Kényeztető apróságok•

Remélem Ti is szeretitek a különleges maszkokat, pakolásokat, zuhanyzási eszközöket.

Most 4 márka termékeit szeretném bemutatni, amit az utóbbi időben teszteltem le. Köszönöm szépen a meglepetést! ♥


A Koreából érkező márka termékei a szem, a száj, arc érzékeny bőrének ápolására kínál maszkokat, de hajápolási termékek és kézkrémek is megtalálhatóak náluk. Szuper könnyed száj maszkokat és szem alá való maszkokat próbálhattam ki.



Kellemesen hűsítő és hidratáló érzés volt használni ezeket a maszkokat. Nagyon egyszerűen lehet őket felapplikálni az adott területekre.




Különböző illatokban érhető el a Rossmann és dm üzleteiben.  Nekem nagyon tetszenek ezek a maszkos megoldások, sok sminkes videóban láttam már, és eléggé felkeltette az érdeklődésemet, milyenek is lehetnek. Ha nézelődnétek a hivatalos Kocostar oldalon akkor kattintsatok!


Hajápolási termékekkel foglalkozó cég, mely természetes olajokat használ fel termékeikben. A pakolásokat megtaláljátok a dm üzleteiben, a hajolajokat pedig a Rossmann-ban.


Szuper fényes és egészséges tapintású lett a hajam mindkét pakolástól. Egy tasak nekem 2 alkalomra volt elég. Hagyd hatni 15-20 percen keresztül, majd öblítsd le.
Ha nézelődnétek a hivatalos Difeel oldalon akkor kattintsatok!


Úgynevezett életmód termékeket forgalmaznak. Számomra újdonság volt, a zuhanytabletta és a zselé állagú tusfürdő amit volt szerencsém kipróbálni a márkától. A legjobb, hogy vegán termékek, mikroműanyagoktól mentesek. Több féle illatváltozatban elérhetőek a Rossmann üzleteiben.


 A zuhanytabletta használata nagyon egyszerű. Csak leteszed a zuhanyzó aljába, és élvezed az aromaterápiás illatokat amik a gőzzel együtt keveredve tényleg relaxálóan hatnak. Kellemes illattal.


A tusolózselé szuper volt, bár picit vicces, hogy csúszkált a kezemben. :D Szuper narancsos illatban próbáltam ki. Használd úgy, hogy kiveszed az egészet a kis tárolójából, felhabosítod és kész is. Többszöri használatra.




Érdekes kis találmány, de nagyon élvezetes. Ha nézelődnétek a Waltz7 hivatalos oldalán, akkor kattintsatok!


Barcelónából érkező életmód termékekkel örvendeztet minket a márka, természetes összetevőkkel, amik mind vegán kozmetikumok. Pakolások, méregtelenítő, hidratáló, tisztító popsi- és dekoltázsmaszkok a feszes, puha bőrért ezeken a területeken is. Pluszban még egy hajmaszkot is kipróbáltam. A Rossmann és dm üzleteiben keresd!


Kellemes és kényelmes a használatuk, a popsi maszkok clay-ek (agyag szerűek) de hihetetlen puhaságot éreztem használatuk után. A dekoltázsmaszk viszont nem szárad meg, ez egy mézes maszk volt igazi méz illattal, imádtam, nagyon hűsítő és hidratáló érzés volt. 


A  hajmaszk is szuper volt, kicsit relaxáltam míg vártam, hogy hassanak a jótékony olajok, összetevők. Extra puha hajam lett, nagyon finom illattal.
Ha nézelődnétek a Biovéne hivatalos oldalán, akkor kattintsatok! 

Próbáljátok ki Ti is. Keressétek Instagram-on is az adott oldalakat, a márkanevekre kattintva egyből oda juttok. Béke és szeretet! B.
A termékeket a cégek Magyarországi képviseltjei biztosították!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•