My Goodess Skin•

Sziasztok, üdv. újra a blogomon! Ma a My Goddess Skin koreai kozmetikumokat forgalmazó webshopról lesz szó és a tőlük származó izgalmas termékekről.

A My Goddess Skin oldal kizárólag Dél-Koreából származó kozmetikumokat kínál számunkra, melyek tökéletes minőséggel rendelkeznek, tehát kiemelkedő márkákkal is szembe találhatjátok magatokat a webshopban. Náluk megtalálható mindenféle bőrproblémára egy-egy termék, az arctisztítástól kezdve a bőrápoláson és sminktermékeken át, a maszkokig bezárólag, szóval szinte minden kellék ami a szép és egészséges bőrhöz kell.

Ma két hidratálót, amiből az egyik egy emulzió, és egy 3db-ból álló maszk csomagot fogok bemutatni Nektek, ha érdekel Titeket, akkor tartsatok velem. :)

MISSHA-Super Aqua Ice Tear Krém-50ml

Van egy pár kedvenc koreai kozmetikum márkám, és aki szokta olvasni a cikkeimet, az bizony tudja, hogy a Missha is közéjük tartozik. A Super Aqua termékcsaládjából az Ice Tear hidratálóját tesztelem már 1 teljes hónapja, és most szeretném megosztani a véleményemet, tapasztalataimat vele kapcsolatban.


Ebben a krémben érintetlen, kristálytiszta patagoniai gleccservizet találunk amely felelős a bőr nedvesség tartalmának a megtartásáért és helyreállításáért, kisimítja az arcbőrt és remekül hidratálja is azt. Bőségesen tartalmaz oldott ásványi anyagokat, amik segítenek tisztán tartani a pórusokat, és a bőr legmélyebb rétegeiben is képesek hidratálni a bőrt. Valamint a sejtek immunitásában is nagy szerepe van a gleccservíz molekuláris szerkezetének.


-TAPASZTALATAIM-
Kezdeném a csomagolással, ami irtózatosan tetszik, alapból oda vagyok mindenért ami matt külsővel bír. A masszív tégely matt kék üvegből készült, a teteje sima műanyag. Szuper letisztult ez a design, és számomra olyan mint egy kis ékszerdoboz a kencék között.
Az illata igazán kellemes, friss, hűs beütésű. Szoktam írni arról, mennyire nem szeretek belenyúlkálni az olyan krémekbe amik tégelyesek, nos erre van egy egyszerű és praktikus megoldás, ha Te sem szereted. Vannak ezek a kis spatulák/krém kanálkák, amiket rendszerint lehet fertőtleníteni, így bátran lehet a tégelyes krémeket is "kezelni".
Nagyon kellemes, közepesen lágy, inkább picit géles textúrájú, fehér színű maga a krém.


Én az esti rutinomba építettem bele, de biztos vagyok benne, hogyha bejönnek a fülledt meleg napok, nappalra is ezt a hidratálót fogom használni. Felkenés után, egyből hűsít, ezt az alkohol tartalmának is köszönheti, ezért nagyon érzékeny bőrre, vagy kipirosodásra hajlamos arcbőr esetén nem ajánlanám! Egész gyorsan beszívódik, nem kell sokáig masszírozgatni érte az arcot.


Nagyon kellemesen hidratál, nekem minden egyes használat után olyan a bőröm mint a babapopsi. Nem éreztem egyszer sem ragacsos vagy olajos érzést miután használtam. Annyira finom közben az illata, hogy legszívesebben az egész tégellyel magamra borítanám. :D Ebből következik, hogy ez az 50ml-es kiszerelés szerintem egész sokáig még hűsítő társam lesz, ugyanis nem kell belőle sok az egész arc hidratálásához. Bőr irritációt, vagy allergiás reakciót nem okozott a termék. Az én bőröm eléggé kombináltnak mondható, tehát vannak olajos, és száraz területei is az arcomnak.


