Decemberi Avon újdonságok•

Sziasztok, Áldott Ünnepeket kívánok Nektek! :) Szeretném a mai bejegyzésben bemutatni a decemberi újdonságok közül azokat a termékeket amiket én használok.

Ismét három fantasztikus kozmetikumot választottam a meglévő újdonságok közül, és szintén vegyesre sikeredett a végeredmény. De én nem bánom, és ha azt nézzük valamilyen úton módon harmonizálnak is az aktuális időszakhoz a termékek.


Szó lesz többek között az utóbbi időkben felkapott CBD nevű olajról, mely most a minőségi Distillery termékcsaládban is helyet kapott, egy több funkciós highlighter termékről és egy csoda szép csillámos lakkról. Ha valamelyik felkeltette az érdeklődéseteket akkor jó olvasgatást kívánok! :)

AVON DISTILLERY-CBD Batch 420 arcszérum-30ml

A CBD olaj, azaz a kender olaj mostanság igen felkapott lett a szépségiparban, leginkább jótékony hatásai miatt, közvetlenül a bőrön alkalmazható, sok zsírsavat, fehérjét, vitaminokat és egyéb hasznos tápanyagokat tartalmaz. Segítségével enyhíthetők a bőrproblémák, bőrbetegségek, gyulladásra, égésre, hegekre, rovarcsípésre, fertőzésekre is alkalmazható. Tényleg sokrétű maga a hatóanyag, és nem kell tőle megijedni, hiszen ez a kivont anyag a cannabidiol semmilyen káros hatással nem bír. (nincs THC tartalma)


Leginkább az irritált bőrre lett kifejlesztve ez a luxus szérum, viszont akár száraz, vagy problémás bőrre is bátran használható. Finomított tiszta, hidegen sajtolt kender mag olajat tartalmaz mely nem tartalmaz semmilyen káros hozzáadott anyagot, mint pl.:
•alkoholt
•hozzáadott illatanyagot
•állati eredetű összetevőket
•esszenciális olajokat



Nagyon tetszik a csomagolás kivitelezése, zöld színű üvegcsében kap helyet a kellemes enyhén zsírozó, természetes illatú olaj szerű szérum. A pipettát is igen egyszerű használni és emellett még higiénikusan is adagolható. 


Én 3 cseppnyit szoktam eloszlatni az arcbőrömön, nem kell belőle sok. Kellemes természetes picit púderes beütésű illattal, rendelkezik, teljesen áttetsző, és könnyedén "olvad" a bőr melegére. Hamar beszívódik, viszont egy enyhén olajos réteget képez az arcbőrre. Tökéletesen hidratálja a száraz felületeket és nyugtatja is az irritált bőrfelszínt.


Bőr kiütést vagy irritációt nem tapasztaltam! Imádom, nagyszerű termék és igazán minőségi. Vegán és állatkísérlet mentes kozmetikum!


Nagyon tudom ajánlani annak aki még csak most ismerkedik a CBD készítményekkel, de annak is aki már jól ismeri jótékony hatásait.

AVON mark.-Pearlesque gyöngyházfényű highlighter krém testre és arcra-100ml

Nagyon szeretem a highlighter termékeket, viszont ilyen krém szerű termékkel nem igazán volt még dolgom, ugyanis ezt a kencét nem csak az arc különböző területeire lehet használni, hanem akár testre is. 


Szuper nagy kiszerelésben érkezik a kissé folyékony géles állagú csúcs szuper fényű highlighter. Összesen két árnyalatban érhető el az oldalon, én a 'Rose Quartz' nevű árnyalatot próbáltam ki. Állagának köszönhetően a nagyobb bőrfelületeken is könnyedén eldolgozható. Viszont az arc kisebb részeinél érdemes kevesebb mennyiséget óvatosan eloszlatni. Nagyon szép fénye van, ez egy rózsaszínes aranyos, mondhatni rose gold szerű árnyalat.


Miután szépen beleütögettük a bőrbe, púderesen puha finish-t biztosít, tehát nem fog ragadni a bőr tőle. Elég jól ragaszkodik, megmarad azon a felületen ahová felvittük a terméket. Esetleg ha önmagában picit soknak gondoljátok, bátran lehet keverni testápolóval, az enyhébb csillogás érdekében. Illata nem igazán van.


Szerintem szuper termék lett, főleg így az ünnepi időszakban, viszont akár nyáron is el tudom képzelni, hogy egy napozó olajjal, vagy krémmel kombinálva használjam.

AVON-Gel Shine gyöngyházfényű körömlakk-10ml

Idén karácsonyra és a készülődési időszakban ez a lakk került a körmeimre. Nem annyira szeretem a pirosat, így én egy intenzív mély zöld színt választottam a klasszikus piros helyett. Annyi csavarral még, hogy ez egy extrán csillogó körömlakk, ami szerintem nagyon passzol pl. a karácsonyfához is :)


Összesen 10 gyönyörű intenzív csillogós árnyalatban érhető el a lakk. Én a 'All Wrapped Up' nevű csodás mély zöld színt választottam. Nagyon szép fedése van már akár egy rétegben is, viszont én mindig két rétegben szoktam felkenni, biztos ami biztos alapon.


Egész gyorsan is szárad. Én mostanában az Avontól az Ultimate Gel Shine fedőlakkját használom, ami extrán tartóssá varázsolja a lakkokat. Korábban írtam is már erről a top coat-ról Nektek, érdemes használni mert tényleg szuper tartós manikűrt eredményez!


Lessétek meg a további gyönyörű árnyalatokat is, hiszen mind olyan szép, és biztos találtok olyat ami hozzátok passzol.

Köszönöm szépen az Avon Csapatának nem csak ezeket a csodás termékeket, hanem az egész éves közös munkát és együttműködési lehetőséget, és hogy az Avon nagyszerű közösségében lehetek benne.♡︎



Nézzetek szét további szuper termékekért az Avon honlapján. Megannyi csodás kozmetikum és még sok más vár rátok! :)

Idén már nem találkozunk, de jövőre továbbra is várlak Titeket beauty és divat tartalmaimmal, itt a blogomon, YouTube csatornámon és Instagram oldalamon egyaránt. Mindenkinek Boldog Új Évet kívánok és jó pihenést! :)
Béke és szeretet! B.

A termékeket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•