Májusi Avon újdonságok•

Sziasztok, köszöntelek Benneteket! :) Számomra a május egy nagyon kedves hónap, mégpedig azért mert ebben a hónapban született meg a Fiam♥ Na de viszont az Avon is igazán ünneplésre méltó újdonságokat hozott erre a hónapra is.

Én javában készülök a nyárra, és az Avon is, hiszen az újdonságok között rengeteg nyárra hangoló termék szerepel. Ezekből most 3 kozmetikumot be is fogok Nektek mutatni, amik nagyon kedvesek lettek számomra, olyan termékeket sikerült kipróbálnom amik a barack színt helyezik előtérbe valamint egy hiper-szuper szempillaspirál is szerepel a listán.


Többek között egy olyan hírrel is érkeztem ami szerintem nagyon innovatív és igazi különlegesség az Avontól. Biztosan ismeritek az Avon 'Distillery' termékcsaládját amely nemrég robbant be a köztudatba. Különlegessége abban rejlik, hogy ezek a termékek mind környezettudatosan lettek kifejlesztve. Igazi tiszta kozmetikumok, melyekbe a természeti kincseket is felhasználják. Eddigi bőrápoló termékeik mellett most megjelentek az Avon 'Distillery' smink termékek is.

AVON DISTILLERY-Shadow Shots szemhéjpúder-2g

Egyszerűen imádni való ennek a szemhájpúder kollekciónak a koncepciója, miszerint ezek a sminkek mind prémium minőségű vegán termékek, amiknek a csomagolása is környezet barát lett.


Kezdem a csomagolásával, hiszen ahogy fentebb is említettem a környezettudatosság is fő szerepe ennek a terméknek. A szemhéjpúder egy praktikus keményebb karton szerű anyagból készült, ami egy mágnessel illeszkedik azaz pattan a fedele a helyére. Számomra nagyon praktikus és formabontó a sok műanyag cucc után. És szerintem nagyon úttörő ez a módszer, de remélem elterjedő félben van ez a technikai újítás!


Csoda szép barackos árnyalatban választottam meg a szemhéjpúdert ami a 'batch 310' nevet viseli. A kollekció, összesen ezzel együtt 7 csodásan pigmentált púderecskét takar különböző számjelzésekkel. Nagyon egyszerű vele dolgozni, az ecsetre is könnyedén fel lehet vinni a színt, puha a púder textúrája tehát nem kell karcolgatni a felületét, hogy valami az ecsetre/applikátorra kerüljön belőle. Csodásan fog, számomra ez az igazi "softy peachy' árnyalat. Napbarnított bőrön majd milyen jól fog mutatni ;)


Ahogy azt említettem az Avon Distillery termékei vegánok, azaz nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket, allergológiailag és klinikailag is tesztelve vannak az esetleges irritációk elkerülése végett. Nekem sem okozott érzékenységet vagy bármiféle allergiás reakciót, így érzékeny bőrrel rendelkezők is nyugodt szívvel használhatják. Valamint alkoholt és parfümöt sem tartalmaz, amik szintén irritáló tényezők lehetnek egy kozmetikum esetében.

Kis csoda szemhéjpúderem tökéletesen tapad felvitel után. Felvitel közben pedig egyáltalán nem porzik le a szem alatti részekre. Visszafogott és bájos szerintem és tökéletes lehet nem csak egy alap smink de egy alkalmi smink esetében is. Hiszen egy jó úgymond "bőrszín" alapját képezheti mindenféle típusú sminknek.

Készítettem vele egy swatch-ot is karra, illetve egy 'peachy look-ot', hogy lássátok milyen szépséges.


(ez egy összetettebb szemsmink, igazából középen világosítottam vele, majd egy hasonló színű fényes púderrel eldolgoztam (Avon True-Perfect Wear-'bronzed style-palettájából)

További szépséges színekben is elérhető a szemhéjpúder, szerintem mindenki talál kedvére/típusának valót.
Itt megtaláljátok!

AVON DISTILLERY-Lash'd Up szempillaspirál-10ml

Szintén híven a termékcsaládhoz ez a szempillaspirál is tiszta, természetes összetevőket tartalmaz, valamint ásványi pigmentek gondoskodnak a maximális hatásért.


