Áprilisi Avon újdonságok•

Sziasztok, köszöntelek a blogomon. A mai bejegyzésben elhozom az aktuális Avon újdonságok közül azokat a termékeket amiket ebben a hónapban próbáltam ki.

Áprilisban a smink kollekcióm bővült ezúttal a következő Avon termékekkel, mivel végre itt a nagybetűs tavasz, még jobban meghozza a jó idő a kedvemet a sminkeléshez. Ehhez két alap terméket mutatok és egy nagyon extrás rúzst ami megkoronázza az egész sminket.

AVON TRUE-Bőrnyugtató hatású alapozó-30ml

Nem sűrűn szoktam alapozót beújítani, mivel nálam alapvetően nem fogynak olyan rohamosabb ütemben. Szeretem mostanában a könnyedebb, vékonyabb fedésű covereket, amiből nem kell sok viszont mégis ad egy egységesebb bőrképet.  Ugyanakkor fontosnak tartom azt is, hogy olyan terméket használjak ami ad egy kis plusz táplálást.


Kifejezetten az érzékeny bőrre lett kifejlesztve ez a változata, ragyogást kölcsönző formulával, növényi kivonatokkal képes nyugtatni a stresszes, fáradt bőrt. Tartalmaz aloe vera és kamilla növényi kivonatokat, amikről már köztudott a bőrre gyakorolt jótékony hatásuk. Képesek csökkenteni a gyulladást, és feltöltik élettel a bőrt. A hozzáadott HydraCalm-komplex pedig extrán hidratál és nyugtat.



Vitaminokból sincs hiány, hiszen tartalmaz A-E-vitaminokat melyek szintén táplálják a bőrt és segítik egységesebbé tenni a bőrképet. 
A külső csomagolás egy letisztult elegáns üvegcsét foglal magában, pumpás adagoló fejjel, melyet könnyen lehet használni. Valamint kupakkal zárható. Én a 'Nude' elnevezésű árnyalatot választottam, azt mondanám hogy még éppen-éppen az én színem, de ahogy egyre jobban megyünk majd bele a nyárba el kell majd egy sötétebb tónusú alapozó, vagy BB-krém. 

+1tipp:
-ha van esetleg kihasználatlan sötétebb színű alapozótok, nyugodtan lehet kevergetni világosabb tónusúakkal, az idális szín elérése érdekében, így nem kell feltétlen mindig új terméket beszereznetek-


Egy könnyedebb, enyhén folyós-krémes textúrával rendelkezik, amelyet elég jól el lehet dolgozni, nem csíkoz. Kipróbáltam primer-el és nélküle is, szuperül tapad mindenhogy. Közepes fedése van, szépen lehet rétegezni is ha szükség van rá, bár inkább csak két rétegben próbáljátok, úgy még természetes marad az összkép. A nagyobb bőrhibákat azonban nem fedi el teljes mértékben, azokra sűrűbb korrektort szoktam pötyögni. Kellemes viselni, nem nehezíti el az arcot, a nap végére valamennyire "beszívja" a bőr és enyhén átfényesedik (nekem egy picit hajlamos is erre az arcom), tehát púderes rásegítés nem árt neki.

Összességében nagyon jó a hétköznapokra. Keressétek 8 árnyalatban ha felkeltette az érdeklődéseteket.
-fényvédőt nem tartalmaz-

AVON-Önhegyező szemöldökceruza-7g

Elképzelni nem tudtam, hogy milyen egy önhegyező szemöldökceruza. :) Pont az ilyen ceruzákat szeretem használni amik hegyesek, krémes textúrájúak. A porokat annyira nem tudom használni, illetve ezeket a tégelyes belemártós történeteket sem. :D Így nekem marad a jól bevárt krémes ceruza. (nem összekeverendő a kemény ceruzás termékekkel, azokat szintén nem túlságosan kedvelem)


Lényeg a lényeg, először össze-vissza piszkáltam, próbáltam forgatni, sehogy sem ment, egyszerűen nem jöttem rá, hogy ez most hogyan fogja kihegyezni magát. Aztán kipróbáltam. Szépen elkezdtem kitölteni a szemöldököm hiányos részeit. Egyébként könnyű használni, egyből fog, puha textúrájú és nem kell rányomni. Én a 'Medium Brown' árnyalatot használom (összesen 4 szín van). Szép precíz vonalakat lehet vele húzni és a kitöltés is akadálymentes.


Elfésülés után természetes összképet mutat, nem hat művinek. Illeszkedik a szemöldököm színéhez, szóval nagyon jó. Ahogy végeztem mindkét szemöldökkel a hegy valamennyire eltompult. Fogni kell a fejet és nyomni egyet rajta, mint egy golyóstoll esetében (természetesen itt ne a hegyet nyomjátok hanem a hegyet tartó egyenes részt) ekkor fog maga a termék kijjebb adagolódni, és mehet rá a kupak amit ugye rá kell csavarni egy fél mozdulattal. Majd ha újra leveszitek a kupakot (ebben van a beépített hegyező) akkor ismét hegyes lesz a ceruza vége. 


Lehet így leírva kicsit összetettnek hangzik, de higgyétek el, végtelenül egyszerű. De meg is mutatom ebben a videóban hogy lássátok. :)

Szuper kis innováció és jó ceruza. Ajánlom azoknak akik a ceruzás szemöldök kiemelést preferálják inkább. 

AVON-Ultramatt ajakrúzs-3,6g

Ha tavasz, akkor élénk rúzsok. Imádom amikor még matt is ráadásul. Nekem van ebből a rúzsból egy régebbi változat amit nagyon nagyon szeretek, így tudtam hogy ez sem lesz csalódás.


Azóta annyiban változott ez a rúzs, hogy eltűntek az ezüstös részletek, illetve a rúzs feje szögletes kivitelezést kapott. Egyébként formulában, textúrában finish-ben semmit nem változott. A matt tapintású külső borítás is maradt a régiben. Ezúttal a 'Hot Plum' nevű árnyalatot választottam és egy álom! 


Intenzív magas pigmentáltság jellemzi már egy rétegben is. Eléggé tartós és nem szárítja ki az ajkakat. Sőt, szerintem képes puhítani is rajta. Krémes és könnyen felvihető. A rúzs feje ezúttal szögletes kialakítással bír amivel még egyszerűbb felvinni a terméket. Ha nagyon megszaglásszátok egy kellemes enyhe kis illatot fogtok érezni, viszont ez már felkenve egyáltalán nem érzékelhető.


Több óráig képes a helyén maradni, nem mászkál el és kevésbé kopik is. Tehát a tartósságát is nagyon szeretem. Maszkot hol befogta, hol nem. Ez nagyon vegyes, függ a maszk kialakításától. Ha megkérdeznétek, mi a francért használok én maszk alatt rúzst? Egyrészt ha pl. sétálni megyünk, általában töltésre ahol szinte egy ember se nagyon szokott lenni, ott leveszem a maszkot, másrészt már nagyon nagyon hiányzik maga a rúzsozás és szeretem is nézegetni magam amikor egy élénk szín van az ajkaimon. Bocsi! :D


Imádni való ez a rúzs. Keressétek 24 árnyalatban.

Köszönöm az Avon Csapatának az e-havi szuper Avonos élményt, a lehetőséget, a termékeket is. Nagyon imádom mindet és ajánlom Nektek is. Az új katalógus is hamarosan érkezik, addig is online mindig van lehetőség nézelődni és rendelni is.
Köszönöm a figyelmeteket, remélem tetszett a bejegyzés, találkozunk a legközelebbiben. :)

Sziasztok!
Béke és szeretet! B.


A termékeket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•