Pick N Dazzle• -január-

Itt a január, ami azt jelenti, hogy friss Pick N Dazzle doboz van a láthatáron. Ismét szuper termékekkel, prémium minőségű márkákkal, amik mind elérhetőek az oldalon.

Ezúttal 3 hónapon keresztül olvashattok a Pick N Dazzle "titokzatos" piros dobozról. Ugyanis ha előfizettek garantáltan olcsóbban juthattok hozzá az adott hónapban frissülő termékekhez.



-Itt olvashatod a decemberi dobozról készült bejegyzést. Sok hasznos infóval, termékbemutatással és véleményezéssel.-

Annyira jó, mert egyébként az előfizetés lehetősége nem csak 3 hónapra lehetséges, hanem 6 hónapra is kérheted, viszont akkor még több kedvezményben részesülsz! Bármikor van lehetőséged módosítani a személyes szépségprofilodat, és ez által az ajánlott terméklista is folyamatosan frissül (akkor is minden hónapban új termékek fedezhetőek fel ha nem változtatsz a profilodon) 


De most akkor nézzük meg mit is rejt a kozmetikai dobozom. Milyen csudi termékeket válogattam össze a januári hónapra.


BeMe hidratáló krém pattanásos bőrre (50ml)

A BeMe márka termékei kimondottan a pattanásra hajlamos bőrre lett kifejlesztve. Segít a bőr megújítási folyamataiban, összesen 3 lépésben. Én az arckrémet választottam, (2-es fázis) mert mostanában sajnos kipattogok. A termékben található probiotikumok hozzá járulnak a bőr egészséges egyensúlyához. A legszuperebb, hogy egy innovatív fejlesztés által az úgynevezett Smart TargetTM technológia által belülről kezdi meg a pattanások ellen felvenni a harcot. Tehát mélyre szívódnak fel a hatóanyagok.


Azt még hozzá tenném, hogy igazán kellemes illatú, könnyű textúrájú krémről beszélünk, gyorsan be is szívódik és nincs ragacsos bőr érzés utána. Erősen ható anyagokat tartalmaz ezért irritált bőrfelületre nem érdemes használni. Mindig gondoskodj a megfelelő bőrnyugtatásról/tisztításról, használat előtt. Erre egyébként a BeMe-nek van egy arclemosó gélje ami az 1-es bőrkezelési fázisnak felel meg. Akár ezt a 3 terméket bevetve, a mindennapos bőrápolás könnyebbé és eredményesebbé válhat.
Ha több mindenről szeretnél informálódni, akkor az alábbi linket még a márkáról és hasznos bőrápolási tippekről illetve a pattanásokról is olvashatsz!

Cougar Almás pite illatú testvaj (200ml)

Imádom!!!♥ Mennyei illata van igazi almás csoda. Kissé sűrűbb állagú tégelyes krém, de azért könnyű eldolgozni. Rendkívül gyorsan beszívódik a bőrbe, és elég sokáig is érezhető a puhító hatása. Az illatáról nem is beszélve. 


Egyébként azt tudtátok, hogy az Egyesült Királyságban gyártják? Odafigyelnek többek közt a minőségi alapanyagokra és az egyediségre is? 
Tapasztalataim szerint, tökéletes mindennapi ápoló krém, és tényleg segít a száraz bőr orvosolásában. Nekem nagyon tetszik, és mióta felfedeztem azóta mindennap használom. Sima egyszerű fehér színe van, és mikor használod, sűrűbb krém darabokkal is találkozhatsz, de ezen nem kell meglepődni, szépen elegyedik a bőr melege hatására. Egyébként elsőre azt hittem, hogy alma darabkákat tartalmaz, szóval jól meglepett, pozitív értelemben. :)


Ide kattintva több mindent is megtudhatsz a márkáról.

Cocosolis Mandarinos vaníliás kávés testradír (70g)

Azt a mindenit, le vagyok döbbenve! Brutálisan jó!
A Cocosolis törekszik a természet adta kincseket felhasználni termékei során. Ügyel arra, hogy organikus termesztésből származó alapanyagok kerüljenek a termékeik összetevői közé.
Itt jön képbe a kávé, ami ennek a testradírnak a fő alapanyaga. Pontosabban a valódi Arabica kávé.


Ezen felül rengetek természetes olajat tartalmaz, amik ápolják a bőrt. Kókusz olajat, olíva olajat, mandarin és menta esszenciális olajat. Ezeknek az olajoknak a hatását már radírozás közben is lehet érezni. Hozzá járulnak ahhoz, hogy a bőr dörzsölés hatására se váljon érzékennyé. Valamint természetes E-vitamint, shea és kakaó vajat is adtak hozzá. Brutálisan kávés és mandarinos illata van, és használat közben szépen ki lehet érezni egy pici mentolt is.