Annyira design-os ez az "ampulla" szerű kialakítás. Nekem annyira tetszik, és praktikussági szempontból sem utolsó, mivel úgymond a feje tetejére van állítva, a festék folyamatosan felfelé folyik. Remélem értitek :D Szóval még esélye sincs a festéknek beragadnia az ampulla aljába, ezen talán még a lekerekített rész is segít. Egy szögletes aljba már könnyebben ragadnak/tapadnak meg az anyagok. Más részt imádom ezt a letisztultságot, ezt az eleganciát amit ez a kialakítás sugall.


Tökéletes mélyfekete színt kölcsönöz a pilláknak, maximálisan íveli, vastagítja, hosszabbítja és dúsítja azokat. Ezt egy sminkes videó keretei között is megtekinthetitek az Instagram oldalamon, és szerintem láthatóak az eredmények. Csekkoljátok, ha még nem láttátok. Katt ide!
Nekem gyönyörű ívelt fekete és hosszú szempillát varázsolt, nem tapasztotta össze a szálakat, és nem is potyogott le a festék órákkal később sem. Nem irritálta a szemeimet.
A legszuperebb, hogy ez a spirál is vegán termék, szintén tesztelve van dermatológiailag és klinikailag is, valamint nem tartalmaz parfümöt és alkoholt sem!


Nekem kifejezetten kényelmesen szuperált a keféje, nem túl nagy és nem túl kicsi, pont jó. Sörtés szálaival könnyű felvinni a festéket a szempillákra. Tiszta ásványi eredetű színpigmentekkel festi a pillákat, amik nem irritálják a szemet. Rizskorpaviaszt is tartalmaz, ami segít intenzíven nagyítani a szálakat. Nekem nagyon nagyon tetszik, és tényleg remek eredményeket értem el vele. Gyönyörű tekintetet adott számomra.



Ajánlom Nektek is hogy tegyetek vele egy próbát, nem lesz csalódás, ellenben lesz egy szuper szempillaspirálotok. :)

AVON-Color Trend konfettis körömlakk-8ml

Mindig is elbűvöltek az olyan lakkok amikben van egy pici extra. Ennél a csudi szép körömlakknál is így van, hiszen a fagyi színek mellett kis konfetti darabkák is helyet kaptak a lakkban.



Nagyon tetszik a kellemes visszafogott enyhén barackos árnyalata, a pici kis konfettikkel pedig olyan elragadó és bájos az egész. Összesen ezzel együtt 6 színváltozatban érhető el amik mind pasztell/fagyi színek. Ez az árnyalat a 'Creamslice' névre hallgat. Számomra nagyon basic, visszafogott kellemes árnyalat.



Igazán egyszerű a használata is, hiszen az ecsetrésszel baromi könnyű dolgozni. Keskeny kialakításának köszönhetően precízen fel lehet vinni a lakkot akár még a rövidebb körmökre is. 
Nem túlságosan folyós a textúrája aminek kifejezetten örülök mert egy rétegben is csodásan mutat. Az intenzitását két réteggel is lehet fokozni ha úgy tetszik. Én is két rétegben alkalmaztam és nagyon nagyon tetszik a végeredmény.



Igazán szépen fénylik és a kis konfettik totál meghozzák az ember nyári hangulatát. Az arany színűek például metálosan fénylenek, a fehérek pedig matt árnyalatúak, ezzel tökéletesen kiegészítve egymást. Egész gyorsan megszárad, viszont ha két rétegben kened, mindig érdemes 10-20 percet várni a két felkenés között, hogy minden esetben kellőképpen meg tudjon száradni az első réteg.
Én a tartósságával is meg vagyok elégedve.
Nézzétek meg a többi konfettis fagyi színű lakkot is, én szívem szerint az összeset beújítanám.
Ide kattintva megtaláljátok!



Na most már az uncsi tavasz után jöhet az izgalmas és pörgős nyári szezon. Az Avon újdonságaival pedig motiváltan vághatunk bele az új évszakba. :)
Köszönöm az Avon-nak, hogy ismételten szuper dolgokat próbálhattam ki és ismerhettem meg!♥ Továbbá ha nézegetnétek még izgalmas termékeket, akkor tudjátok, online mindig és mindenkor, az Avon oldalán bármikor!

Kíváncsi vagyok Nektek melyik termék tetszett a legjobban? Üzenjetek nekem, ha van kedvetek, valamint remélem tetszett a bejegyzés és sikerült némi inspirációhoz jutnotok általa.
Béke és szeretet! B.
A termékeket az Avon biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•