Turi kincsek•

Sziasztok, köszöntelek Titeket! Olyan régen voltam turizni, hogy már a napját se tudom...tudjátok volt ez a nehézség a világunkban, és kb. a legkisebb gondjaim közé tartozott, hogy na akkor most turiba nem tudok tulajdonképpen elmenni.

Na de az én időm is újra eljött, és pár hónap kihagyás után végre újra eljutottam a kedvenc kilós Hádámba. Nem hoztam kimondottan sok mindent, legfőképp azt tartottam szem előtt, hogy kell-e nekem az adott darab, hogy hordani fogom-e vagy csak úgymond a szemem kívánja. 

Most megszeretném mutatni miket is sikerült vadásznom, és azt is elárulhatom, hogy kettő olyan ruhadarabra is szert tettem amire már régóta vágytam. Picit retros lett a felhozatal, de szerintem ez nem meglepő, főleg akik egy picit is ismernek már, hogy milyen is vagyok, milyen is a stílusom. :)


-CLUELESS-

Ha ismeritek a Spinédzserek című ikonikus filmet '95-ből, akkor szerintem már sejthetitek milyen rucit is sikerült találnom legutóbb. Annyira nagy vágyam volt egy Clueless ihletésű egybe ruha, hogy mikor megláttam, tudtam, hogy ez nekem kell és nem hagyhatom ott. Talán 1 mérettel nagyobb mint ami én vagyok, de még így sem vészes, sőt egész hordható és szinte nem is látszik ez a pici méretbeli különbség. Szóval megint szerencsém volt, ha mondhatjuk így.


Nos, mivel nekem eléggé kicsik a melleim, így ezt a ruhát minden esetben egy fehér rövid ujjú pólóval fogom hordani, ugyanis ha lenne némi dekoltázsom akkor teljesen mindegy is lenne a melltartó ami ebből a ruhából jócskán kikandikál a szabása miatt. Tehát maradnak a trükkök és a visszafogott én. :D Különben is, nagyon sok képen láttam már így a lányokon a különböző stílusú egybe ruhákat, szóval még divatosnak, sőt retrosnak is elmondható ez a fajta viselési mód.


Imádom ezt a ruhát és el nem tudom mondani, hogy mennyire jó érzés ennyi kihagyás után tényleg egy olyan darabot találni, amire már jó ideje vágyik az ember.
Márka: Urban Outfitters


-A hippi ruci-

Azt szerintem tudjátok, hogy imádom a virágmintás darabokat, viszont a piros színnel a mai napig kissé hadilábon állok. Nem sok piros ruhadarabom, illetve kiegészítőm van, talán tényleg ha 1-2 akad. Na de mikor ezt a ruhát megláttam egyszerűen a hatalmába kerített, szinte minden ami vele kapcsolatos. A gyönyörű mintája, a szuper passzos szabása, a magasított nyakrésze, a kis cuki harang ujj végződése. Először azt hittem nekem ez kicsi lesz, de azért csak bevittem próbálni, biztos ami biztos...gyerekek!! Ezt rám öntötték. :D



Minden tökéletes ezen a ruhán. Annyit sikerült kiderítenem róla, hogy ez egy '70-es évek inspirálta virágos ruha a Warehouse divatháztól. Egyszerűen imádom és annyira átérzem a feelingjét. Na és persze a piros színt is kezdem picit közelebb engedni magamhoz.


Márka: Warehouse

-Pasztell lila top és szoknyák-

Az egyik kedvenc színem a halvány lila vagy pasztell lila. Beszereztem már szintén turiból ebből az árnyalatból pulcsit, kardigánt, nadrágot is, most viszont sikerült találnom egy pántos topot, V-kivágással. Annyira fantasztikus, mert szinte mind a két szoknyával amit elhoztam szuperül áll, és rengeteg darabommal jól kombinálható a ruhatáramból.

-VIRÁGOS FODROS SZOKNYA-
Eléggé kedvelem az olyan virágos mintát ami kicsi és beteríti az egész anyag felületét. Mondhatni megmaradtam a retro vonalon ezzel a szoknyával. Lágy esésű anyaga van, gumis kis dereka, kényelmes és fodros díszítéssel van feldobva az alja.



Márka: 
•Top: River Island



•Szoknya: Casual Club

-FARMER SZOKNYA-
Nagyon nagyon régen gondolkodtam abban, hogy nekem kéne egy farmerszoknya, mert végül is mindig is tetszett, némiképp alapdarab is. De valamiért sosem találtam megfelelőt, vagy nem tetszett a szabása, színe stb. Na mit ad Isten? Belebotlottam ebbe az ultra divatos koptatott világos színű farmerszoknyába, aminek a hossza is tökéletes, éééééés még a méret is stimmel. Komolyan el sem hiszem, ugyanis egy igazi '90-es évek beli vintage darabra leltem rá, ami az internet bugyraiban szinte ritkaságnak számít. Tökéletes állapotban, annyi volt a gondja szegénynek, hogy a patent meg volt lazulva, amit egy egyszerű kombinált fogóval 1-2 mozdulattal lehetett orvosolni.




Azt hiszem meg van az én örök érvényű farmerszoknyám, és nem is kell belőle más szabású, vagy más színű. Tökéletes alapdarabja lett a gardróbomnak.
Márka: Rifle


-Barna szandi-

Hihetetlen milyen bomba formában van ez a cipellő. Nagyon apró kisebb kopások fellelhetők itt-ott, de tényleg nem zavaró, valamint lépdelés közben nem hinném hogy rám fognak nagyítózni az utcán, vagy bárhol ahová fel fogom venni. Az az igazság, hogy nekem már van egy hasonló szandim, viszont nekem az már nagyon "batár" úgymond, ez pedig az ellentettje, sokkal visszafogottabb, egyszerűbb verziója. Ne féljetek a másiknak is lesz gazdája. :D 



Szuper ez a gumis kicsit megvágott megoldás a lábfej részénél, ugyanis baromi kényelmes, egyáltalán nem szorít, továbbá igazodik mozgás közben a lábfejemhez az anyag. Tartja a bokámat is a kis pántoknak köszönhetően, a műbőr pedig extra puha és finom kidolgozású. Lessétek meg a talpát, szerintem nagyon max az előző tulaj 1 alkalommal viselhette, akkor egy picit csámpáskodott benne, ugyanis kisebb karcok/kopások fedezhetők fel a szandin. Engem egyáltalán nem zavar, hiszen tényleg alig láthatók.


Márka: Next

Azt szeretném még elmondani Nektek, hogy ez az utóbbi pár hónap engem is gondolkodásra sarkalt valamilyen szinten. Beláttam, hogy amit műveltem turizás szinten az már nem volt egy normális dolog. Túlzásba lehet esni még a használt ruházással is, és fel lehet halmozni rengeteg olyan ruhát/kiegészítőt ami elcsábított ott az üzletben, de hordani már nem igen hordtam. Jó példája ez annak, hogy ugyan 1 ruhadarab kivételével mindent elhoztam amit összeturiztam, de mégis vissza tudtam tenni azt az egy fehér inget, hiába volt patent, és tökéletes állapotban, passzolt méretben is, viszont én elgondolkodtam ott a fülkében, hogy bizony én ezt nem fogom hordani. Szóval kis lépésekben is de haladok a tudatosabb turizás felé.

Köszönöm, hogy itt voltatok, hogy olvastatok. Ha van valamilyen hozzászólásotok a témában akkor ne tartsátok magatokban, írjatok itt kommentet vagy nekem Instán üzenetet.
Béke és szeretet! B.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•