Megnyitom a blogomat•

Sziasztok Kedves Olvasóim! 😍
A mai napon hivatalosan is megnyitom a blogomat. Régóta gondolkodtam már, hogy az Instagram mellett kéne még egy felület ahol foglalkozhatok az egyik, de annál fontosabb szenvedélyemmel, ami nem más mint a •DIVAT• 
Mikor kislány voltam kb. 1.osztályos, volt egy fiú aki nagyon tetszett. Az egyik napon kérleltem apát, hogy “Apa, Apa! Kérlek csak hagy menjek a kedvenc farmernadrágomban abban olyan csinos vagyok! 🥺”  Ovis koromban, emlékszem a “lerobbanthatatlan” farmer kantáros ruhámra.
Sosem voltak jó, szép, divatos ruháim mert mi nem engedhettük meg magunknak ezt a fajta luxust. A durkálóból öltöztettek, de nem ám abba amit én választok hanem amit a nevelőanyám vett meg. Hozzáteszem a suliba kaptam a “kedves” Ricsi nevű osztálytársamtól a megjegyzéseket: “Na mivan Betti?! Téged már megint a durkálóból öltöztettek?” -gúnyos arckifejezéssel persze! 😄 A mai napig itt csengenek a szavai a fülemben. 
Később nagy szenvedélyemmé váltak a női magazinok, divatlapok. Máig szeretem készíteni a kollázsokat, a bizonyos “vágcsálás”  technikámmal, ami abban merül ki, hogy szetteket készítek, hozzáillő témával. Legújabb vágcsám a hónapról-hónapra megjelenő havi szabályaim. Általában 5-6 pontból állnak. 
Ma már olyan a stílusom mint amilyen én lettem. De még mindig a durkálóból öltözöm! 😅😍 A legjobb, a legegyedibb darabokat válogatom össze. 
Mindig is érdekelt a divat világa. 10 éve modellkedtem, amivel örökre leszámoltam, mivel a cukorbetegség és az önsanyargatás nem jár egy cipőben. Az álmom az, hogy elismerjék az emberek amit csinálok, amit képviselek. Megszeressék az általam képviselt stílust, és netalántán ha Isten is úgy akarja, legyen egy ilyen jellegű munkám, amiben igazán kiteljesedhetne a kreativitásom.
Tudom rengeteget kell még tanulnom, fejlődnöm, de NEM ADOM FEL!!! Idén leszek 27 éves. Szeretnék valami olyan dolgot elérni az életben ami nekem nagyon fontos. 
🧁B.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szabd át-Missguided•

Avon ünnepi újdonságok•

"Fekete csütörtök" farmerrel•