Outfit inspo 2020•

Megnyitom a 2020-as évet az első bejegyzésemmel a blogra, ami az év színéről fog szólni, és egyben egy outfit bejegyzés is.

Boldog Új Esztendőt szeretnék elsősorban kívánni Nektek Kedves Olvasóim, és szeretném megköszönni, hogy egyre többen olvassátok és értékelitek a blogbejegyzéseimet. Nekem ez akkora löket és kihívás is egyben, hogy értékes tartalmakat osszak meg, hogy ötleteljek, és tippekkel lássalak el időről-időre.

Elég sokszor megosztottam már Veletek azt a hírt, hogy idén a kék szín veszi át a hatalmat, pontosabban a klasszikus kék/kobalt kék, ami uralja majd a  divat és design világát. Ehhez szeretnék majd kedvet  hozni és néhány tippet, ötletet adni, miként lehet jól viselni ezt a bizonyos kéket, és esetleg a többi árnyalatát is, hiszen elég unalmas lenne (legalább is számomra) ha folyamatosan mindig ugyanazt az árnyalatot hordanánk. Ezért az első tanácsom az lenne, hogy bátran viseljétek a kéknek azt a változatát is ami a legközelebb áll hozzátok!


A múltkori turi kincsek bejegyzésemben bemutattam már ezt a kék pulóvert és gyapjúkabátot, amik a mostani szettemben visszaköszönnek. Én alapjáraton eléggé szeretem a kék szín, és szerintem jól is áll a barna hajamhoz és szememhez. Aránylag elég sok változatát kedvelem, legyen az baba kék, türkiz kék, klasszikus kék, sötét kék, világos kék. Pluszban nem igazán foglalkozom az "irányzatokkal", trendekkel, hanem olyan dolgokat választok amik tetszenek és jól érzem magam bennük.

A kék mellett az alapszíneim a fekete és a krém szín. Észre vettem magamon, hogy megrögzött fekete nadrágos lány vagyok, és sokszor nyúlok ez után a nadrágom után. De ha azt nézzük ezzel a színnel sosem lehet mellé fogni és mindennel remekül kombinálható. 
Minden ruhadarab és kiegészítő amit rajtam láttok, egytől-egyig turi kincs!


Amint látjátok, én többféle kék színt kombináltam most össze ebben a szettben. Egészen a világos kéktől a sötétebbig. 
Ééééés bakancs. :D Úgy látszik tényleg mindenhez fel lehet venni, kissé vagányabb lesz az összhatás. Főleg ha szerettek a kiegészítőkkel játszani.

Pantone: Classic Blue


A kobaltkék megnyugtat, magabiztosságot ad, és kapcsolatot teremt. Békét és nyugalmat ad az emberi szellem számára. Ezt a színt a kommunikációval és tisztasággal is kapcsolatba hozzák. A kobaltkék jelenleg a divat a lakberendezés és művészetek egyik meghatározó színe.


Sapka: Atmosphere
Szemüveg: piaci bácsitól
Pulcsi: Knitwear by F&F
Kabát: Naf Naf
Táska: New Look
Nadrág: River Island
Bakancs: Tamaris


Szeretnék majd hasonló outfit inspo bejegyzéseket hozni, kék színű ruhadarabokkal. Remélem tetszett a bejegyzés és valamennyire meghoztam a kedveteket ehhez a színhez. Béke és szeretet! B.

Megjegyzések

  1. Nagyon szuper ! Imádom a kéket az egyik kedvenc színem es tök szupi hogy ez lett az év színe . Kíváncsi leszek a többi kék szettjeidre 😃

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy! Köszi :* hamarosan jövök majd egy szuper ajánlással, és nem árulok el nagy titkot hogy az is az év színéhez fog kapcsolódni! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•

"Fekete csütörtök" farmerrel•