Outfit idea•

Imádom ezt a szettet, így gondoltam készítek egy outfit bejegyzést róla. 

Ez egy kimondottan monokróm összeállítás lett, egyedül a táskában van egy pici szín ami feldobja az egész szettet. Nagyon szeretem a színeket, de olykor nekem is megjön a kedvem egy letisztult, egységes mégis vagány öltözékhez.

Ez a bejegyzésem erről fog szólni, illetve szeretnék néhány tippet is adni ha monokróm összeállításban szeretnél felöltözni. 


Monokróm, azaz öltözz egy színbe, illetve egy színen belül több fajta árnyalat párosítását nevezzük így. Egy azon szín sötétebb és világosabb árnyalatait is kombinálhatjuk. Kiegészítőknek mindig semlegesen harmonizáló egyszerű színeket válasszunk.
Az én alap elképzelésem most a bézs-szürke-kheki-fehér-fekete kombinációjából jött létre, ami tulajdonképpen gyors rápillantásra majdnem teljesen egyformának, és totál harmonizálónak tűnik.
Szuper egyébként ez az optikai "csalás" ugyanis ha nagyon hasonló, és harmonizáló színeket öltesz magadra, akkor sok esetben a következőket figyelheted meg a megjelenésedben:
optikailag karcsúsít 
•elegáns és kifinomult
•magasabbnak tűnhetünk
Ami még fontos és említésre méltó a monokróm stílusnál, hogy a hangsúly nem a kontraszton van ezúttal, hanem a színek egyneműségén. Bármelyik színnel el tudsz játszani, ha ugyanazon a színen belül viseled a különböző árnyalatokat. Választhatod a lilát, kéket, zöldet stb. a lényeg hogy különböző árnyalatokban pompázzanak a ruhadarabok. 



Alapjáraton nem számítok túlzottan magasnak az én 174cm-el, de ha megnézitek engem is úgymond megnyújtott ez az egységes szett, illetve a picit magassarkú csizma is rásegített. Ha alacsony vagy, szerintem kb olyan térdközépig érő kabátot válassz ha a hosszabb stílusúakat részesíted előnyben, és mindenképp magassarkú vagy picit emelt talpú csizmát válassz hozzá, ezzel elősegítve az optikai csalódást. Elkerülhető, hogy "összenyomja" az alakodat.


Flatlay-ben is nagyon szeretem megmutatni az adott darabokat, amiket Instagram-on szoktam közzétenni, és természetesen minden ruhadarab turi kincs! Ehhez nagyon ragaszkodom és nem vagyok hajlandó belőle engedni. Egyrészt fontos számomra a környezettudatos lét, ami az öltözködést is illeti, fontos az egyediség, és elsődleges szempont a kényelem és a minőségi darabok összeválogatása.
Elnyűtt dolgokat könnyű találni, de az igazi kincs, nincs mindig felakasztva a vállfára. Sokszor keményen megdolgozom egy-egy darabért. :D


Képzeljétek el ez a gyapjú kabát egy bödön legalján volt és elsőre megtetszett a színe az anyaga és a stílusa. Az meg csak hab a tortán hogy oversize. Nagyon szeretem az oversize darabokat, viszont azt is tudni illik, hogy erősítik az alkatot így nem ajánlatos mindenkinek viselni, talán ennyi hátránya van sajnos. 
A pulcsi egy magas nyakú bordázott szürke kissé crop, gépi kötött finom felső, ami egy H&M Divided darab. Szeretem a szürkét mert rengeteg színnel tud harmonizálni.


A csizma pedig első látásra szerelem volt és hihetetlen belegondolni abba, hogy egy ideje titkos vágyam volt egy ilyesmi stílusú csizma. Nagyon újszerű, szinte alig használt állapotban találtam rá, pénteken!!!!ami nagy szó, hiszen hétfőn van árucsere a kedvenc kilós Hádámban és hétvégére általában elfogynak a jó cipők. Ezért is volt meglepő és egyben nagy öröm, hogy ott várt engem 40-es méretben egy aprócska hibával az orrán amit nagyítózni kell, hogy észrevegye az ember. :P Extra kényelmes és még meleg is. 


A nadrágot pedig egy szuper fogásnak gondolom, mivel ez egy lovagló nadrág és úgymond lovaglásra tervezték, de én nem vagyok az a nagy komfortzónás ember öltözködés tekintetében és nagy örömmel próbálok ki olyan ruhadarabokat amire lehet mások pislognának. "Ki az a hülye aki lovagló nadrágot vesz fel az utcára?" Hát én! :D Azon kívül hogy megemelt a dereka, gumis, és extra erős a gombja, szuper skinny, rugalmas anyagú, kényelmes és az alján tépőzáras résszel van ellátva. Így én szabom meg mennyire legyen lenge, vagy épp szoros. Ezeken felül kissé buggyos varrás tecknikával van megoldva a fenti elülső része. Nekem nagyon tetszik az egész nadrág.
Egyébkén aki még mindig forgatja a szemét elárulom hogy az American Apparel márkának volt egy nadrágkollekciója (horse riding pants) ami kimondottan egy lovagló nadrágra hajaz, direkt ezt a stílust álmodták meg, és történetesen nekem is van egy fekete darabom belőle :P :D 




Úgyhogy szerintem sem, és a divatvilág szerint sem ciki a lovagló nadrág! ;)


Végezetül a kiegészítőkről annyit, hogy egyedül a táskában van egy kis élénk szín ami szerintem nem is baj mert ad némi kontrasztot és elválasztást a szetten belül. A sapi pedig teljesen semleges fehér kötött pom-pom díszes (ami szintén barnás bézses) fejfedő. Leopárd mintás vintage stílusú napszemüveggel koronáztam meg az egész összeállítást. Ékszereknek pedig aranyozott érem medálok és egy "B" betűs medál kombinációt láttam megfelelőnek.

Sapka: noname
Napszemüveg: Bershka
Felső: H&M Divided
Táska: River Island
Nadrág: Mountain Horse
Cipő: H&M Divided
Kabát: noname

Remélem élveztétek a bejegyzést és kaptatok pár hasznos infót a monokróm style-al kapcsolatban. Béke és szeretet! B.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•

"Fekete csütörtök" farmerrel•