Get ready for Summer•

Sziasztok, üdv. újra a blogomon. :) Olyannyira készen állok a nyárra, hogy a szezonális alapdarabjaimat most is a Bonprix webáruházából szereztem be. A mai bejegyzésben erről a csodaszép, ízig-vérig nyári szettről lesz szó, ha érdekel Titeket, tartsatok velem. :)


A Bonprix-nél mindig az aktuális divatnak megfelelő, szezonális, friss árukészlet várja a kedves vásárlókat. Ahol szerintem mindenki talál kedvére való darabot.

Én a nyárra mindenképpen szerettem volna olyan dolgokat beújítani, amiket jól lehet kombinálni a meglévő darabjaimmal, amik esetleg többfunkciósak, azaz többféleképpen is hordhatók, és kiállják a szeszélyes változó divatot. Így találtam rá egy mindig trendi szalma táskára, egy mindig aktuális virágos ruhára és egy új "dilinek" számító fűzős szandira, ami szerintem bestseller lesz az elkövetkezendő évek során.


BODYFLIRT-Dzsörzé ruha-

Nyáron kimondottan kedvelem az egybe ruhákat, hiszen amellett, hogy kényelmes, nem igen kell vacakolni azzal, hogy egy szellős, jól mutató szettet tegyünk össze. Ebben az időszakban hajlamos vagyok a világos színekhez nyúlni, és az egyik kedvenc mintám a virág. Így mikor megláttam ezt a csodaszép dzsörzé ruhát, elállt a szavam és azt mondtam, nekem erre szükségem van.


Szeretem az olyan darabokat amik derékban karcsúsíthatók, ehhez a ruhához van egy öv, amit szépen meg lehet csomózni, vagy masnizni, így tökéletesen lehet hangsúlyozni a derekat. Szuperül áll, pl. az olyan alkatú nőknek mint én is vagyok. Ez alatt azt értem, hogy nekem már szükség van az olyan kialakításra ahol derékban szűkíteni kell az anyagot, hiszen enélkül nem igazán előnyös számomra egy ruha, mert úgy festene benne a testem mint egy "hordó". 



Tetszik a V-nyakkivágás is, hiszen nem csak a nagy dekoltázst emeli ki, de a kisebb mellű nőknek is remekül áll. A hossza is pont elegendő, térd felett végződik, így nem túl hosszú, és nem túl rövid. 
Az ujj hosszúságával is ki vagyok békülve, és ha felhajtjuk az anyagot, akkor a belső mintázatnak köszönhetően szinte észre sem lehet venni, mert ez a minta egyezik a ruhán lévővel.



Apropó, mintázat! Egyszerűen imádom ezt a halványsárga alapon fehér virágokkal díszített printet. Idén nyáron nagy sláger a printelt minta, legyen az citrom, esetleg trópusi minta, vagy virág. De talán a virágminta az egyik legközkedveltebb verzió és sokunkhoz közel áll. 
A legjobban tetszik még ebben a ruhában, hogy olyan stílust képviselhetsz vele ami csak Téged jellemez, legyen az sportos, laza, vagy elegánsan csinos. Minden a kiegészítőkön múlik.
Igazán kényelmes a szabása, finom az anyaga és tetszetős a mintája, szerintem remek választás.
A ruha elérhető még fekete alapon fehér virágmintákkal is.
A ruha mérete: 32/34

BONPRIX COLLECTION-Szalma táska-

El sem tudom mondani, mióta vágytam már egy nyári szalma táskára. Meglátásaim szerint a kerek formájú szalma vagy gyékény táskák azok amik szinte uralkodnak minden nyáron, esetleg még kisebb arányban a strandtáskák, de nekem ennél különlegesebb darabra volt szükségem. És tessék a Bonprix előrukkolt a klasszikus szögletes formával, ami számomra elhozta az igazi vintage életérzés fogalmát. 


Egyszerűen tökéletes, annyira közel érzem ezt a formát és stílust magamhoz. Tetszik benne, hogy kétféleképpen lehet a pántját használni, hiszen nem csak oldaltáskaként funkcionál, de ha elrejtjük a pántokat a táska belsejébe, akkor kézitáskaként is hordható. Utóbbi számomra sokkal testhezállóbb, és a merevített bambuszhatású fogantyúval még sikkesebb az összhatás. Valamint a hosszabb pánt úgy lett elhelyezve a táska két oldalán, hogyha azt el is rejtjük, ne látszódjon ki. 


