Nyári csodaruha•

A nyári csodaruhám🌴

Mikor kiválasztottam ezt a rövidnadrágos overállt, figyelembe vettem a ruha anyagát, szabását, mintáját és a méretét is.

Idén nyáron elkeztem vonzódni a pálmafás beach hangulathoz, régebben valamiért nem, de ezen a nyáron megfogott. Ennek szellemében mentem a C&A-ba vásárolni. (Ritka mikor új ruhát veszek, mert second-hand fanatikus vagyok) Anyukámtól kaptam egy utalványt, hogy vásároljam le neki nem kell. Nézegettem a rucikat, próbáltam jól kombinálható darabokat keresni amikor megláttam Őt.

A fazonja nagyon szellős, lenge, felül három pici gombbal, hasrésznél megkötővel. Ugyanitt gumis derékrésszel van ellátva, tehát nem szorít, nagyon kényelmes viselet.
A poci résznél egy kisebb kör alakú kivágással válik
egyedivé és különlegessé. A színe valami mesés világos
tengerkék, pálmafákkal és pici virágokkal díszítve.

A méret viszont megtrükközött!! 38-as (M-es) a méretem de ez a ruci 36-os. Felpróbáltam mindkét méretet és az M-eset nagynak éreztem, lógott rajtam, ezzel ellentétben a 36-os pont passzent. Figyeljetek oda mert nem mindig helyes a méretezés a valódi méretekkel szemben. Mindenképpen próbáljátok fel még akkor is ha 100%-ig biztosak vagytok abban, hogy a megfelelőt választottátok. Csalóka a szemmérték 😉




Egy outfit flatlay-t is készítettem, hogyan képzelem el:

Ruha: C&A
Táska: valaki kidobta én pedig befogadtam
Szandál: Skála
Parfüm: Yves Rocher Noix de Coco
Ásvány karkötő: Pestről egy bazárból való








Remélem tetszett a poszt! Béke és szeretet!
🧁B.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•