Látjátok az állagát, igazi darált kávéból áll. Vízzel elegyedve könnyedén szét lehet oszlatni a bőrfelületen. Kíméletesen szabadíthatod meg magadat az elhalt hámsejtektől. Óvatosan! Nem szabad erősen dörzsölni.


Finom puha bőröm lett használat után. Az olajaknak, vajaknak köszönhetően pedig extra hidratált is lett a bőröm. Ajánlom, hogy próbáljátok ki mert nagyon exkluzív érzés és hatás amit ez a termék nyújt.
Ide kattintva több mindent megtudhatsz a Cocosolis márkáról.

Copiness line barna szemhéj tus (2ml)


A francia cég törekszik a magas minőségű sminktermékek gyártására és forgalmazására. 
Ez a szemhéj tus egy tartós, filces végű "tattoo" hatású, azaz nem kenődik el és tényleg kitart egész napon át. Vastagabb filc szerű vége van, amivel lehet precíz vékony és vastagabb vonalat is húzni a szempillatőbe. Könnyű vele dolgozni, sokkal könnyebb mint pl. egy ecsetes végű szemhéjtussal. Legalább is számomra.


A színe is nagyon tetszik, szeretem tusokban a barnát mert nem olyan határozott mint a fekete és nekem valahogy jobban is áll. Egyébként több színben is elérhető, és tényleg nagyon nagyon király (ahogy az unboxing videómban is elmondtam, ott láthattátok is rajtam)
Nagyon profi szemhéj tus lett. Örülök, hogy ezt választottam!
Ide kattintva több mindent is megtudhatsz a márkáról és meg tudod nézni a smink kínálatot is.

Mades Hair Care sampon és balzsam (250ml)

Teljes mértékben meggyőződtem arról, hogy ez a termékcsalád kifejezetten a barna haj ápolására lett kifejlesztve. A Mades professzionális már már szalon minőségű termékei, mindenféle hajtípusra lettek kitalálva. Ez a Vibrant Brunette Volume-Colour páros tartalmaz selyem aminosavakat, növényi kivonatokat és B5 provitamint, amik mind abban nyújtanak segítséget, hogy a haj fényes, könnyen kezelhető, puha, dúsabb hatású és egészségesebb textúrájú legyen.


A kondicionáló pedig szín megújító tulajdonsággal bír, tehát a természetes és festett hajra is bátran lehet alkalmazni. Természetes olajokkal segít, hogy a haj a fényes és sima legyen. Ezt tapasztaltam is már az első használat után, nem csak a tiszta haj érzését éltem át de a regeneráló hatást is, amit a balzsamnak is betudok. Nekem kissé száll mindenfelé a hajam mert vékony szálú, de ezek után a termékek után sokkal egységesebbé vált az egész hajszerkezetem.  Finom, kellemes illata van mind a két hajápolónak és ami még tetszik, kis mellékes infó, hogy a sampon barnás kissé gyöngyházas árnyalatú. Tehát ebből is látszik, hogy tényleg kifejezetten barna hajra lett kifejlesztve.
Többféle termék van még többféle hajra és típusra, amit a Mades Hair Care felkínál, nézzetek szét és keressétek meg a Ti hajtípusotoknak megfelelő termékcsaládot.
Ide kattintva tudtok böngészni.

Miss Cop szemöldök formázó kit (4 részes)

Az előző dobozomban már megismerkedtem ezzel a kedves, fiatalos színes márkával. Teljesen elégedett voltam vele legutóbb, ezért nagy izgalommal kezdtem el tesztelni ezt a szemöldök formázó készletet, ugyanis engem felcsigázott, hogy a 3 porállagú rész mellett megtalálható egy krémes termék is, a kit legaljában. Ennek igazán megörültem mert azt már elmondtam, hogy én ezekkel mindig is könnyebben dolgozok és szebb, precízebb vonalat lehet húzni mint a poros társaikkal. 
Tényleg szuper egyenes, vékony és nem túl erőteljesen húztam meg a szemöldököm vele (eléggé intenzív színe van, óvatosan és finoman bánj az ilyen sötét színekkel) tényleg könnyedén lehet vele dolgozni.


A por állagúak számomra tökéletesek a szemöldök szálai közötti hézagok kitöltésére, sokkal finomabb, lágyabb lesz az összhatás ha rásatírozol ezekre a részekre, poros formázóval. Erre a mellékelt applikátor tökéletes kis társ, mert azon belül hogy élesebb vonalvezetésre is alkalma, a satír munka sem okoz gondot vele.
Több árnyalat található egyazon terméken belül ami nekem nagyon tetszik, így bármikor lehet kísérletezni, hogy melyik színek állnak a legközelebb hozzánk, és ha esetleg lenne olyan ami nem illik a szemöldökünkhöz, azt az árnyalatot szemhéjpúderként is el lehet használni.