Hihetetlenül meg vagyok elégedve ezzel a krémmel, most sem csalódtam az egyik kedvenc koreai márkámban.
-További termékinformáció, rendelési lehetőség-

IT'S SKIN-Collagen Nutrition emulzió-150ml

Most először hallottam az It's Skin márkáról, de remélem nem is utoljára. Sikerült megismernem és megszeretnem. Az emulzió is tulajdonképpen egy hidratáló, viszont minden esetben annyi különbséggel, hogy az emulzió sokkal lágyabb/hígabb állagú, de ez a textúra semmiben sem befolyásolja egy emulzió hidratáló képességét.


Kifejezetten az érett bőr ápolására lett kifejlesztve ez az emulzió, hiszen bőven tartalmaz kollagén koncentrátumot ami serkenti a bőr természetes bőrmegújító folyamatait, remekül hidratál a maláta és bogyós gyümölcs tartalmának köszönhetően, valamint tömörebbé teszi a bőr összképét. Emellett hosszútávú használata során csökkenti a már kialakult ráncok előfordulását és feszesíti a bőrt.
Tartalmaz jojoba olajat és shea vajat, amik maximálisan bőrpuhító tulajdonsággal ruházzák fel.


-TAPASZTALATAIM-
Ismét egy csodás matt üvegcse, amiben megtalálható a termék. Bár arra még nem jöttem rá, hogy ebből a hosszúkás kialakításból hogyan fogom 100%-ig elhasználni az emulziót, eddigi terveim közt a pálcikás megoldás szerepel, de ez még a jövő zenéje, hiszen hatalmas kiszerelésben adja a gyártó. 
Kisebb ütögető módszerrel lehet a tenyérbe kinyerni a terméket, hála nem kell belőle sok, hogy a megfelelő mennyiséget szépen bemasszírozzuk az arcbőrbe. Miután lecsavartuk a kupakját, egy szűkítő gyűrűn át érkezik a krém. (ezt később el is lehet távolítani ha fogyna a termék, így könnyebben tudjuk kinyerni a fejen át)


Nagyon finom illata van, számomra inkább virágos mintsem gyümölcsös. Lágy textúra jellemzi, amelyet szépen el lehet oszlatni, majd bemasszírozni/bepaskolni a bőrbe. Én a nappali rutinomba illesztettem be ezt a könnyed formulát, szuperül beszívódik, és selymesen hidratál. Tényleg kisímitja a bőrömet, sokkal egységesebb képet mutat, és igazi koreai 'glass skin'-t kölcsönöz. (glass skin: koreai bőrfogalom, az egészséges, igazán tiszta és fénylő/ragyogó arcbőrre)
Az illatát egész sokáig érezni, ami egyáltalán nem zavaró, sőt, kifejezetten kellemes, hogy illatozik az arcom. Én szeretem. 


Nem tapasztaltam olajos vagy ragacsos érzést használat után, valamint bőrirritációt vagy allergiás reakciót sem váltott ki nálam. Bőrgyógyászatilag tesztelt termék! 
Szintén egy szuper könnyed hidratáló, amely még a ráncokkal is képes harcolni. Nyárra mindenképpen könnyedebb formulájú hidratálókat válasszatok, mert ezek nem nehezítik el az arcbőrt, valamint sokkal jobb érzés frissnek érezni a bőrt a nagy melegben, mint egy sűrű krémmel bevont felületet magunkénak tudni. Nem mellesleg könnyebben levegőzik így a bőrünk. A fényvédő terméket természetesen minden esetben a hidratáló fölé vigyétek fel, vagy válasszatok olyan fényvédő terméket, ami egyben hidratáló krém funkciót is betölt!

MISSHA-Pure Source fátyolmaszk, lótusz virág-1db/21g

A Missha márkától már próbáltam többféle fátyol maszkot, és eddig soha nem volt csalódás egyik termékük sem. Ez egy frissítő maszk, melyben nagy koncentrátumú lótuszvirág kivonat kapott helyet, ami nagyban hozzájárul a bőr tisztításához és ragyogóvá teszi azt. Tartalmaz keményítőt ami segít az irritáció kialakulása ellen, C-vitamin tartalma pedig gátolja a bőröregedést. 


