Ringana•

Sziasztok! Ma egy nagyon különleges natúr kozmetikumot fogok Nektek mutatni. 

A Ringana márkáról szeretnék pár szót ejteni, mielőtt belevágnék a bemutatásba. 1996-ban alapították Ausztriában a Ringana-t, termékeik között csak és kizárólag  100%-ig természetes, natúr, vegán, vegyszer és tartósítószer mentes illetve állatkísérlet mentes termékek találhatóak meg.

Különlegessége kiterjed a környezetvédelemben folytatott harcra is, hiszen a cég nagyon elszánt és törekszik a csomagolások újrahasznosítására, nem csak a flakonok terén, de a papír csomagolások használata során is. 
A természet kincseit felhasználva készülnek az értékes hatóanyagokkal bíró kozmetikumok, illetve táplálék kiegészítő és életmód termékeik is kiemelkedően magas minőségűek.
Ha érdekel Benneteket milyen termékek kaphatóak a Ringana-tól, kattintsatok az Instagram oldalukra. A rendelés privát üzenetváltás keretei között lehetséges!


Egy toner jellemzése fog következni, amit az utóbbi hetekben használok napi rendszerességgel.
Köszönöm szépen Viki ezt a lehetőséget!♥ Írjatok Vikinek az Instagram-on, készséggel áll a rendelkezésetekre. Ja és az ajándék natúr szappanról is szeretnék majd pár szót ejteni a végén. :)

RINGANA-Fresh tonic Pure-125ml

Ha hasonlóan hozzám Neked is kombinált vagy zsírosodásra hajlamos az arcbőröd, akkor ezt a tonert bátran merem ajánlani, hiszen pont ennek a típusnak lett kifejlesztve. 100%-ban természetes gyógynövények felhasználásával, melyeken nem végeznek génmódosításokat, ellenőrzött gazdaságból származnak, és felhasználásuk során nem használnak állati eredetű anyagokat, tehát teljesen vegán termék. Mindennemű káros anyagtól, vegyszertől, mesterséges színezéktől, illatanyagtól és tartósítószertől mentes.


Tökéletesen eltávolítja az olajos szennyeződéseket, szabályozza a faggyútermelést tehát a kifényesedéssel is megbirkózik. Magas antioxidáns tartalommal bír és értékes növényi összetevői révén hidratálja a bőrt. Tartalmaz tengeri-fenyő, selyemhernyó-fa, kakukkfű, orbáncfű, boszorkánymogyoró és ciprus kivonatokat. Ezért az illata is kimondottan gyógynövény jellegű.


Meglehetősen hatékonyan és látványosan szabadítja meg a bőrt a szennyeződésektől, a kétlépéses arclemosás után is tapasztaltam a korongomon foltokat. Eléggé erősnek tartom, és érzékeny bőrrel rendelkezőknek nem ajánlanám. Így a szembe jutást is érdemes kerülni! 
A használata igazán egyszerű, hiszen ez a fújófejes megoldás nem csak praktikus, de higiénikus is.


Ha úgy döntesz, hogy közvetlenül az arcbőrre permetezed, mindenképpen takard le a szemeket, hiszen nagyon irritáló lehet ha belekerül a termék. Én úgy szoktam használni, hogy pár fújásnyit nyomok belőle a korongomra és szépen áttörölgetem vele az arcbőröm. A pattanásokat egyből kezeli, erre egy minimális csípő érzés a válasza. Szépen kezeli és leszárítja azokat. 
A zsírossággal is fel veszi a harcot, nekem tökéletesen bevált és használat után egyből látszik is a bőrfelületen a változás. 
Mivel nekem kombinált az arcbőröm, így számomra nem okozott irritációt vagy kipirosodást. 


Nekem tökéletesen bevált ez a toner és előszeretettel használom is. Ajánlom mindazoknak akiknek kombinált vagy zsírosodásra hajlamos a bőrtípusuk. Garantáltan nem lesz csalódás!

A toner mellé kaptam ajándékba egy nagyon aranyos kis natúr szappant (minta), amit én az arcom tisztítására el is használtam. Az illata teljesen megegyezik a már jól ismert házi szappanéval (én kimondottan kedveltem, régen egy kis ideig  használtam) viszont összetételében teljesen más mint a hagyományos házi szappan. Hiszen a házi szappan felhasználása során állati zsírokat alkalmaznak, viszont ez a szappan is vegán és semmilyen állati eredetű adalékot nem tartalmaz. 

Értékes növényi olajokat tartalmaz mint pl. a mandula olaj, fekete köményolaj, kókuszolaj és olíva olaj, melyek rendkívül jól hidratálnak és nem szárítják a bőrt. Ez a szappan nem kimondottan arctisztításra van, de én hiszem ha valamiben csak természetes összetevők vannak akkor biztosan nincs károsító hatással az arcbőrre sem. Mindennapos használatra is!


Nagyon hatékonyan tisztít, remekül habzik és nincs különösen illata. Nem irritálta sem az arcom, sem a kezem bőrét. Teljes kiszerelésben is kapható!

Összességében nagyon elégedett vagyok a kipróbált termékekkel és kimondottan tetszik a Ringana üzletpolitikája is, hiszen a környezetvédelem és természetes anyagok felhasználása mindennél többet jelent a cég számára. Értéket képvisel és értéket ad nekünk. Bátran keressétek Vikit ha megtetszett valami, bizalommal fordulhattok hozzá.


Köszönöm, hogy itt voltatok, hogy olvastatok, remélem sikerült egy kicsit jobban betekintést nyerni a Ringana által képviselt tudatos világba.
Béke és szeretet! B.
A termékeket a Ringana by Viki biztosította!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•