Szuper szemöldök paletta lett, és kimondottan tetszik ugye az aljában található krémes állagú rész.
Ide kattintva több mindent is olvashatsz a márkáról és válogathatsz a különböző sminkek közül.

Miss Cop körömlakkok (12ml)

Jöjjön még 2 termék a Miss Cop-tól. Rendeltem a dobozomba egy magasfényű sötét szürke körömlakkot és egy mattító fedőlakkot. 


A sötét szürke lakk a 'SMOKY GREY' nevet viseli. Tetszik ez a sötétebb szín a körmeimen. Két rétegben vittem fel a tökéletes fedéshez és aránylag elég gyorsan meg is száradt. Nagyon szép fényes hatású. Élettartamra nem különbözik a megszokottól, de aki házimunkát végez annak ez nem lehet újdonság. Ettől eltekintve elég jó lakk.
Hogy legyen egy kis csavar is benne és ne csak a szuper fényes körmöké legyen mindig a főszerep, én eléggé kedvelem a matt hatású körmöket is. Kissé új keletű dolognak tartom, de az utóbbi években jól el tudott terjedni a szépségiparban. Ahogy azt rengeteg szóismétléssel emlegettem az unboxingban, nagyon praktikus beszerezni egy mattító fedő lakkot


Szuper matt hatású, 1 réteg bőven elég ahhoz, hogy lefedje a fényes hatású lakkot. Szuper gyorsan szárad! Nagyon imádom, mert tényleg bármelyik körömlakkommal tudom használni, így tényleg igaz, hogy egy ilyen lakkal nem kell beszerezni külön színes matt hatású lakkokat, hanem már a meglévő kedvenc vagy új színeiddel is tudod kombinálni. 
Fantasztikus ötlet, újítás, feltalálás egy ilyen körömlakk.

Phase Zero matt ajakrúzs (8ml)


Ismételten egy visszatérő márka, és egyben nagy kedvencemmé is vált a Phase Zero matt állagú ajakrúzsa. Nem hiába rendeltem újra a dobozba, mert engem 100%-ban meggyőzött. Tartósságra is meg vagyok vele elégedve, enni, inni bátran lehet vele, nem nagyon fog megkopni. Szép színei mellett, a textúrája is kedvelté teszi ezeket a rúzsokat, mert tényleg hűen a nevéhez, matt. Nagyon szeretem a matt rúzsokat!


'Chai Latte' névre hallgató, valóban csodaszép kapucsínó színű és illatú! folyékony matt ajakrúzsról van szó. Amit már az előző rendeléskor is megtapasztaltam ennél a rúzsnál,hogy nem szárít! Nekem ez eléggé fontos, mivel így is napi szinten küzdök az ajakkiszáradástól. Gondolom most Ti is ebben a cudar időben.


Egyszerűen és precízen lehet felvinni az ajkakra a rúzst a szivacsos végű applikátornak köszönhetően. Nagyon nagyon megvagyok elégedve ennek a márkának ezen termékeivel, és ha Ti is szeretitek a matt hatást és a szép színeket, ide kattintva tudtok informálódni a márkáról és válogatni a csodás színek közül.

L'action szenes pórustisztító orr tapasz (5db/cs.)


Erre a tisztító tapaszra rendkívül kíváncsi voltam, mert sajnos egyszer már belefutottam egy érdekes ilyen jellegű termékbe, említésre sem méltó. Viszont az krémes állagú volt, ez pedig egy egységes tapasz. Így bátrabban vágtam bele letesztelni. Semmilyen fura szaga nincs, könnyedén fel lehet applikálni az orrunk elejére.


Külön van csomagolva mind az 5 tapasz a nagy csomagoláson belül. Így biztosan nem fognak összetapadni sem, de amúgy is ezt nézzétek, milyen védelmi réteggel van ellátva egy ilyen pórus tapasz.


Amit pedig a bőrre kell helyezni és kb 15 percig kell rajta hagyni, (rátapad a bőrre, nem csúszkál el, kényelmes, nem irritálja a bőrt!) míg aktiválódik és megszárad, az egy fekete szenes oldal. Megtisztított bőrfelületre érdemes felhelyezni, hogy jól megtudjon tapadni. Kellemes hűsítő érzés először, utána teljesen úgymond "mintha ott se lenne" érzés viselni.