-TAPASZTALATAIM-
Nagyon puha anyagból készült, kellemes virágos illatú fátyolmaszk, melyet könnyedén szét lehet hajtogatni és a felhelyezése is nagyon egyszerű. Bőven fel van itatva esszenciával és még a tasak alján is maradt egy kevés amit a nyak területeibe szépen be tudtam masszírozni. 15 percig hagytam hatni a maszkot, kellemes érzést nyújtott. Miután levettem, bemasszíroztam a maradék hatóanyagot a bőrömbe, egész gyorsan be is szívódott, valamint nem hagyott ragacsos érzést maga után és szépen hidratált is. A végeredmény pedig pihe-puha, hidratált arcbőr.
Nem okozott bőrirritációt vagy bármiféle allergiás reakciót!
Próbáljátok ki!
-További termékleírás, rendelési lehetőség-

SNP-Jeju zöld tea fátyolmaszk-1db/22ml

Általában a zöld tea kivonatos maszkokat hámlasztás után szoktam használni, hogy kicsit megsegítsem a bőröm regenerációját. Ez a maszk Jeju-szigetéről származó zöld tea kivonatot tartalmaz, amely segít hidratálni a bőrt és a méregtelenítésben is fontos szerepet játszik. Kimondottan érzékeny bőrűeknek lett kifejlesztve, hiszen a gazdagon tápláló esszencia, nagy koncentrátumban tartalmazza az értékes zöld tea kivonatot.


-TAPASZTALATAIM-
Miután alaposan megtisztítottam az arcomat (két lépéses arctisztítást használok, 1. lépésként olajos, 2. lépésként habzó lemosót), majd hámlasztottam, szépen felhelyeztem a maszkot. Rendkívül puha anyagból készült, kellemes nem tolakodó illata van és bőven át van itatva esszenciával. Lágy, hűs érzést éreztem használat közben, kivártam a megfelelő 15-20 percet, közben relaxáltam. 
Eltávolítás után a még fennmaradt hatóanyagot bemasszíroztam az arcbőrömbe, és a nyak területeire. Elég hamar be is szívódott, nem éreztem ragacsos érzést utána. Hihetetlen puha bőrt eredményezett.
Nem okozott bőrirritációt vagy bármiféle allergiás reakciót!
Ajánlom Nektek is.
-További termékleírás, rendelési lehetőség-

SNP-Jeju vulkanikus fátyolmaszk-1db/22ml

Ez a maszk nagyon különleges, és soha nem próbáltam olyan terméket még amiben vulkáni hamut is felhasználtak volna. Nem kell ódzkodni, semmi rossz nincs ebben, hiszen ez a Jeju-szigetéről származó vulkáni hamu és a számos természetes összetevő, felel a pórusok méretének csökkentéséért, és maximálisan távolítja el a még bőrön maradt szennyeződéseket.


-TAPASZTALATAIM-
Szintén arctisztítás, majd jelen esetben toner használata után alkalmaztam a maszkot. Kellemes illat jellemzi, szuper puha textúra és bőséges esszencia. 15 percig hagytam fent a maszkot, majd eltávolítás után bemasszíroztam a bőrömön maradt hatóanyagot, még a nyakamra is jutott belőle. Itt sem éreztem ragacsos érzést használata után. Igazán frissnek és megújultnak éreztem a  bőröm tőle. Nem okozott bőrirritációt vagy bármiféle allergiás reakciót!
ajánlom figyelmetekbe! :)
-További termékleírás, rendelési lehetőség-

Összességében nagyon elégedett vagyok minden termékkel, ami a My Goddess Skin webáruházából érkezett hozzám. Minőségi márkák, és remek termékek kaphatóak Náluk és szerintem ár-érték arányban is profik. Ha kerestek bőrápolási termékeket, maszkokat vagy sminkeket, akkor mindenképpen keressétek fel a webshopot. 


Köszönöm szépen a My Goddess Skin szuper hozzáértő támogatását és, hogy kipróbálhattam ezeket a csodás termékeket!♥

Nektek pedig köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésem, remélem hasznos volt számotokra és kaptatok némi infót esetleg olyan termékekről, amit szívesen kipróbálnátok.
Béke és szeretet! B.
A termékeket a My Goddess Skin biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•