendelést amit nem csak ősszel, hanem télen de még tavasszal is könnyedén ki lehet használni. 


Ha érdekel miket szereztem be ezúttal a Bonprix szezonális kínálatából, akkor tarts velem ebben a bejegyzésben. :)

BODYFLIRT-Bő kötött kardigán

Azt hiszem, hogy a kardigán az a ruhadarab ami idén megint nagyon divatos és stílusos, mindig vissza-vissza köszön ez a divatirányzat a maga aktualitásában. Nyugodtan lehet kombinálni blúzokkal, garbókkal/magad nyakú felsőkkel, ingekkel. Én nagyon kedvelem ha a kis gallérom kilátszik alóla. :)


Kellemes puha kötött tapintású és elég vastag is ahhoz, hogy ne fázzon benne az ember. Ez egy bővebb fazon így kényelmesen alá lehet venni a különböző rétegeket.
Nagyon tetszik a mély V-kivágott elülső része, így tényleg tudjuk hangsúlyozni a kis ing/blúz részleteket amikkel igazán sikkessé tehetjük a felső megjelenésünket.


Az alja 3 nagy gombbal van ellátva amik szintén feldobják a kardigánt és általuk könnyedén lehet rögzíteni is. 2 színben érhető el az oldalon, antracitszürke (melírozott) és ebben a rozsdavörös (melírozott) változatban. Nagyon szép mindkettő, de nekem valamiért ez a barnás árnyalat közelebb áll a stílusomhoz, és könnyedén be tudtam építeni a meglévő ruhatáramba. 


Ami még említésre méltó az az, hogy ez a kardigán 51%-ban újrahasznosított poliészter felhasználásával készült részben. Nagyon elismerő, hogy a Bonprix márka kezd elmenni ebbe az irányba, hiszen már évek óta található Náluk fenntartható részleg is, ahol újrafelhasznált anyagokból készítik a ruhákat, valamint kevesebb hulladékot is termelnek a gyártás során.



Méret: 32/34
Szín: Rozsdavörös melírozott
Márka: BODYFLIRT

Nekem nagy kedvenc lett ez a kardigán. :)

BPC BONPRIX COLLECTION-Punto di Roma legging

Szintén alapdarab, olyannyira (számomra legalább is) hogy én szinte évek óta telente elég sűrűn nyúlok a jól bevált komfortos fekete legginghez, nem csak kényelmes de remekül mutat a vastag pulcsikkal/kardigánokkal, hosszabb ingekkel, felsőkkel. Mondhatni télen én tipikus “fekete nadrágos lány” vagyok. (tudom, tudom! a leggings nem nadrág)


Annyira szeretem, mindenhez passzol és a maga egyszerűségében sem mutat unalmasan. Passzos szabása által felveszi a láb idomainak formáját. Nagyon jó minőségű anyagból készült és a kényelem mellett az is szuper hogyha harisnyanadrágot veszel alá sem zavaró. Gumis dereka révén nem csúszik le viselés közben. Két oldalán található két zip-záras álzseb ezüst színben ami eléggé feldobja részleteiben. 


Szárai szerencsére boka alá érnek, így többféleképpen is lehet viselni, akár felhajtva is. (mondjuk tavasszal) Valamint én jobban kedvelem a hosszabb szárakat a bakancsos/csizmás időszakban, hiszen a zoknit mindig rá szoktam húzni az aljára hogy ne csússzon fel menet közben. 
Csak fekete színben érhető el!

Méret: 32/34
Szín: fekete
Márka: BPC (bonprix collection)

Imádom és szinte mindenhez passzol, így számomra alap a gardróbban egy jó minőségű fekete legging. 

RAINBOW-Magas szárú fűzős cipő

Abszolút kedvenc! :) Mivel alapdarabokról szól ez a bejegyzés, lehet nem meglepő de szintén egy alap fekete színű lábbelire esett a választásom. Igaz, vagányabb darab, de szinte minden színnel kombinálható és sokféle fazonú, stílusú ruhával is összepárosítható egy-egy szetten belül.


Műbőr, matt anyagú a külső borítása, lekerekített orrésszel és soros fűzősávval ellátva. A talp része vastagított, illetve van egy pici sarok része is, ami tulajdonképpen a vastag talp miatt nem mérvadó, tehát egy lapos talpú darabról beszélünk.


Nagyon kényelmesnek tartom, és annak is örülök, hogy kicsit magasabb a szára mint egy bokacsizmának úgy általában. Eléggé masszív darab, viszont ennek ellenére nem nehezíti el a lábaimat, könnyű benne sétálni. Olyan régóta szerettem volna már beszerezni egy ilyen stílusú bakancsot. :) 


Azt még meg szeretném említeni a végére, hogy ez nem egy bélelt bakancs, szóval nincs belső bélése, vagy nem található benne szőrme. Ennek ellenére nem fázik benne a lábam, vastag zoknival érdemes télen hordani leginkább. Csak fekete színben elérhető ez a fazon az oldalon.

Méret: 40
Szín: fekete
Márka: RAINBOW

Kedvencem lett, viszont a többi darabot is imádom. :)

Köszönöm szépen a Bonprix Csapatának az újabb lehetőséget, Nektek pedig hogy elolvastátok a bejegyzést. Ha szeretnétek videó formában is megtekinteni őket, akkor keressétek legújabb YouTube videómat a csatornámon. :)

Béke és szeretet! B.

A termékeket a Bonprix biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•