Aránylag szépen, kihúzta az orrom elejéről, és még az orr melletti részről is a kisebb eltömődött pórusaimból származó faggyút. Sok pici fehér miteszer formájában. (ha nem haragudtok meg nem volt valami szép látvány és inkább nem fotóztam le) 
Ha kipróbálnád akkor ide kattintva még további termékek után is tudsz kutatni és erről a tapaszról is tudsz informálódni.

Mades Greeting szőlős ajakbalzsam (15ml)

Jöjjön az egyik mániám, az ajakbalzsamok utáni szeretetem. Mindig törekszek újabb és újabb márkákat kipróbálni, mert számomra fontos az ajkak ápolása és megfelelő védelme, nem csak ebben a hideg időszakban, hanem egész évben.  Így találtam rá erre a különleges ápoló balzsamra a Mades-től.


Már a csomagolással megfogott egyébként a termék, nagyon tetszik ez a lilás tónusú matt tubus, a rajta elhelyezett feliratokkal, és azt is gondoltam, hogy az adagoló feje ilyen lesz. Mindjárt mutatom.


Kényelmesen ki lehet nyomni a puha tubusból a krémesebb sűrűbb textúrájú balzsamot. Nagyon finom szőlős illata van. Igazán tetszik. Áttetsző a színe, és szép fényes lesz tőle az ajak. Rendkívül jól ápol és aránylag tartós is ha az ember lánya nem nyalogatja le folyamatosan. :D Egyébként még egy ízben elérhető ez az ajakbalzsam.
Ide kattintva meg is tudjátok nézni a kínálatot.

Missha frissítő tea fás maszk (1db)

Nem titok, hogy odáig vagyok a koreai beautyért, és ezeket a maszkokat is eléggé kedvelem. Mivel a Missha márkáról elég szép véleményezéseket olvastam korábban, úgy voltam vele, hogy én is ki szeretném próbálni.


Azt tudtátok, hogy a tea fa mennyire sokrétű gyógynövény? Gyulladásgátló, antibakteriális és fertőtlenítő hatású, a gombás bőrbetegségeknél kiemelkedően veszi fel a harcot a fertőzéssel? Emellett kitűnően szünteti meg a pattanásokat, és gyógyítja a sebes/heges bőrt. Legfőképpen ezért is választottam ezt a tea fás maszkot, mert nekem a hegesedéssel, a pattanásokkal eléggé meggyűlt a bajom az utóbbi időkben. 
A csomagoláson belül található egy vékony tea fa géllel felitatott fátyol maszk, amit kihajtogatás után szépen fel lehet helyezni az arcra. Érdemes 15-20 percen keresztül fent hagyni, és várni, hogy a hatóanyagok szépen beszívódjanak a bőr mélyebb rétegeibe is.


Puha, friss lett tőle az arcbőröm, és ami gél maradt még a maszk után azt szépen bemasszíroztam a bőrömbe. Kissé kámforos de nem kellemetlen illata van egyébként.
Ha nézelődnél még, milyen maszkok vannak ide kattintva megtalálod őket.

Pick N Dazzle lógós kozmetikai táska (23x17cm, fűzős+zip-záras lepattintható "szütyővel")



Két színben érhető el a cég saját lógójával ellátott kozmetikai táskája. Én ebben a szép világosabb kék színben választottam. (a másik természetesen piros) Hogy ismételjem önmagam, tényleg praktikus, maga a kialakítás, és a funkcióját tekintve is. Henger alakú, pont kézbe illő, tágas belső résszel kialakítva, amelybe akár eszközöket is tudsz rögzíteni, mert kis gumis kialakítással vannak elhelyezve benne, az úgymond rendezők, és hálós zsebek.


Lepattintható zip-záras kis neszesszer féle is megtalálható benne, amit tényleg könnyedén ki lehet venni a tatyóból.


A megkötő madzaggal pedig biztonságosan lehet rögzíteni a száját, és fel is lehet akasztani bárhová, mert el fogja bírni a kozmetikumaid súlyát.
Nézd meg még milyen saját lógós termékeket forgalmaz a Pick N Dazzle. Katt ide, és már az oldalon is találod magad.

Kaptam még 3 szuper kis termékmintát ajándékként a januári rendelésem mellé.
Tetszik, hogy lehetőséget kínál a cég a kipróbálásra, mielőtt esetlegesen megrendelné az ember. És ha tetszik, beválik akkor biztosabban választhatod akár a következő dobozodba.


Ennyi lett volna a januári Pick N Dazzle doboz tartalmának és termékeinek a véleményezése. Remélem tetszett a bejegyzés, és hasznosnak találtad. Béke és szeretet! B.
A termékeket a Pick N Dazzle biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Avon ünnepi újdonságok•

O'dore-krémparfüm•

Szabd át-Missguided•