A táska hűen a szalma/gyékény kinézethez papírszálakból lett fonva, natúr színű, így teljesen tükrözi a maga formájában a nyári hangulatot. Nekem kimondottan tetszik a mérete is. Egy nyári sétához, vízparti kiránduláshoz, délutáni kávézáshoz tökéletes lehet. 
Szélessége: 23cm
Mélysége: 10cm
Magassága: 20cm
A belső részben található egy kisebb boríték szerű rész, amibe az apróságokat, telefont is el lehet tárolni. A mágneses zárnak köszönhetően pedig remekül lehet rögzíteni a tetejét. Pluszban a pánt még állítható is egy kis öv szerű csattal, így tökéletesen lehet a hosszát is váltogatni.
Imádom ezt a táskát, azt hiszem örök érvényű darabja lett a táska gyűjteményemnek.

RAINBOW-Szandál-

Az idei nyár egyik nagy slágere a megkötős/fűzős szandik. Tűkön ültem, hogy végre nekem is legyen egy ilyen stílusú szandálom. Amellett, hogy elég sokoldalúan lehet viselni, nagyon különleges és nagyszerűen fel tudja dobni a legunalmasabb szetteket is.

Fehér színben érhető el ez a stílusú szandál, lekerekített orr résszel, és különleges retro hatást idéző vastag kocka sarokkal. A hosszú pántokat lehet a boka köré tekerni többféleképpen keresztezve, vagy fel a vádlira is akár, mint egy 'római jellegű sarunál', vagy a mostani divathoz mérten egy bővebb szárú nadrág köré megkötve. Annyi sikkes és stílusos kombinációt létre lehet hozni általa.


Én szolidan a bokámra tekertem a szárait, szuperül tartja azt, nem szorít, hiszen én állítom be, hogyan is kényelmes. A sarka sem az az eget rengető magasságú, csupán 7cm, így nem nehéz benne tipegni, járni-kelni. Szintén többfajta stílushoz is hordható, de a lényegen ez nem változtat, mindig ízléses megjelenést kölcsönöz.
Nekem igazán furi lábméretem van, mert képzeljétek el, hogy alapból 40-es méretű, ez a lapos szandik és topánok esetében tökéletesen működik, sport cipőkből a 41-es méret ami játszik, viszont ami az érdekes, hogy magasabb sarkú lábbeliknél bőven elég a 39-es méret. Ki érti ezt?! :D
A szandál mérete: 39


Imádom ezt a szandált, és az sem zavar hogy fehér színű. Sokan ódzkodnak ettől a színtől, mert hogy gyorsan és látványosan koszolódik, és minden apróság meglátszik rajta. Engem ez nem tartott vissza, hiszen ismerek szuper trükköket, amikkel gyorsan és hatásosan meg lehet szabadulni az ilyen jellegű koszolódástól. Arról nem is beszélve, hogy a fehér lábbeli nagyon passzol a nyári divathoz.


Összességében nagyon megvagyok elégedve újfent, a termékek minőségével, a méretekkel, minden dolog amit rendeltem olyan mint a képeken, és mint mindig most is minden fontos infót megtudtam az adott darabokról a Bonprix online áruházából. A kiszállítás is gyorsan végbe ment, futár szállította ki a saját címemre.
Ne feledjétek, ha regisztráltok, és létre hozzátok a saját fiókotokat, akkor időközönként százalékos akciókat kaptok, valamint sokszor küldenek ingyenes kiszállításra feljogosító kódokat is.
Köszönöm a Bonprix-nek ezt a csodás nyári szettet, melyek tökéletes alapdarabjaivá váltak a gardróbomnak.♥

A Ti gardróbotok hogy áll? Készen áll a nyárra? Nézzetek szét a Bonprix-nél, ha esetleg hiányozna valami olyan alapdarab amit máshol nem találtatok meg.
Béke és szeretet! B.
A termékeket a Bonprix biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•